"Tüm arkadaşlarım hayatıma devam etmemi söylüyor ,
Okyanusta sallanıyorum dizelerini yazarak,
Zaten hep böyle değilmiydi?
Tüm o kötü anılarımız hatırlanmasın
Eğer canımı aldıysan
İşte o zaman dizelerin unutulur okyanusun etrafinda .."
D. L. M.
Son cümleyi de yazdıktan sonra kağıdı yavaşça katlayıp cebine koydu, böylece canını aldığında unutacaktı dizelerini .Elindeki kadife kutuyu yavaşça açtı . Bir yıl önce doğum gününde gelen bir hediyeydi ve isim yazmasada kimden geldiğini çok iyi biliyordu. Kutunun icinden çıkardığı hançeri alıp geminin en kenarına gitti . Yavaşça hançeri yukarı kaldırıp aniden sert bir şekilde karnına geçirdi ve bu boyle bir kaç kere tekrarlandı. Ta ki okyanusun kasveti onu içine çekene kadar ..Aldığı hediyeden mütevellit ki platin aşığının en çok kırmızıyı ona yakıştırdığını düşünürdü . O da kendini kana buladı aşığı için . Ama hayat böyledir, Şu anda elinde sıkıca tuttuğu deri kaplı defterle Harry Potter en güzel gülümsemesini veriyordu okyanusa . Bugün önemli bir gündü ailesi ölmüş, baskılardan kurtulmuş ve tüm pişmanlığı ile sevdiğine giden Harry bu kitapla karşılaşınca darmaduman olmuş bir şekilde buraya koştu . Ve yapabildiği en geniş gülümsemeyi bahşetti ona .Ve o anda kayan yıldız ile gözleri parladı. Eh, en azından şuan mutluydu..
Ve hayır hançeri Harry göndermedi , hançer ne kadar Harry'den gibi gözükse de onu gönderen kişi Draco'nun hastalığını bilen tek kişi Pansy Parkinson'du . Çok caniceydi ama sonradan kendine ve herkese zarar geleceğini düşünmüş ve bir can kıymıştı.
~~
Obsesif kompulsif bozukluğa (OKB) sahip hastalar, kontrol edemedikleri düşünceleri, korkuları veya imgeleri saplantı halinde yaşarlar. Bu durum hem kendileri hem de çevresindekiler için son derece rahatsız edici olabilir.
~ SON~