Hannah P.O.V
Jeg ser meg selv i speilet, mens jeg vasket hendene mine. Plutselig ser jeg Tara komme inn. Hun blør og har et digert blå merke under øye. Hun går mot vasken for og vaske bort blodet, jeg bare stirret på henne og begynte og lure på hva som har skjedd. "Hva er det du glor på?" Sier Tara forbanna og vasker bort blodet mens hun lager rare annsikts utrykk. "Hva har skjedd?" Spørr jeg forsiktig så hun ikke skal bli sur. Hun ser oppgitt på seg selv i speilet og så på meg. "Vil du virkelig vite hva som har skjedd?" Sier Tara mens jeg nikker. "Ok, bestevenninna de kom mot meg og slo meg helt plutselig. Så slo jeg henne tilbake også begynte vi og sloss. Og hun slo meg helt uten grunn, hun har seriøst problemer ass" sier hun og ser på seg selv i speilet. Jeg bare ser ned og føler meg dum. "Ses da Hannah" sier Tara og går ut av toalettet.
Jeg ser på klokken og begynner og løpe mot klasserommet.Nicole P.O.V
Endelig så jeg Hannah komme inn i klasserommet hun så litt sur ut på meg. Hun setter seg rett vedsiden av der jeg og Blake satt. Lærern hadde ikke kommet enda så jeg bare gikk mot Hannah og spørte hvor hun var. "Er det sant at du slo Tara?" Spørr hun strengt og seriøst. "Ehh, ja?" Sier jeg mens jeg ikke forstår noe. "Hvordan kan du slå noen som Tara? Hun er faktisk snill og du bare ser det ikke" sier Hannah og setter seg med en i klassen. Jeg reiser meg sakte men sikkert og går tilbake til Blake. "Hva var det for noe?" Sa Blake og så på meg. "Jeg tror vi nettopp krangla" sa jeg og så ned i pulten. "Søta da, drit i henne nå, dere blir venner igjen det er jeg helt sikker på" sier han og kysser meg på kinnet. "Vi får håpe på det beste" sier jeg og ser på Blake.
Timen er over og jeg og Blake går sammen ut av klasserommet."Skal vi finne på noe i kveld ?" Sier Blake og blunker til meg. Jeg smiler og ser på han, men så ser jeg på Hannah som står alene i klasserommet."Jeg tror jeg vil ha litt jente tid med Hannah jeg, er det greit?" Sier jeg og smiler skjevt."Hah, jaja kos dere da søta" sier Blake og kysser meg på kinnet. Jeg smiler og vinker til han og går til Hannah.
"Hei, du? Vil du finne på noe?" Sier jeg mens jeg ser på Hannah, "Kan ikke, skal finne på noe med Tara" sier Hannah og går rett forbi meg. Jeg bare sto der og forsto ingenting. Det som var posetivt var at jeg kunne finne på no med Blake, men hvorfor skal hun finne på noe med Tara?
YOU ARE READING
The bad bitch
Teen FictionDet handler om en 17 åring som heter Nicole. Hun er skolens bitch og alle digger henne, hun mobber andre og er ganske dust mot alle. Men, hva skjer når alle går i mot Nicole? vil hun ende opp alene eller vil det ende godt for henne allikevel?