~8~

822 42 8
                                    

Před jídelnou nebyl nikdo, takže jsme čekali dokud někdo nepřijde. Asi po 10 minutách už přišel i Aizawa, takže jsme šli dovnitř. K snídani byli míchaný vajíčka s rajčatama a slaninou. Po dojezení a dopití jsem vše odnesl k okénku a už jsem si to mířil nahoru. Nahoře jsem si vzal šusťáky, bundu, rukavice i čepici a šel jsem dolů. Tam už čekali Ochaco, lida i Todoroki. Usmál jsem se a společně s nimi zamířil ven. Po asi 5 minutách jsme dorazili k lanovce a po 5 minutách sezení jsme byli nahoře. Jezdili jsme a hodně se nasmáli, dokonce jsme přišli i trochu pozdě na oběd. Po tom co nás učitel seřval jsme se konečně šli najíst a po tom zase šli ven, tentokrát už s celou třídou. Večer jsme se konečně vrátili dovnitř, do tepla a k jídlu. Po večeři jsme si zase dali sraz ve společence. Byl jsem normálně na mobilu, když mě Todoroki odvlekl někam do rohu. " Jak to teď mezi náma vlastně je? Chodíme spolu.. nebo?" začalo mi být strašně horko. " Já n-nevim.. Jak chceš.. teda.." " Budeš se mnou chodit?" Co?! Řekl to úplně v pohodě! " Já.. j- jo?" " Tak dobře" řekl a usmál se. Úsměv jsem mu oplatil. Potom mi dal dětskou pusu na čelo. " Co děláš? Co když nás někdo uvidí?!" " To je jedno, ne?" " No.. já nevim" " Neboj see" " T- tak dobře" cítil jsem se neuvěřitelně šťastně, ale zároveň mám strach. Co na to řeknou lidi ze třídy, a co mamka? "Todoroki, budeme to držet v tajnosti, nebo to chceš říct?" " Aha, no.. Vlastně.. napadlo mě, že to řekneme, ale jestli nechceš, tak nemusíme všem.." " A co kdyby jsme to řekli holkám?" navrhl jsem. " Dobrej nápad!" těm to určitě vadit nebude. Zavolal jsem na holky, aby šli k nám. Když jsme jim to oznámili, chcípali tam. Něco jakože "konečně" a "že budeme roztomilí". Kvůli tomuhle jsem se musel usmát. Chtěl jsem zase na mobil, ale to už si mě Todoroki táhl do pokoje. Nikdo tady nebyl, jenom mě znervózňoval ten Denkiho kufr s Pikachuem. 

Tak jo, dneska kratší. Moc se omlouvám, jak dlouho jsem nevydala kapitolu, fotr mi zabavil mobil i notebook protože mě načapal ve 3 ráno jak jsem četla na wattpadu. Zároveň nám teď učitelé dali strašně moc, a to ještě doma musim zůstávat s tou krávou, který mam říkat ségra a pořád mě otravuje. MOOOOC děkuju za 120 přečtení, moc si toho cenim. Těšte se na příští kapitolu, bude zítra😏. Hezkej den přeju.

                                                                                                                                                 ~Annie

Camp [TodoDeku; CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat