20. Bölüm
Yoongi aslında haklıydı. Jimin'le barıştığı o gün gerçekten de yazın son günüydü. Yoongi'nin, yazın mavisinin gökyüzünden ayrıldığını ve ağaçların yeşilinin yavaş yavaş yanan bir sarı ile değiştirildiğini görmesiyle yazın bittiğini iliklerinde hissedebilmesine rağmen takvimlerinde işaretlenmesi için belirli bir tarih olmadığını göz önünde bulundurduğumuzda, yazın bittiğini söylemek oldukça garipti. Hepsi yazın çoktan geçtiğini, havadar hislerin ve kahkahaların havada yankılandığını, uzun zamandır unutulmuş bir rüya gibi ellerinden daha da uzaklaştığını söyleyebilirdi. Yaz sanki büyülü bir ülke gibiydi, endişenin var olmadığı, her şeyi unutabileceği bir yerdi.Çoktan eylül ayının üçüncü haftasıydı ve sonbahar kendi iblisini getiriyordu. Üniversiteye giriş sınavı kasım ayının sonundaydı ve okul Yoongi'nin asla olacağını düşünmediği bir şekilde onlara yük bindirmeye başlamıştı. Ayrıca terk edilmiş bir kasabadaki küçük bir okula gitmek, yüksek puan almanın öğretmenlerinin dört gözle beklediği bir hedef olmadığı anlamına geliyordu. Min'ler için bile Yoongi'nin şehir merkezindeki atölyeye devam etmesi, yüksek sıralamalı bir üniversiteye gitmekten çok daha olası bir seçimdi. Yoongi ikisiyle de ilgilenmiyordu.
Kısa bir süre sonra, Jimin ile ilgili sorunlar dikkatinin çoğunu kazandığından, aklının arkasında kalan başka bir korkunç gelecekle karşı karşıya kaldı. Bir süredir kaçtığı problemle yüzleşerek bir seçim yapmak zorundaydı. Seul onun sadece çocukluk hayali olarak mı kalacaktı, yoksa tıpkı kendisine söz verdiği gibi bu sınırlayıcı kasabadan bir adım atmaya cesaret edecek miydi?
Yoongi, bir kez daha perşembe gününü dört gözle bekliyordu, günün sonunda zihnini çok fazla düşünme zahmetinden uzak tutmak için basketbol oynayacaktı. Ne de olsa Jimin ile tekrar oynamaya başlamıştı, sanki yıllardır oynamamışlar gibi hissettiriyordu. Her şeyin normale dönmesi harikaydı, yedisi de başka hiçbir şeyi umursamadan etrafta şakalaşıyordu.
Her şey tıpkı eskisi gibi olacaktı.
Hiçbir şeyin değişmesine gerek yoktu.
(Zaten neden bir şeylerin değişmesi gerekiyordu ki?)
💫
O perşembe günü Bayan Oh'un tarih dersinde yaptığı ilk şey Yoongi'yi bir kez daha dehşete düşürmek olmuştu; Yujin, ders başlamadan hemen önce ona özür dileyen bir gülümseme göndermişti. Bahsedilen öğretmenin hoşlanmadığı biri olmak yeni bir şey değildi, sadece Yoongi bu sefer hangi hatayı yaptığını unutmuştu. Sadece nefes alıyor olması bile muhtemelen o hatalardan biriydi.
Dersin ortasına kadar bir şey olmamıştı; sözde canavar normal bir şekilde ders esnasında ismini söyleyerek ders bitiminde sınıfta kalması ile ilgili bir şeyler söylediğinde Yoongi, öğretmenlerinin istenmeyen dikkatini çekmek istemediği için gözlerini açık ve ağzını kapalı tutmak için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyordu. Sınıf arkadaşlarının ona bakan gözleri olmasaydı, Yoongi muhtemelen farkına bile varmazdı, gözleri zaten yarı kapalıydı ve ruhu vücudundan dışarı çıkıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
not crying on a sunday. (same love, 1) ✓
Fanficmin yoongi, hayatına park jimin şeklinde bir şey girene kadar, küçük arkadaş grubu ve her perşembe oynadığı basketbol dışında pek bir şeyi olmadan küçük bir kasabada yaşıyordu. ilk başta onun ürkek küçük bir çocuktan başka bir şey olmadığından emind...