6. Kapittel

363 12 1
                                    

Vekkerklokka ringer, fy faen som jeg ble sur. Jeg tok opp en pute og kasta den på vekkerklokka, da holdt den kjeft.
Jeg reiste meg og gnidde meg i øynene. Jeg hadde sovet utrolig godt for og si det sånn. Jeg drømte bare om Blake. Det var helt fantastisk.
Jeg reiste meg og gikk på badet for og finne klær, jeg tok på meg klærne og gikk ned med mobilen i hånda. Jeg kom på kjøkkenet og gikk for og lage mat. Jeg gadd ikke og spise brød så derfor tok jeg bare cocopops som mat, det var ganske forfriskende egentlig.
Jeg begynte og tenke på skole dagen i dag, det vil bli helt anderledes når Tara vet jeg og Blake er sammen.
Jeg så på klokken og jeg så at det er snart skole så jeg braste bort til gangen og tok på meg skoene og jakka, jeg gikk ut og var på vei til skolen.

***

Da jeg gikk i skole gangen, var det eneste jeg tenkte på var og finne Tara og ta hevn over henne. Tara pleier enten og være på doen og ordne seg, eller så er hun ved skapet sitt med "fan klubben" sin. Endelig fant jeg henne. Jeg smilet lurt og gikk mot Tara. "Hey! Tara!" Sa jeg og venta på at hun skulle reagere. Da hun snur seg dæljer jeg til henne i full fart. "Fan klubben" hennes sto og gispa, og Tara fikk illsinte øyne. Hun holdt over der hun ble slått og slo meg tilbake, det var ikke neve men håndflaten. Det var vondt, men det gjorde meg mere irritert. Så begynte vi og slåss. Det samlet seg en ring rundt oss,"slåss, slåss,slåss,slåss!" Sa de.
Jeg begynte og bli sliten av og slåss så jeg stoppet og lot hu slå meg, jeg begynte og blø det verket i hele kroppen min.
Alle bare lo av meg og kalte meg svak, det var Like før jeg begynte og gråte. Mens jeg lo på bakken kom Blake spurtene mot gjengen som sto og så meg ligge på bakken. Han braser inn i gjengen og ser meg ligge på bakken. Han ser sjokkert ut men mest redd ut. "HVEM HAR GJORT DETTE?"roper han så høyt at alle hører det. Han går ned på kne og spørr om det går bra. Han reiser seg og ser rundt på de andre, de står alle sammen og ser ned i bakken unntatt en, Tara. Blake reiser seg og går mot Tara og ser stygt på henne. "Hvis du skader eller skriver stygt om dama mi en gang til, så er du ferdig" sier han og går tilbake til meg. Jeg smiler når jeg ser han. Han rekker ut hånda og drar meg opp. Jeg smiler og han tar hånda si rundt meg. Gjengen som sto rundt oss begynte og gå kleint, mens Tara kastet på håret og så hevngjerrig på meg. Jeg bare himlet med øynene og så på Blake mens jeg gikk i gangen mot klasserommet.
Da vi kom inn sto alle og stirra på oss. Jeg brydde meg ikke, så lenge jeg var med Blake så var alt helt perfekt.
Men det var en ting som mangla. Hvor var Hannah?

The bad bitchWhere stories live. Discover now