(12) (senden zaten nefret edebileceğim tonlarca şey vardı)

856 151 141
                                    

12. Bölüm

Üçüncülük için başka bir maç vardı ve açıkçası Yoongi bunu hiç de dört gözle beklemiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Üçüncülük için başka bir maç vardı ve açıkçası Yoongi bunu hiç de dört gözle beklemiyordu. Katı bir 'ya hep ya hiç' inancıyla yaşardı. Yani onun için ya birincilikti ya da hiçti. Bir sonraki perşembe günü Chuncheon'a gitmeden önce son kez antrenman yaptılar ve Yoongi maça gitme zahmetine bile girmedi. Bu kez oyun sırasında bile garip bir şekilde şapkasını çıkarmayı reddeden ve bir koreliye göre tatsız bir isme sahip olan bir liderin takımına karşı kazanmışlardı (ya da bu Jackson denen çocukla bir şekilde arkadaş olduğu için Namjoon'un dediği buydu). Üçüncülüğü kazanmak pek bir şey ifade etmiyordu. Yarı finali kaybetmeleri ise, bütün hafta sonu ve geri kalan okul günlerinde somurtmasına sebep olacak kadar üzmüştü onu.

Okul zaten yaz yaklaştığı için o hafta bitecekti. Bütün yazı kırık bir bacakla geçireceğini fark ettiğinde çok üzülmüştü. Bazen bunun iyi bir şey mi yoksa kötü bir şey mi olduğunu bilmiyordu, çünkü bu ona küçük odasında kapanıp bütün gün eğlenerek battaniye dağının altında saklanmak için mükemmel bir bahane olurdu. Öte yandan, içinde bir yerlerde küçücük bir parçası, son yazını arkadaşlarıyla geçirmek isteyen sıradan bir gençten başka bir şey olmadığını inkar edemezdi. Hem bu yüzden, hem de evde kalırsa, ebeveynlerinin ona kendini motive etmesi ve mükemmel bir gelecek hakkında doğaçlama öğütlerle gözdağı vereceğini bilmesi, kulağa yaz pek de mükemmel olacakmış gibi gelmiyordu.

Zihnindeki bu yazın 'son' olduğu düşüncesiyle göğsüne tuhaf bir tür melankoli gelmişti. Yaz gelir ve ardından sonbahar gelirdi. Çok geçmeden yine ocak ayı olacaktı, korkunç üniversiteye giriş sınavı (hiç umursamadığı) ve hayal etmekten çok korktuğu bir geleceğin zor karar anı gelecekti. Sonbahar ile belirsiz gelecek arasında, Min hanesinde giderek daha fazla tartışmanın olacağını ve tüm bunlara kendini hazırlaması gerektiğini fark etmeden önce sadece iç çekebilmişti.

Yoongi, perşembe günü teneffüs sırasında, arkasındaki boşluk bir şekilde belirgin bir hale gelince, sırasında acı içinde oturduğunu hatırladı. Geçen seferden farklı olarak, zamanını bir çeşit zafer için dua ederek veya ayaklarıyla kıpır kıpır saate bakarak harcamamıştı. O perşembe, arkadaşının yokluğunda, dersi ekmeye karar vermişti. Altısı bir araya geldiklerinde, böylesine yaramaz bir alışkanlığı hayata geçirebilmek oldukça zordu çünkü öğretmen, sınıfta beş kişinin (hepsinden bir yaş küçük olan ve onu kışkırtmadıkları sürece derslerini ekmek istemeyen Jungkook hariç) eksik olduğunu kesinlikle fark ediyordu. İçlerinde en iyisi olan Seokjin de, diğerlerine iyi bir örnek olması gerektiğini söyleyerek sık sık reddederdi ama bazen onun da dersleri ektiği oluyordu. Dersleri en çok eken kişiler Yoongi ve Namjoon'du, ancak son zamanlarda bunu düşünmeyi bile bırakmışlardı. Basketbol gerçekten de zihnini tek meşgul eden tek şeydi ve kendini şimdi oldukça boşlukta hissediyordu.

Bu yüzden tarih dersini ekti (elbette tarih dersi olmalıydı) ve en sevdikleri yere, tek başına çatıya çıkan merdivenlere gitti. Kırık bir bacakla oraya gidecek kadar aptal olduğu için kendini oraya doğru sürüklemişti. Bu nedenle, oraya gitmenin acısını boşa çıkarmak istemeyen Yoongi, her zamanki gibi onu uyumaya teşvik eden sıcak bir yaz esintisi esnasında kucağına yayılmış defterine, şarkı sözlerini ve düşüncelerini yazmıştı.

not crying on a sunday. (same love, 1) ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin