Pohled Dekua:
"Crrrrrrr" vypnul jsem budík a vrazil hlavou do polštáře. "Proooč" řekl jsem si a podíval se na hodiny. Bylo 7:07. Vstal jsem z postele a šel do kuchyně. Mamka už tu nebyla, jenom sem si povzdechl a vzal si toast. Namazal jsem si ho nutellou (A/N: Sem divná a nevim jak se to píše, nesuďte mě :) ) a udělal si černej čaj. Po dojezení jsem dal nádobí do myčky, vyčistil si zuby a zašel na záchod. Oblékl jsem si uniformu a pokusil se si rozčesat vlasy, ale hřeben se mi zlomil. (A/N: R.I.P. hřeben 😢😂). Protočil jsem očima , vzal si aktovku a šel si obout boty a bundu. Zamkl jsem a sešel ze schodů. Venku už na mě čekala Ochaco a lida (A/N: Nebudu psát lida s velkym L vypadá to hrozně a taky nebudu psát třeba Očako nebo Šóto tim to budu urážet a vypadá to hodně špatně 😂)protože jsme si řekli že spolu půjdeme do školy.
Cestou jsme si jen tak povídali a během čtvrt hodiny došly ke škole (A/N: Vim že bydlí v takovym domě kde maj svý pokoje všichni spolu ale v tomhle příběhu prostě ne :) ).Přezuly jsme se a šli na anglinu. Sedl jsem si s lidou a Ochaco s Asui. Aizawa přišel a zase hned usnul, dokud ho Denki neprobudil." Bré ráno" "Dobré ráno!" všichni jsme ho pozdravili a on spustil. " Takže pozítří pojedeme na 3 týdny do campu mimo město. Rozdám vám papíry které zítra přinesete podepsané. Ten kdo to nebude mít podepsané nejede." a podíval se na Denkiho. " Odjíždět budeme pozítří a srazu si dáme tady před školou v 7:45. Na nikoho čekat nebudeme.
Vezmete si s sebou věci a lyže nebo snowboardy. Dále s sebou každý přinese kopii občanky a pokud bere nějaké léky rodiče všechno na papír vypíšou. Nějaké dotazy?" Nikdo se neozval a tak začala hodina. Zbytek dne nebyl nijak zajímavej, všichni si o přestávkách povídali o výletu a domlouvali se s kým budou sedět. Potom jsme měli oběd a sedli jsme si já, Ochaco a lida. Potom sem si všiml Todorokiho, kterej seděl sám a proto jsem mu řekl ať si sedne s námi. Trochu se pousmál a sedl si k nám. Má hezký úsměv! Počkat co?! Zatřásl jsem hlavou a přitom se snažil nedívat na Todorokiho. Když jsme dojedli šli jsme do třídy a měli dvouhodinovku tělocviku. Šli jsme se převléct do šaten . Když jsem si sundal triko, všiml jsem si že na mě Todoroki kouká. Zčervenal jsem a rychle se převlékl a vyšel z šatny. Měli jsme dělat jenom lehy-sedy a on že nás rozdělí do dvojic. Skončil jsem s Aoyamou . Držel jsem mu nohy na zemi a on se zvedal a poté si opět lehal . Napočítal jsem mu 98 a běžel jsem to říct učitelovi. Potom mi chytl nohy on a já začal lehy-sedy. Když už jsem jich měl 123 začalo mě trochu píchat v boku ale nechtěl jsem polevit.
Skončil jsem u 167 a šel s Aoyamou k učitelovi. Ten nám řekl že si máme sednout na lavičku a čekat na ostatní. Když všichnni oddělali svoje leho-sedy šli jsme dělat závody v běhu. Jako první šli Kacchan, Kirishima, Denki a Sero. Vyhrál to Bakugou, druhý byl Kiri, třetí Sero a čtvrtý Denki. Potom jsem šel já, Todoroki, Aoyama a lida. Vyhrál samozřejmě lida, Todoroki byl druhý, já třetí a poslední Aoyama. (A/N: Vim že takhle to v mha není ale udělala jsem si to podle sebe..) . Když doběhli všichni nakonec vyhrál Todoroki. Konečně nám tělocvik skončil a šli jsme se převléct. Potom jsme měli ještě fyziku a šli jsme domů. Mamka už doma byla a nechal jsem jí podepsat papír a vytisknout občanku, protože tiskárnu doma máme.
