Bu mektup nerden geldi? Kim yazdı? Benden ne istiyor? Gibi gibi sorularla düşüncelere dalmışken:
SM: Kimmiş Eun Hae?
Bundan onlara bahsetmelimiyim? Ne yapıcam?
EH: Yok bir şey oppa. Ben odama çıkıcam. Uykum var.
SM: Tamam. İyi geceler.
EH: Sizede.Odama çıkınca düşünmeye başladım. Antiler çoktu evet. Belki onlar göndermiştir? Acaba neden beni öldürecekler?
O sırada telefonuma bilinmeyen numaradan arama geldi.EH: Alo. Kimsiniz?
X: Senin ecelin. Ölümün benim elimden olucak güzelim.
EH: Mektupu yollayan sen misin?
X: Kim bilir? Belki de benim.
EH: Kimsin sen? Benden ne istiyorsun? Alo. Alo.Telefonu yüzüme kapatmıştı. Kimdi bu serseriler? Korkuyordum. Ama kendime bir şey olacağından değil. Ya sevdiklerime bir şey yaparsa? Odada deli gibi geziyordum. Kapının tıklatıldığını duydum.
FL: Gire bilirmiyim?
EH: Tabiki. Gel oppa.
FL: Sen iyi misin?
EH: E-evet. Neden ki?
FL: Yatakta ki zarf ne?
EH: HİÇ BİR ŞEY HİÇ BİR ŞEY.
FL: Öyleyse bakmama izin ver.
EH: H-hayır. Olmaz.
FL: Neden?
EH: Çünkü....
FL: (mektubu okur) Kim gönderdi sana bunu? Neden bize söylemedin? Ne kadar saklıcaktın bizden?
EH: Kim gönderdi bilmiyorum. Zaten hepiniz endişelisiniz. Bende katkı sağlamak istemedim. Söylicektim aslında ama size de bir şey yapar diye korktum.
FL: Başka mektup varmı?
EH: Hayır sadece bu ve bir arama var.
FL: Ne araması?
EH: Mektupu gönderen kişi beni aradı.
FL: Ne dedi?
EH: Dur kaydetmiştim. Buldum (sesi açar)
FL: Bundan hyunglara bahsetmeliyiz.
EH: Ya onlara da bir şey yaparsa?
FL: Hepimiz bunlardan alıyoruz. Merak etme.
EH: T-tamam.Aşağıya indik. Her kese olayı anlattım. Mektupu verdim ve ses kaydını dinlettim. O sırada kapı çalmıştı ve gece saat 12-di.
*Bölüm sorusu: Drama izliyormusunuz?( Çin, Tayvan, Kore, Japon fark etmez.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just You♡||Hwang HyunJin||
RandomMerhaba!Ben Cha Eun Hae.Evet adımdanda gördüğünüz gibi abim Cha Eun Woo.2001.07.05 Gunpo doğumluyum. Hikaye abimin benden istediği şeyden sonra başladı Ve bu yüzden ona her zaman minnettar olucam. *Başka insanlarında dilinden anlatım olabilir. *Hika...