|Det er helg|
***
Det første jeg så da jeg våknet var et sterkt lys. Jeg ble egentlig ganske irritert for jeg hater morninger. Jeg reiser meg og hører broren min rope som vanlig."Det er lørdag! Hit med godteriet" Jeg ler hver gang.
Jeg går ned for og finne telefonen min, da jeg finner den ser jeg at jeg har fått en melding. det sto sånn: "hei! Uhm, kan du komme tidligere? For det er jo helg og jeg vil veldig gjerne prate med deg" da jeg leste det skjønte jeg med en gang at det var Blake som hadde sendt den. Jeg kunne ikke gjøre noe annet enn og hoppe og skrike av glede. Da jeg var skjerpa svarte jeg han. Jeg løp opp på rommet og ringte Hannah med en gang.
"Hannah! Du vet Blake? Han inviterte meg over og jeg skal møte han i dag!"
"Hæ? Hvorfor får jeg aldri vite noe!"
"Haha men jeg må gå, må gjøre meg enda mer sexy enn det jeg er, Hade! Elsker dej" så lo jeg på og gikk på badet.
Da jeg var på badet kledde jeg av meg og gikk i dusjen, etter som jeg var ferdig så gikk jeg inn på rommet mitt og fant det hotteste antrekket jeg har, det var en svartmagetopp og en svart skinnjakke med jeans i tilleg. Jeg gikk på badet for og kle på meg, jeg tok på meg en push-up bh bare for og se mer sexy ut. Jeg tok på meg klærne og begynte og sminke meg.
Da jeg var ferdig dro jeg til Blake med sommerfugler i magen. Jeg kommer fram og ser på huset. Huset var utroligstort og utrolig fint. Jeg gikk mot døra og ringte på. Døra åpnes og der står Blake, hot som alltid. "Hei Nicole! Kom inn" sier han og smiler, jeg går inn og kommer til stua. Det var ganske Koslig faktisk.
Vi setter oss i sofaen som var deilig og sitte i. Blake ser på meg, "Damn" sier han, "Du er drit deilig ass!" Sier Blake og ser på meg. Det flaue var at jeg ikke hviste hva jeg skulle si så jeg sa bare takk. "Men Nicole grunnen til at jeg er her er fordi jeg liker deg så godt og jeg kan ikke ta øynene i fra deg, du er som en gudinne, nei som en engel! Du er så vakker og digg" sier han og lener seg mot meg kysser meg lett. Jeg følte meg som den heldigste jenta i verden! Alt var perfekt uten om en ting, han var jo sammen med Tara. Jeg stoppet kysset og så at han ikke skjønte noe. "Du, du er jo sammen med Tara?" Sier jeg mens jeg smiler skjevt.
"Jeg og Tara? Nei nei nei, vi slo opp i går vi" sa han og lo. Fy søren som jeg følte meg flau. Jeg visste ikke at de hadde slått opp, men siden de har så har jeg full sjangs på han!
Jeg bare smilte og ble rød i tryne.
Han ser på meg og smiler, så løfter han meg opp og setter meg på fanget hans. Vi kysser lett og mykt. Jeg drømte meg helt bort. Hvem skulle tro at jeg Nicole Hanson skulle kysse med Blake Wattford! Det varte ikke lenge det kysset, vi begynte så snart og kline. Det var hett. Han holder meg rundt livet og etterhvert holder han meg på rumpa igjen. "Damn, så deilig du er" sier han mens vi kliner. "Jeg vet" svarer jeg.
Det begynte og bli mørkt og klokka var mye, jeg valgte og sove over hos Blake. Vi gikk opp til soverommet og jeg lo i bare trusa for jeg gadd ikke og ha på bh-en for den var så ekkel og sove i. "Damn du er virkelig helt perfekt du" sier Blake og legger seg i sengen, samme gjør jeg. Vi lo i sengen og han holdt rundt meg. Jeg følte meg mere trygg når han holdt rundt meg.
Til slutt sovna vi begge to.
Jeg kunne ikke vente til og si til Hannah hva som skjedde! Men hva om Tara finner ut at jeg og Blake er sammen?
YOU ARE READING
The bad bitch
Teen FictionDet handler om en 17 åring som heter Nicole. Hun er skolens bitch og alle digger henne, hun mobber andre og er ganske dust mot alle. Men, hva skjer når alle går i mot Nicole? vil hun ende opp alene eller vil det ende godt for henne allikevel?