Jeg gikk ut av klasserommet og løp for og finne Blake. Heldigvis står han bare i gangen. Flaks for meg for jeg har dårlig kondis. Jeg gikk mot han og prikket han på ryggen."Hei søta! Hva er det for noe?" Sier han og kysser meg på kinnet. "Jeg vil finne på noe alikevel" sier jeg og ser på han søtt. "Ah, ok da kommer jeg og plukker deg opp rundt 6 tiden" sier han, "og denne gangen skal det bli hett" hvisker han i øret mitt og kysser meg lett. Jeg rødma noe sykt! Jeg følte meg heldig som hadde Blake som kjærste. Han er en perfekt gutt. Og jeg en perfekt jente.
Jeg gikk i gangen for og gå til skapet mitt. Jeg åpner det og ser jeg har fått en lapp det sto: "du mot meg etterskolen, du er så ferdig" sto det og jeg så rundt meg for og se, da jeg endelig forsto at det var Tara som hadde skrevet det. Jeg bare kastet lappen og latet som ingenting, da kjente jeg prikking i ryggen. det var Daniel?
Og, for dere som ikke vet hvem det er så er det en gutt som har likt meg helt siden barne skolen, Hah for en taper.
"Hei, ehhh kan jeg snakke med deg?" Sier han mens han ordner på håret.
"Ok, kan du godt" sa jeg og holdte på og le. Vi gikk mot toalettet og stoppet rundt hjørnet der. "Det gjelder Hannah, hun har begynt og være med i venne gjengen til Tara" sier han og jeg står der helt forvirra.
Hvorfor i alle dager er hun i gjengen til hore Tara? Assa jeg forstår at jeg var bitch og slem som slo hu og sånn, men det var hun som begynte! "Unnskyld daniel, men kan jeg få gå og prate med Hannah litt?" Sier jeg og bare går.
Jeg finner Hannah men stopper opp, hun er virkelig venn med Tara og de... Det føltes helt jævlig ut og se dem prate og le. Jeg ville ikke stå lenger så jeg bare løp tilbake til Blake gråtende.
"Hva er det søta?" sa han og størk meg i håret. "Hannah har sviktet meg, hun er venn med Tara" sier jeg mens jeg hulker. "Shhh, shhhh.." Sier Blake og holder rundt meg mens han stryker meg i håret. Jeg sto bare der og gråt.
"Kom, så skulker vi resten av dagen og drar til meg" sier han og drar meg i hånda. Jeg tørker meg i øye kroken og følger etter han.
YOU ARE READING
The bad bitch
Teen FictionDet handler om en 17 åring som heter Nicole. Hun er skolens bitch og alle digger henne, hun mobber andre og er ganske dust mot alle. Men, hva skjer når alle går i mot Nicole? vil hun ende opp alene eller vil det ende godt for henne allikevel?