Někdo se mnou třásl. Pomalu jsem otevřel oči. " Co?? Už je ráno?" zeptal jsem se Todorokiho. " Taky dobrý ráno" odfrkl si. " Promiiiiň" omluvil jsem se a dal mu pusu na čelo. " Mhmmm, omluva se přijímá" tak jakoby zašeptal a já se usmál. " Jinak, vstáváme o hodinu dřív, kvůli trestu, a aby nás nenachytal Aizawa" řekl a já si povzdechl " Aha". Vstal ze mě a já se posadil. Po chvilce slezl a já za ním. Vzal jsem si oblečení a hygienu a společně se Shotem jsme šli k němu do pokoje. Vzal si to samé co já a zavřel dveře. Teď mi to došlo. Měl jsem takovou zářivě zelenou mikinu a černý tepláky a on měl černou mikinu a tepláky stejný barvy jak já mikinu. Awww.
" Hezkej outfit" řekl jsem a on se usmál. Vešly jsme do koupelny a on si šel čistit zuby a já se šel v kabince převlíknout. Po asi minutě jsem vyšel a namočil si kartáček. Nanesl jsem pastu a začal si čistit zuby. Po 2 minutách si Shoto opláchl obličej a kartáček a šel se také převléct. Já sem si též vše umyl (A/N: Žádné dvojsmysly prosím😂)a čekal u dveří. Když vyšel šli jsme k němu, on si uklidil věci do kufru a tak se stalo i se mnou.
Zrovna do pokoje vešel Aizawa. " Už jste hotový??" " Ano" řekli jsme oba na ráz. " Tak pojďte se mnou" řekl a my jsme šli. Došli jsme do jídelny . " Taaak, utřete stoly, připravíte všem na snídani, a potom vše sklidíte a opět utřete stoly. Ven nejdete, budete uklízet všem klukům ze třídy pokoje. V 11:30 přijdete opět do jídelny a připravíte na oběd. Potom utřete okna na všech chodbách, umyjete záchody, umyvadla a zrcadla a potom půjdete do pokoje. v 17:30 přijdete a připravíte na večeři. Po večeři budete každý na SVÉM pokoji." řekl a já ho probodl pohledem. Si dělá prdel ze mě?!
Todoroki taky nevypadal zrovna nadšeně. Řekl nám ať všechno splníme a odešel. " To je zmrd, tyvole, to je kokot zasranej!" řekl jsem zoufale. " Jn" řekl otráveně Todoroki. " Tyvole! Mejt hajzly?! Se posral!!" "Pstt, ser na něj" řekl mi a já se po chvilce zklidnil. A tak jsme začali. Nejdřív jsme sundavali židle, což nám zabralo asi 10 minut. Potom jsme šli pro hadr. Každej si vzal jeden a utřely jsme stoly. Potom jsme šli pro nějaký pečivo v miskách, na každej stůl 2. ( A/N: Nevim, jak vy, ale ve Svojšíně to tak na táboře má služba). Potom jsme dávali takový džbány s kakaem a potom nějaký vaječný pomazánky nebo co. Já to nežeru, tak budu mít suchej chleba. (A/N: Poor Izuku).Potom jsme tam dali nože na ty sajrajty, hrnečky a talířky. Po asi 20 minutách jsme to měli, tak jsme se dohodli. Shoto je u zbytků a já musim doplňovat. (A/N: Prostě víte co, když třeba dojdou rohlíky tak přinesete nový xD).
Po čtvrt hodině povídání začali chodit lidi. Byla to nuda, naše třída si ze mě pořád dělala prdel, třeba Denkimu jsem asi 2. mazal rohlík a 3. nalíval kakao. Po nejhoršim ráně tady, když všichni odešli, jsme se mohli konečně nažrat taky. Potom jsme to asi půl hodiny uklízeli, protože byli zmrdi a házeli něco na zem, tak jsme museli i zametat a vytírat. Potom jsme se strašně mooc natěšený vydali uklízet pokoje.
Po 2.5 hodinách jsme to konečně měli. Nebudu lhát, bylo to hrozný. Ještě jsem si došel na WCko a šli jsme opět do jídelny. Todoroki si neodpustil pusu, že? Připravili jsme talíře, mělký i hluboký, příbory a takový velký misky s polívkou a naběračkama. Tentokrát jsem já byl u zbytků a Shoto doplňoval. Heh, ale stejně to není fér, tady se nic nedoplňuje. Tentokrát jsme se mohli najíst první. Nabrali jsme si polívku, popřáli si dobrou chuť a jedli. Potom jsme si šli k okýnku pro nějaký kuře a kaši. Poděkovali jsme a zase se dali do jídla. Musim uznat, tohle bylo fakt dobrý. Po tom, co jsme dojedli jsme to odnesli k okýnku a já utřel ty místa, kde jsme jedli. Hned co jsem je dotřel začal chodit lidi.. Pozdravili jsme se a já si šel sednout na svoje místečko u kýblu. Hahaa, Shoto musel stát u zdi. To je hajzl, on si sedl na zem.
