Minule jste četly:
Ale po chvíli se holky chtěli oblíct, tak jsme neotáleli a vyběhli ven.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rozhodl jsem se, že se seberu a řekl jsem : " Todoroki? No..víš.. promiň..za včerejšek.." Ty poslední slova jsem spíš zamumlal, ale co už. Už jsem si myslel, že mě tady- na chodbě začne hatit, ale potom mi došlo, že mě vlastně taky chce. Možná mu to nevadilo zas až tak moc, zadoufal jsem. Todoroki se pousmál a řekl: " V pohodě. Taky jsem po chvíli usnul.." oddechl jsem si a navrhl mu, že spolu půjdeme dolů na snídani. Vešel jsem do dveří od svého pokoje a on hned vedle. Z kufru jsem vytáhl novou mikinu, tentokrát černo-bílou, a černé tepláky se zelenými pruhy. Vzal jsem si ještě hřeben, pastu a kartáček a vyšel ven. Po asi minutě čekání vyšel z pokoje Todoroki, který měl stejnou mikinu jako já a černý tepláky. Počkat co?! Na něm vypadala taak nádherně.. Pousmál jsem se a spolu s Todorokim jsme se vydali do koupelny. Po vyčištění zubů jsem se pokusil si rozčesat vlasy, ale dneska se očividně rozhodli nespolupracovat. Jen jsem si rozmrzele povzechl a vzdal to. On mě celou dobu jenom s úšklebkem pozoroval a zjevně se snažil nevyprsknout smíchy. Protočil jsem očima, spěšně jsem uložil věci do kufru, potom to samé Todoroki a konečně jsme šli na snídani. V tu chvíli jsem byl neuvěřitelně šťastný. Za 1) Miloval mě kluk, kterého miluju i já a za 2) Byla stejná snídaně jako včera. Jen jedno mi chybělo do prasknutí mé hlavy štěstím. Nejsme spolu.. Tím myslím já a Todoroki.. neví přece že ho taky chci.. Vykašlal jsem se na svoje prasknutí hlavy a spolu s Todorokim jsme si přisedli k Ochaco s lidou. Po snídani jsme šli všichni čtyři ven a jediné co se změnilo od jiných dnů bylo to, že já lidovi půjči lyže a on mě snowboard. A taky že jsem věděl že mě Todoroki chce nazpátek.. a to bylo všechno. Stejně jako včera mě Ochaco nechala ject v lanovce s Todorokim, jako každý den jsem se červenal a schválně padal. Po teplém obědě v podobě rajské polévky jsme šli zase ven. Pozor- rozdíl! Nebyl s námi zbytek třídy, což se mi ulevilo, protože jsem nemusel snášet úšklebky, chichotání a špitání holek. Než jsme se nadál, měl jsem už vrácené lyže u topení v pokoji, na kterém byli moje i lidovo bunda, šusťáky i rukavice a stál jsem před jídelnou už nedočkavý na večeři. Měli jsme zapečené toasty se sýrem, rajčaty, šunkou, salámem a kečupem. Po třech jsem to vzdal, dopil poslední doušek ovocného čaje a šel dát do okénka své špinavé nádobí. Schody jsem bral po dvou, protože mi Todoroki na večeři řekl, jestli bych se sním nekoukl na nějaký film, prej že bude Denki někde jinde. S tím jsem souhlasil, samozřejmě. Ale chtěl jsem se dát trochu do kupy. Šel jsem si do koupelny učesat vlasy, dokud se mi to nepovedlo, namazal jsem si obličej krémem a navonil se parfémem. Jen tak pro jistotu, kdyby se mi povedlo zase usnout u Todorokiho. Po asi dvaceti minutách, tedy v dohodnutý čas, jsem vylezl a zaklepal na dveře Todorokiho pokoje. Po asi 5 vteřinách mi otevřel. Pokývl abych šel dovnitř, což jsem učinil a on za mnou zavřel. Hezky to tu vonělo a bylo tady hezky uklizeno. Na rám horní postele byla přivázaná deka. Šel první. Odkryl kousek deky a odhalil překvapení. Uvnitř to vonělo ještě víc, byli tady polštářky, tedy dva takové šedé a jemňoučké a jeden narůžovělý, takový chlupatý. Pousmál jsem se a přisedl jsem k němu.
