(11) senden nefret ettiğimi düşünmüştüm

887 146 144
                                    

11. Bölüm

Yoongi, salı günü meşhur tarih dersinde kalemini ısırmadan duramamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yoongi, salı günü meşhur tarih dersinde kalemini ısırmadan duramamıştı. Arkadaşları yarışmaya, BAB veya BAT olarak bilinen bir grupla mücadele etmeye gidiyorlardı. Bunu kazanırlarsa, bir sonraki yarı finale gidebileceklerdi ve onsuz yapılan bir maçın ne kadar zor olacağını düşünüyordu. Peki Yoongi ne yapıyordu? Tabii ki de, kırık bacağındaki çok kötü kaşınan alçısıyla okulda sıkışıp kalmıştı. Arkadaşları gitmişti, ki bu da arkasındaki boş sırayı hemen hemen açıklıyordu. Kalemini ısırarak ayağını öfkeyle yere vurmaya başlamıştı. Gözlerini, kartal gibi bakışlarını ona diken öğretmenden duvardaki saate doğru çevirdi. Maçın ortasında olmalıydılar ve Yoongi, sanki dua etmek aniden aptal en iyi arkadaşı Kim Namjoon'a bir kereliğine de olsa iyi bir basketbol oyuncusu olma fırsatını verecekmiş gibi dua etmeyi düşündü. Nefesinin altından küfretti; eğer takımı mahvederse Namjoon'un bacağına tekme atacağına ve onu öldüreceğine dair kendine söz verdi. Maçı kazanmak için gerçekten de çaresiz görünüyordu. Basketbol, Tanrı tarafından terk edilmiş bu küçük kasaba ve yaşamı için tek kalıcı gururuydu. Şimdi de, Kore Savaşı'nın iki ülkeyi nasıl ayırdığını ve dalgalanma etkisinin Amerika'nın komünizm korkusuyla nasıl ilişkili olduğunu açıklayan bir tarih testini çözüyor olmalıydı... Sanki şu anda bu Korece'ye hiç de benzemeyen sahte şeye odaklanabilirmiş gibi.

Jimin, dün Yoongi'yi eve bıraktıktan sonra antrenmana geri dönmüştü ve tıpkı söz verdiği gibi, çocuk daha o uyanmadan önce şafak vaktinde kapısının önünde belirmişti (ve adını dışarıda yüksek sesle bağırarak, 'Juliet, Juliet neredesin benim Juliet'im' sahnesini yeniden canlandırmıştı). Annesi bir kaşını kaldırmış ona bakıyordu; muhtemelen Yoongi'nin kendine nasıl kişisel bir asistan bulduğunu ya da Min'in kişisel bisikletinin bir yabancının eline nasıl geçtiğini merak ediyordu.

Sabah ilk ders başlamadan hemen önce ayrılmışlardı, çünkü diğer arkadaşları maç için yakındaki başka bir şehre giden trene binmek zorundaydılar. Yoongi, sahip olduğu en ekşi suratı takınmıştı, kendine yarışamadığı ve bu aptal olay olmadan önce planladıkları gibi 1. sıraya yerleşmelerine tehdit oluşturduğu için kızgındı. Jimin'in küçük gülümsemesini ve diğer arkadaşlarıyla birlikte okul kapısından kaybolmadan önce elini hafifçe sallarken sahip olduğu aynı pişmanlık dolu bakışını canlı bir şekilde hatırlıyordu.

Yoongi kendi saçını karıştırarak nefesi altında tekrar küfretti. Şimdi kimi suçlayabilirdi ki? Kaderi belki, eğer böyle bir şey varsa. Tanrı'yı belki de, eğer kendisi bundan memnun değilse tabii.

Öğretmen, muhtemelen yaptıkarının ne kadar da şüpheli olduğunu fark etmişti, çünkü ayağa kalkarak Yoongi'nin sırasına doğru yürümeye başladı. O anda, hayal gücüyle ve kendinden nefret etmekle meşgul olduğu için, ona yaklaşan ayak izlerini bile fark etmemişti. Sonunda, uzun, kemikli ve iğrenç bir parmak masasının yüzeyine dokunduğunda fark edebildi, ve Yoongi tam o sırada aptalca davranıp sahip olduğu tek serbest atışını kaçıran Kim Namjoon'un zihinsel görüntüsüne bakıyordu.

not crying on a sunday. (same love, 1) ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin