3. Kapittel

374 14 2
                                    

Det er morgen og vi våkner begge to. "God morgen søta" sier Blake og kysser meg på panna. Jeg bare smiler og ser på han. Jeg reiser meg og tar på bh-en min. Jeg henter telefonen min og sier alt til Hannah, hun var jo sjokkert som vanlig. Blake kommer bak meg og holder rundt meg og kysser meg på kinnet."Hva er det du gjorde babe?" Hvisket han i øret mitt. Jeg slokker telefonen og ser på han, " jeg sa til Hannah at vi var sammen" sa jeg og smilte. Han slapp meg og gikk etter telefonen sin. Jeg skjønte ingenting. Hvorfor bare gikk han så brått?

Blake P.O.V

Åååååå! Jeg er så dum! Nå vil alle kalle meg player! Jeg visste ikke at man blir sammen om man kliner! Herregud! Og hva vil Tara gjøre ? Hun vil drepe meg fy faen, vi slo opp ja, men hun er enda keen på meg. Jeg gikk til telefonen og så om Tara hadde sendt noe til meg. Det hadde hun. Hun sendte masse unnskyldninger og at hun hatet meg jeg gadd ikke og bry meg så jeg bare leste. Etter det gikk jeg tilbake til Nicole.

Nicole P.O.V

Blake kom inn rommet, da følte jeg meg lettet. Men han så enda litt beskymeret. "Hva er det bae?" Spørte jeg og så på han."Jeg vet ikke jeg.. Bare begynte og tenke" "Tenke på hva da?" spørte jeg med litt skjelven stemme. "Nei glem det søta, det var ingenting" så kysser han meg på munnen mykt.
Jeg ville at det skulle fortsette men han avslutte det brått, det ble en kleint stevning. Men jeg tenkte ikke på det så lenge Blake var i nærheten. Jeg gikk etter Blake, vi gikk til kjøkkenet og ordnet noe mat, det var godt og få i seg noe mat igjen. Jeg så på Blake og han så på meg.
Plutselig banker det på.

The bad bitchWhere stories live. Discover now