9. Kapittel

311 11 3
                                    

Vi går ut mot skolegården for og finne bilen til Blake. Da vi endelig finner den setter vi oss i den. Han startet motoren og gasset på. Jeg fikk sommerfugler i magen og jeg smilte. Han tok en omvei så det skulle bli mer romantisk. Han holdt rundt meg og følget med på veien og smile. Jeg kjente at sommerfuglene fløy i hverandre nesten, det var en magisk følelse. Da vi kom fram til huset gikk vi inn og rett på rommet til Blake. "Er du klar du klar for dette?" Hvisker Blake i øret mitt mens jeg nikker. Det starter med at vi kysser, som lett fører over til klining. Han drar av meg toppen og buksa så jeg bare ligger i truse og bh. Jeg drar av han T-shorta og han drar av seg buksa. Der sto vi i undertøyet og det varte ikke lenge før vi var begge nakne. "Jeg vet du er jomfru så jeg skal være varsom" sa han og smilte. Jeg var både redd og klar. Så startet vi. han gikk inn og ut av meg, det var vondt men samtidig en deilig følelse. Plutselig begynte jeg og stønne. Det føltes godt. Etterhvert gikk det fortere og fortere, det var en herlig følelse men samtidig som det gjorde vondt. Alt dette førte til en orgasme. Det lød ganske rart, kanskje fordi jeg ikke var vandt til det. Blake begynte også og stønne, noe som gjorde meg mer kåt. For og si det sånn så er Blake dyktig i dette. Jeg følte meg ganske dum der jeg lo, men samtidig var det ganske digg og få vekk den hersens jomfrudommen. Etter at vi hadde holdt på i noen timer så lo vi på hver vår side av sengen og så på hverandre."Dette er den beste sex'en jeg har hatt på lenge" sa han og kysset meg på munnen hett. "Det føltes godt og få bort den hersens jomfrudommen" sa jeg og lo.
Vi begge så på hverandre. Det endte med at jeg lo på magen med hodet og vi stirret i løse luften. Plutselig kommer det til meg hva jeg hadde glemt. Jeg hadde glemt alt dramaet mellom meg og Hannah. Jeg reiste meg for og finne opp igjen trusa og bh-en. Jeg smiler til Blake før jeg går tilbake til pc'en, jeg skrur den på og går på clicksters. Hadde fått over 500 varslinger, selvsagt for jeg er så populær og sånn. Jeg går inn på meldinger og prøver og sende melding til Hannah, men da jeg sendte den sto det sånn"Beklager, men du er ikke venn med denne personen"
Har Hannah slettet meg som venn?

The bad bitchWhere stories live. Discover now