~3~

864 51 5
                                    

Todorokiho pohled:

Už nějakou dobu cítím něco k Midoriyovi, ale bojím se mu to říct.. Co když mě nechce? Nebo co když se potom se mnou nebude chtít bavit? Tyhle otázky se mi poslední dobou víří  v hlavě pořád. Vzbudil jsem se a šel do koupelny si opláchnout obličej. On tam stál, je tak nádhernej... Odhodlal jsem se a řekl mu : " Midoriyo, miluju tě" . Místo odpovědi si mne však přitáhl do polibku. Má tak slaďoučký rty. A najednou..................... " CRRRRRRRRR" Cože? To byl jenom sen? Dal jsem si menší facku abych se mohl probrat. Opravdu to byl jen sen... Ale to mě už z myšlenek vytáhl Denki, který spadl z postele ( Todoroki je nahoře). Slezl jsem po žebříku a popřál dobré ráno. Šel jsem si vzít nějaký věci z kufru. Nakonec jsem vytáhl tepláky a nějakou černou mikinu. Doopravdy ho chci.. Mám  mu to říct? Ne, zastavil jsem ten hlas v mý hlavě a šel do koupelny vyčistit si zuby. Midoriya už stál u umyvadla, vedle něho Kirishima, lida a Mineta. Zabral jsem si poslední umyvadlo a vymáčkl pastu na kartáček. Při čištění jsem se snažil nenápadně koukat na Dekua, ale to se mi nepovedlo, jelikož si mě všiml. Rychle jsem odvrátil pohled a cítil, jak se začínám červenat. Po 2 minutách jsem umyl kartáček i svůj obličej a vyšel z koupelny.

Dekua pohled:

Co to bylo? On na mě koukal? Ale proč? Koukal tak zasněně, skoro se usmíval.. Má moc hezký úsměv.. Počkat co ?! Zatřepal jsem hlavou a rychle si opláchl obličej ledovou vodou. Vyšel jsem hned do společenky, kde zatím byl jen Todoroki a lida. Sedl jsem si samozřejě k lidovi, který si četl. Vytáhl jsem z kapsy mobil a dělal že na něm jsem. Hodně opatrně jsem pokukoval po Todorokim, i když už přicházeli další kluci a holky. A potom mi to došlo, miluju ho..

Omlouvám se za krátkou kapitolu, ale už 2 dny jsem se nedívala na mha, takže když dovolíte... Chci poděkovat za views a voty, který sem házíte. Kapitola vyjde zítra, a bude delší. Užívejte :)

                                                           (350 slov)                                                                                          ~Annie

Camp [TodoDeku; CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat