3 ay sonra...
Yazarın anlatımından~
Eun Hae hastane yatağında derin uykusundaydı. Doktorlar Eun Hae'nin duyduğunu, ne kadar onunla konuşursalar, o kadar çabuk uyanacağını söylüyordu. O yüzden her gün, her saat yanında birileri oluyordu.
Bu 3 ayda çok fazla şey olmuştu. Chris sayesinde Eun Hae'nin geçmişini bütün yurt biliyordu. Chris hyung'larına çok sormuştu soruyu. 'Hyunjin niye bu kadar sinirlenip kardeşimi komalık yaptı?' diye. Her gün bu soruyu tekrar-tekrar Mark'la Jackson'a soruyordu. Onlarda artık bu durumdan sıkıldığı için her kese her şeyi anlatmıştılar.
Yeni çiftler oluşmuştu. Ryujin'le Seungmin, ne kadar onlar için iyi olmasada Lee Know ile Jisung, Chris ile Felix sevgili olmuştu. Bunu sadece yurttakiler biliyordu ve kimse diğerlerine söylemedikce kimseye söylemeyecektiler.
Hyunjin boş yere suçlanmıştı. Ortaokulda arkadaşlarına zorbalık yapıyormuş iddiaları çıktı. JYP onu gruptan atmak istedi. Ama Bang Chan buna izin vermedi ve sözleşmeyi bitirdi. Sözleşmeyi bitirmenin bedeli yüklü bir miktar tazminattı. Her şirkete gidip onları hangi şirketin alacağını sordular. En sonunda Changbin Wooyoung'la dertleşirken Wooyoung buna çözüm bulup kendi şirketlerine girmelerini sağlamıştı. Artık Stray Kids KQ Entertainment'in altında olan bir gruptu.
Eun Hae'nin komaya girdiğini duyan idoller hepsi onu ziyaret etmişti. DAY6, AESPA, RED VELVET SHINee,TXT,IKON,WINNER,SF9,THE BOYZ yastığının altına mektuplar bırakmıştılar. Her kes onun için çok endişeleniyor, bir an önce kalkmasını diliyorlardı.
Fanlar da onun için çok endişeleniyordu. Neredeyse her gün ziyarete gelen fanlar bile vardı. Hatta Eun Hae'nin için yardım fondu kurmuş, bağış topluyordular. Bütün bağışlar Eun Hae'nin olduğu hastanenin hasta çocuklarına gidiyordu.
Eun Woo ve ailesi paramparçaydı. Ailesine neden olduğunu Eun Woo anlatmıştı. Hyunjin'e sinirlenmemiştiler, sadece erken davrandığını keşke Eun Hae'yi dinleseymiş demiştiler. Hyunjin'in de haklı olduğunu bildikleri için çok fazla üzerine gitmediler.
Stray Kids Eun Hae uyanmadan yeni şarkı çıkarmayacaklarını, Eun Hae uyanıp sağlıklı olarak kalkınca hemen yeni müzik için hazırlanacaklarını Stay'lere canlı yayında söylemiştiler.
Bugün Eun Hae'nin yanında Seonghwa vardı. Neden Seonghwa derseniz, Eun Hae ATEEZ grubundan en çok Seonghwa ile yakındı. Hatta geçmişini Mark'la Jackson'a anlatmadan önce ona anlatmıştı. Eun Hae' nin ikinci abisiydi Seonghwa.
Seonghwa: Bizim yurdumuza ilk geldiğin günü hatırlıyormusun? Ne kadar sevinmiştin. Sabaha kadar uyumamıştık. Wooyoung'la bebekmişsiniz gibi benden yemek yapmamı istiyordunuz. Odayı dağıtmıştınız, size çok kızmıştım. Sonra hemen gıdıklamaya başlayıp güldürmüştüm sizi. Hongjoong sesimize korkup gelmişti. Sonra oda bana katılıp sizi gıdıklamıştık. Jongho ile vokal yarışı yapmıştınız. Hazine avcılığı oynamıştık. Bir sürü eğlenceli filtreler deneyip video çekmiştik.(gözleri dolarak) Sakar Penguen, artık kalkmalısın. Bizi ne kadar üzdüğünün farkındamısın? Bunun ne kadar zor olduğunun farkındamısın? Abin, Hyunjin, GOT7, ATEEZ, ben, hepimiz seni çok özlüyoruz.(ağlayarak) Lütfen... Lütfen artık uyan.
Seonghwa ağlayarak başını Eun Hae'nin yataktaki elinin üstüne koymuştu.
Eun Hae: Oppa, ağlama. Ben kalktım.
Seonghwa: Hayır. Sen hala uyu- Eun Hae? EUN HAE UYANMIŞSIN. HEMŞİRE HEMEN GELİN EUN HAE UYANDI.
Bölüm sorusu: Fic'in sonunu üzücü yapmalımıyım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just You♡||Hwang HyunJin||
RandomMerhaba!Ben Cha Eun Hae.Evet adımdanda gördüğünüz gibi abim Cha Eun Woo.2001.07.05 Gunpo doğumluyum. Hikaye abimin benden istediği şeyden sonra başladı Ve bu yüzden ona her zaman minnettar olucam. *Başka insanlarında dilinden anlatım olabilir. *Hika...