Todorokiho pohled:
No jo, vyzdobil jsem to tady, a očividně se mu to líbí. Přisedl si ke mně a lehce se usmál. Na to jsem se taky usmál, a zeptal se ho na co by se chtěl dívat. Ukázal jsem mu na výběr z mých stažených seriálů. Po chvilce vybral, pro mně trochu zklamáním, Im not okay with this. Ano, sice jsem to neviděl, ale doufal jsem, že vybere něco romantečnějšího. Ale nevadilo mi to. Měli jsme zkouklé 4 díly, když v tom jsem ucítil tlak na své ruce. Midoriyova ruka. Lehce jsem zčervenal a stisk mu opětoval. Takhle jsme se drželi, dokud neusnul a svalil se moji hruď. Usmál jsem se a už jsem chtěl pozastavit seriál a vypnout ho, když v tom. Něco si mumlá ze spaní? " Miluju tě Todoro.." " COŽE TO?!!" zařval jsem a snažil se uklidnit dech. V tom se probudil, otevřel ty jeho nádherné zelené oči. Koukl se na mě zděšeným pohledem. " Co?" řekl nevinně. " Právě si ze spaní řekl.. řekl.. zdálo se ti něco?" on zčervenal! Možná to myslel vážně. " Miluješ mě?" řekl jsem a on sklopil pohled k zemi. " Hmm" zamumlal a já to bral jako jo. Přitáhl jsem si ho do polibku. Chvíli zaraženě koukal ale potom zavřel oči. Pomalu jsem se otřel rty proti těm jeho. On po chvilce můj krok zopakoval. Hmm. Přejel jsem jazykem po jeho spodním rtu a on trochu pootevřel pusu. Využil jsem příležitosti a vklouzl jazykem dovnitř. Prozkoumával jsem každičký milimetr jeho jemňoučké pusinky. Po chvilce začala válka jazyků a on těžce prohrával. Po asi minutě jsem se musel odtrhnout kvůli nedostatku kyslíku. Opřel jsem svoje čelo o to jeho. Objal mě a já jeho nazpátek. " Taky tě miluju" řekl jsem a po chvilce jsme usnuli.
Dekuův poohled:
Vzbudil jsem se a cítil kolem sebe teplo. Pootevřel jsem očko a pohlédl jsem kdo to je. Byl to Todoroki a koukal na mě. " Dobré ráno růženko" řekl mi a já se musel usmát. " Dobré princi" řekl jsem. Cítl jsem celkem 3 pocity : Nehorázné štěstí, teplo a energie. Vyskočil jsem a podle chrápání usoudil, že Denki ještě spí. Rychle jsem řekl Todorokimu že si jenom zajdu pro věci a tak jsem také učinil. Jelikož jsem včera večer usnul s věcma, nemusel jsem se převlíkat a proto jsem si vzal jenom kartáček s pastou a hřebenem. Přede dveři na mě už čekal Todoroki. Potom jsme spolu šli do koupelny. Oba jsme si vyčistili zuby a já si po asi 5 minutách konečně učesal vlasy. A víte co ten parchant udělal? On mi je rozcuchal! " Neee!" zařval jsem a on se jen zasmál. Propálil jsem ho pohledem a znovu si začal česat vlasy. Tentokrát jsem to měl rychleji. Ale on to zase udělal! " Takhle ti to sluší víc" usmál se a já zjistil že sem promrhal 7 minut svého života k ničemu. Potom jsme sešly dolů na snídani.
Kon'nichiwa! Pardon že kapitola vychází až tak pozdě. Dopoledne až do oběda jsem si četla jiný FF a koukala na telku. Potom jsem si vzala oběd a potom jsem šla něco hrát s kámoškou. Potom jsme si ještě volaly a já si asi v 1 vzpomněla že sem slíbila že to napíšu. Takže jsem psala asi 2 hod. a přitom mi kámoška radila co tam mam napsat. Myslim, že sem měla třeba dva nápady a ona řekla co tam mam spíš dát. Potom jsem koukala na TV a potom jsem šla ven. Vrátila jsem se asi v 17:30 protože začalo total chcát. Potom jsem si dala večeři a teď jsem to dopsala. Takže tak. Doufam že se vám líbilo a kapitola vyjde pozítří. Děkuju za views a voty. Přeju hezkej večer!
~Annie
ČTEŠ
Camp [TodoDeku; CZ]
FanfictionTřída 1A jede na třítýdenní pobyt na lyžák. Co se za tu dobu stane se dvěma chlapci? ------ Izuku Midoriya x Shoto Todoroki -yaoi, LGBTQ+