Po asi dvaceti minutách všichni odešli, tak jsme začali uklízet. Odnesli jsme polívky, utřely stoly a opět zametaly a vytíraly. Tentokrát nám to trvalo asi 15 miut, protože jsme to flákali. A teď, nejhorší úkol nás čekal.( A/N: Poezie není moje silná stránka😅). Hajzly museli jsme umýt, oba dva jsme chtěly utýct, však osud nedovolil nám to. Proč? Vždyť jste odejít mohli? Ne, to osud nepřál si to. Jest, učitel přišel.. Dal nám nějaký zelený postřik, když otevřel jsem to, slyšel jsem výkřik.. To Shoto málem omdlel, upřímně, nejradši bych ho tady a teď ojel.. Konec.. Tak jo, přinesl nám nějakej zelenej postřik, rukavice a hadr. Páchlo to hrozně to stříkadlo.. Jako chtělo se mi blejt, co když na něco šáhnu bez rukavice? Jen z tý představy jsem si malinko ublinkl..
Takže, došel jsem do kabinky, nadzvedl prkýnko a asi 2. tam stříknul. ( A/N: Opět bez dvojsmyslů, děkuji). Potom jsem si nandal rukavice a začal to tim hadrem utírat. Potom jsem utřel takový to hajzl víčko, prkýnko a potom jsem dovnitř nalil nějaký žlutý savo, potom jsem to spláchnul a ještě na to stříknul nějakou dezinfekci. Potom jsem z obou stran utřel kliku.
Tak jsem udělal všech 5 kabinek. Shoto šel na nějaký jiný hajzly. Potom jsem otřel kohoutky umyvadel a zrcadla otřel. Tak, po asi 2 hodinách jsem konečně měl půlku záchodů, tedy 4 koupelny. Shoto jich udělal stejně. Teď nám nějaká cápka přinesla kýbl s vodou a asi jarem. No, vždycky něco vylili na to okno a potom to utřely. Jako jo, bylo to mega čistý. Po 3 hodinách jsme měli vše hotové, tak jsme to odnesly a šli připravit na večeři.
Jenom jsme každýmu stolu dali hrníčky, 2 konvice s čajem a jogurty s lžičkou. Já si to sežral u zdi a Shoto u zbytků. Po večeři jsme vše ještě jednou zametli, utřely stoly a zvedly židle. Potom jsme poděkovali, a byli jsme se vysprchovat, oblékli se do pyžama a vyčistili si zuby. Potom jsme museli oba do svého pokoje. Vyčerpaně jsem si lehl na postel, když v tom mi zazvonil mobil. Shoto? Zvedl jsem to.. Šel jsem na balkón. A hele, on tady byl taky, hned vedle. Típl jsem to a pozdravil ho. Asi 4 hodiny jsme si povídaly, já mezitím sežral chipsy.
Potom jsem byl už unavenej, tak jsem se chtěl rozloučit, ale Todoroki si stoupl na zábradlí a skočil ke mně. " Panebože!! Shoto, já se málem posral strachy!!" " Ale notak" řekl a přitáhl si mě do polibku. Po chvilce ho prohloubil. Po asi 2 minutách nám došel vzduch. " Dobrou noc Izuku~" " Dobrou Shoto" odpověděl jsem mu a sledoval jak skáká zpátky. Ještě jednou jsem mu zamával a potom jsem vlezl zpátky do pokoje. Lehl jsem si do vhřáté postele a téměř hned usnul.
Ok!! Máme tady 1K přečtení a asi 120 hlasů.. Nemůžu tomu uvěřit. Děkuju vám stašně moooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooc.(^///^)
Udělala jsem tady delší kapitolku jako speciálek. Ještě jednou moc děkuju za podporu a ohlasy. Přeju hezu den!
(1218 slov)
~Annie
ČTEŠ
Camp [TodoDeku; CZ]
FanfictionTřída 1A jede na třítýdenní pobyt na lyžák. Co se za tu dobu stane se dvěma chlapci? ------ Izuku Midoriya x Shoto Todoroki -yaoi, LGBTQ+