16. Bölüm
Park Jimin ondan nefret ettiğini söylediğinde, gerçekten de davranışlarıyla bunu doğrulamıştı çünkü ertesi sabah yeni sömestr başladığında söz konusu çocuğun yaptığı ilk şey onu görmezden gelmekti. İlk defa arkasında oturmamıştı ve Ikje ile yer değiştirecek kadar ileriye gitmişti (zaman zaman Ikje'nin davranışlarından nefret ettiği için bunu yapması onu daha da sinirlendirdi). Taehyung sonunda kara kara düşünen çocuğun nerede olduğunu sorup onu bulmak için uzaklaştığında diğerleri sadece omuzlarını silkmişti, ancak söz konusu çocuk teneffüslerde bile ortalıkta yoktu.Yoongi kendini hâlâ Jimin'in ona söylediği şeyleri, ona hiç mantıklı gelmeyen şeyleri hatırlarken buluyordu. Her şey, o gün ortadan kaybolmasının ardındaki nedenin basit bir sohbetiyle başlayarak Jimin'in kendisine karşı uzun süredir saklı tuttuğu nefretini itiraf etmesiyle son bulmuştu.
Bunun yalandan başka bir şey olmadığını fark etmişti. Ama yine de, kulağına her ne kadar saçma gelse de Jimin'in ifadesi onu o kadar rahatsız etmişti ki, söz konusu çocuğun kalbini elindeki bir hançerle yarıyormuş gibi görünmesine neden olan şeyden bir şekilde sorumlu hissetmişti.
Jimin tüm gün boyunca neredeyse tamamen onun gözlerinden kaybolmuştu ve eve gitmesi gerekene kadar göğsünü kemiren şeyin tamamen yanlış hissettiren bir şey olduğunu fark etmemişti. Bu his gökyüzünde kayıp bir parçaydı ya da Yeoryang-myeon yolunda yanında belli bir figür olmadan tek başına yürürken doğru hissettirmeyen bir hüzündü.
Çocuk okuldan sonra eve hep birlikte gitmelerinden nefret ettiğini, arkasındaki Yoongi ile bisiklete binmekten nefret ettiğini söylemişti.
Yoongi'nin bir zamanlar sınıfta onunla konuşmasından nefret ediyordu.
Ya da Jimin ailesiyle kavga ettikten sonra onun önünde ağladığı zamandan bile nefret ediyordu.
Jimin'in sahip olduğu her şey nefret olsaydı, muhtemelen Gyeongpodae'da geçirdikleri zamandan da nefret ederdi. Muhtemelen her basketbol antrenmanında olduğu gibi dirseklerinin ve dizlerinin birbirlerine dokunmalarından nefret ederdi. Muhtemelen gözlerini neredeyse yarım yıl boyunca önünde oturan Min Yoongi'nin kafatasına diktiği için derslerin her dakikasından nefret ederdi.
Yoongi o gece defterine Jimin'in sözde nefretini, yaşamı ve iğrenç kasabası için sahip olduğu şeyle karşılaştırarak yazarken aptaldan başka bir şey değildi ve bu nefretin yalandan başka bir şey olmadığına inanabilirdi.
(Ama Min Yoongi biraz daha zeki olsaydı, ironik bir şekilde en çok sevdiği kasabayı küçümsemesi gibi, Jimin'in ona sahip olduğu şeyin yalan dışında her şey olduğunu da fark ederdi.)
💫
Yoongi, Jimin'in kendisine söylediği şeylerin yalan olduğuna ikna olmuş olsa bile, Jimin herkes dışında onunla göz temasından kaçınarak depresyon kozasına dönüyor, Yoongi'nin sohbet başlatmasını zorlaştırıyordu. Yoongi ertesi gün Jimin'in hala okula geldiğine ikna olmasına rağmen onu bulamamıştı, çocuk adeta ortadan kaybolmakta çok başarılı olan bir kaplumbağaya dönüşmüştü. Bu onu bütün gün kaşlarını çatacak kadar sinirlendirmişti (ve Namjoon'a göre alt sınıflar, sadece bakışlarıyla herkesi öldürebilecek Medusa Yoongi hakkında başka bir söylenti daha başlatmıştı).
ŞİMDİ OKUDUĞUN
not crying on a sunday. (same love, 1) ✓
Fanfictionmin yoongi, hayatına park jimin şeklinde bir şey girene kadar, küçük arkadaş grubu ve her perşembe oynadığı basketbol dışında pek bir şeyi olmadan küçük bir kasabada yaşıyordu. ilk başta onun ürkek küçük bir çocuktan başka bir şey olmadığından emind...