Zítra jsem se vzbudil, najedl se, udělal hygienu a šel zase s Ochaco a lidou do školy. Tentokrát se u nás v polovině připojil i Todoroki a šli jsme všichni spolu. Po cestě jsme si povídali o tom jestli to máme podepsané, co tam budem dělat a jestli umíme lyžovat a tak.. Ve škole jsme měli občanku, anglinu, tělák , dvouhodinovku chemie a hudebku. Když jsem došel domů udělal jsem si úkoly a potom do naší třídní skupiny napsal Kirishima že nějaké věci nemá a jestli bysme nešli do centra všichni nakupovat jako třída. Nakonec jsme šli všichni až na Kacchana. Holky se jako první rozeběhly do drogérie, potom jsme šli do obchodu ze zimním vybavením, kde jsem si koupil čepku. Potom jsme šli do potravin kde si snad každý koupil nějaké sladkosti a takhle jsme lítali až do cca. půl devátý večer, kdy už jsme šli domů. Doma jsem si dal večeři, šel se vysprchovat a následně si sbalil. Ještě chvíli jsem byl na telefonu a něco okolo desáty si šel lehnout a téměř hned jsem usnul. Ráno jsem vstal v 7:00 a hned jsem si šel dát snídani, potom udělat hygienu a jak jsme se včera se třídou domluvili jsme se sešli u knihovny v 7:25 že půjdeme ke škole spolu. Tentokrát s námi šel i Bakugou a jediný rozdíl byl, že jsme měli kufry. V 7:40 už jsme byli před školou a nedočkavě čekali na autobus. Když přijel, dali jsme do něj své kufry a sedli si do autobusu. Seděl jsem s lidou. Aizawa si šel do své kabiny pro učitele a Mina navrhla že budeme hrát flašku. Opět nehrál Bakugo, ale i lida, který řekl že je to prej nevhodný. Hráli jsme o obejmutí. Obejmuli se Denki s Kirishimou, Denki s Jiro, Mina a Momo, Momo a Koda, Hagakure a Mineta , Aoyama a Ochaco, a já s Ochaco, Jiro a Todorokim. Todorokiho objetí bylo nejlepší.. ale hned jak sem postřhl svoje myšlenky zatřepal jsem hlavou a soustředil se na hru. Potom jsme hráli vadí-nevadí. ( A/N: Nebudu to sem všechno vypisovat) Mina se zeptala " Todoroki! Vadí nebo nevadí?" "Nevadí" odpověděl Todoroki. " Dobře.. hmm... Zatancuješ si s Izukem!!!!" V tu chvíli jsem musel být červenej až na prdeli. Ale on mě prostě jen tak vyzval k tanci. Přikývl jsem a Ochaco tam pustila nějakou písničku. Jednou rukou mě chytil kolem pasu a druhou držel jednu moji ruku, zatímco já svoji druhou měl na jeho rameni. Když písnička skončila uklonil se mi a všichni se začali tlemit, i Todoroki a já. Potom nám všichni zatleskali a Aizawa na nás vylítl s tim že nemůže spát, takže od tý doby jsme seděli na svých místech a jeli. Po asi dvou hodinách jsme konečně dojeli a vystoupili. Byli jsme ubytovaní na nějakym hotelu.
Tak a to bude pro dnešek všechno!! Má to přes tisíc slov takže myslim že stačí 😂. Jinak to A/N znamená authors note pokuď by se někdo divil. Doufám že se vám kapitola líbila a můžete napsat nějakej ten com. Jinak jsou ubytovaný na hotelu protože původně to mělo být spíše o lyžování ale o tom už jeden příběh je ( Tododeku- LYŽÁK) určitě si ho přečtěte. Nechtěla jsem kopírovat název tak jsem to pozměnila 😅. Můžete mě určitě podpořit votem jestli budete chtít😊❤. Kapitola vyjde spíš zítra, ale pokud budu líný prase tak vyjde pozítří :) Děkuju za přečtení!
(1195 slov)
~Annie
ČTEŠ
Camp [TodoDeku; CZ]
FanfictionTřída 1A jede na třítýdenní pobyt na lyžák. Co se za tu dobu stane se dvěma chlapci? ------ Izuku Midoriya x Shoto Todoroki -yaoi, LGBTQ+