29. Bölüm
Yeni yıl bir hafta içinde geliyordu ve doğrusunu söylemek gerekirse Yoongi yeni yıl tatilini hiç de beklemiyordu. Aslında kış tatilini de beklemiyordu. Düşünmesi gereken tek şey Seul'du ama bir şekilde kendini bomboş hissediyordu. Sonunda, o hafta cumartesi günü diğer çocuklarla buluşmayı kabul etmiş, Seokjin'in evinde buluşan tanıdık başka yüzler onu selamlamıştı.Hoseok ve Taehyung onu kucaklayarak huysuz yüzünü görmeyi ne kadar özlediklerini anlatmışlardı. Daha sonra Seokjin, Yoongi mutfaktan tabakları getirmesine yardım ederken sakince konuşarak, Yoongi'nin iyi olmasını dilediklerinden bahsetmişti.
"Biraz yalnız kalman gerektiğini biliyoruz," dedi Seokjin ona. "Ama biz her zaman senin için buradayız, bunu biliyorsun değil mi?"
Yoongi ona bir uğultu ile cevap vermişti, çünkü Seokjin'in konuştuğu 'biz'in masanın etrafında eksik olan bazı yüzleri içermediğini biliyordu. Aslında arkadaşlarının olanlar hakkında pek bir fikirleri yokmuş gibiydi ve Yoongi bunun bu şekilde kalması gerektiğine karar vermişti.
"Jimin ve Jungkook nerede bu arada?" diye sordu Namjoon daha sonra.
"Jimin'in evde yapacak işleri var," diye cevapladı Taehyung yemeğini çiğnemenin ortasında. "Jungkook, Minju noonanın evinde. Muhtemelen daha sonra gelirler."
Jimin'in evde yapması gereken her ne olursa olsun, Yoongi bunun ondan tekrar kaçınmak için küçük bir bahane olduğunu biliyordu ve bu sefer buna ne söylemesi gerektiğini bilmiyordu. Doğrusu, uzun bir aradan sonra arkadaşlarının arasında ilk kez orada otururken, Hoseok'un bu sefer söylediği şarkı ne kadar aptalca olursa olsun ya da Seokjin her ne kadar onu başka bir gurme yemeği sözüyle neşelendirmeye çalışırsa çalışsın gülümseyemiyordu.
Jungkook yarım saat sonra arkasındaki Minju ile göründüğünde, boşluk hissinin yerini tedbir almıştı. Kız, Yoongi'ye yüzünde şaşkınlıkla bakmadan önce erkek arkadaşını yanağından bir öpücükle selamlamıştı.
"Ve sonunda buradasın, Bay Baş Belası," dedi yüzünde bir sırıtışla. "Kesinlikle herkesin dilindesin, bunu biliyor muydun?"
"Ne? Yaptığım tek şey Ikje'nin aklını başına getirmekti," diye mırıldandı.
Minju koluna hafifçe vurmadan önce hemen yanına oturdu.
"Ah lütfen, bundan fazlasını yaptın," dedi bir şeyler saklıyormuş gibi görünen bir gülümsemeyle.
Akşam yemeği bundan sonra Minju'nun da eklenmesiyle biraz daha gürültülüydü, kız hepsinin yeni yıl arifesini tepede bir paket havai fişek ve birkaç şişe bira ile birlikte geçirme fikrinden oldukça heyecanlanmıştı. Yoongi'nin bu konuda herhangi bir açıklaması yoktu, dikkatini tatsız ramyununa odaklamıştı. Seokjin'in yemekleri her zaman lezzetli olsa da her şey ona ekşi ve sevimsiz geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
not crying on a sunday. (same love, 1) ✓
Fanfictionmin yoongi, hayatına park jimin şeklinde bir şey girene kadar, küçük arkadaş grubu ve her perşembe oynadığı basketbol dışında pek bir şeyi olmadan küçük bir kasabada yaşıyordu. ilk başta onun ürkek küçük bir çocuktan başka bir şey olmadığından emind...