İntikam

183 12 0
                                    

Dönme dolaptan indikten sonra Eun Hae hız trenine binmek istemişti. Ama yalnız binmek istemiyordu. Çünki korkuyordu. Ama eğlenmek korkudan üstün geldiği için binmek için direniyordu. Ve nihayet bindi. Tren gittikçe yukarı kalkıyordu. Kalkıyordu..kalkıyordu. Tren artık tepeye varmıştı. Hızla aşağı düştü ve Eun Hae'nin çığlıkları her kesi güldürüyordu. Bi kez olsun gerçekten mutluydular. Ama mutluluğun içinde bir üzüntü var. Eun Hae trenden indikten sonra başı dönüyordu. Bir yerde duramıyordu. En sonda yere oturdu. Buna oturmak denmezdi. Daha çok poposu üstüne düştü. Çok acıdığı için ovalamaya başladı. En son saate baktılar ve geç olduğunu gördüler. Her kes arabaya binip eve gitti

Eun Hae'nin anlatımından

Eve geldiğimizde Mark oppa ve Jackson oppa uyanıktı. Sanki telaşlı gibiydiler. Bir şey yüzünden korkmuş gibiydiler.

Eun Hae: Oppa ne oluyor? Neden uyanık-

O anda Mark oppa bana sımsıkı sarıldı. Ağlıyordu.

Mark: Çok korktum size bir şey olucak diye. Hepiniz iyimisiniz? Bir yerlerinize bir şey olmadı değilmi?

Jackson oppayla Mark oppa hepimizin üstünü resmen taradılar.

Eun Hae: Oppa ne oluyor? Açıklarmısın lütfen?
Jackson: Nihayet hepiniz iyisiniz.
Chris: Hepimiz iyiyizde. Ne oluyor?
Mark: Siz gittikten 1 saat sonra bize gizli bir numaradan arama gelmişti.

3 saat önce
Markın anlatımından

Biri beni gizli numaradan arıyordu. Kim ki bu?!

Mark: Alo
X: Şu an arkadaşlarının eğlendiğini düşünüyorsun öylemi Mark? Ama yanılıyorsun. Birazdan onların cesetlerini göndericem. Ve Eun Hae'den de intikamımı alıcam. Çok geçmeden her şey bitecek. (Kapatır)
Mark: Alo? Alo!

(Arama sona erdi)

Napıcağımı bilmiyordum. Ya gerçekten onlara bir şey yaptıysa? Hemen onları aradım. Hiç biri cevap vermiyordu. Gerçekten telaşlanmıştım. Ya başlarına bir şey geldiyse? O sırada Jackson odasından indi.

Jackson: Mark, ne oluyor? Niye bu kadar telaşlısın?

Mark: Stray Kids... Tehlikedeler onlar. Onları kurtarmalıyız

Jackson: Sakin ol ve ne oldu anlat.

Mark herşeyi anlatır..

Jackson: Bende bir tehdit araması aldım. Ama kendim için. O yüzden umursamadım. Ama bu iş ciddi gözüküyor. Biraz bekleyelim. Gelmezlerse PDnim'i ararız. Şimdi sakinleş.

Şimdiki zaman
Yazarın anlatımından

Mark o kadar endişelenmişti ki, Eun Hae'ye bir kez daha sarıldı. Kokusunu içine çekti bir abi edasıyla. Her kes sakinleştikten sonra uyumaya gittiler. Ama Jackson'ın kafasını kurcalıyan bir şey vardı. O adam intikam derken neyi kastediyordu? Eun Hae ne yaptı ki, adam onu öldürmek istedi? Kafası çok karışıktı. Yarın Stray Kids comeback'i yaptıktan sonra Eun Hae'ye sorucaktı. Evet bunu kesinlikle yapacaktı.....





Artık sabah olmuştu. Her kes teker teker uyanıyordu. Jinyoung ve Jackson erken kalkıp sofrayı hazırlıyordu.ITZY evde yoktu. Çünki onlar bir kaç gün dinlendiği için artık çalışmalıydılar. O yüzden erken kalkıp gitmiştiler. Stray Kids'ten sadece Changbin, Hyunjin, Felix ve Jeongin kalkmıştı.

Jinyoung: Çocuklar gidip diğerlerini kaldırın. Biriniz GOT7'ını da uyatsın lütfen.
Hepsi: Tamam.

Üyeler ayrım yaptılar. Changbin ve Jeongin GOT7'ını, Felix ve Hyunjin'se Stray Kids'i kaldıracaktı. Felix kendi odasını seçmişti. Tam kapıyı açacakken Eun Hae'yle çarpıştılar. Eun Hae yarı uyanık bir halde ayağa kalktı ve Felix'in de kalkmasına yardım etti. Her kes uyandıktan sonra yemeğe oturdular. Biraz zaman geçtikten sonra Stray Kids masadan kalktı. Teşekkür edip odalarına gidip hazırlandılar. O sırada GOT7 tatillerinin keyfini çıkarıyordu. Stray Kids evden çıkıp şov yerine gittiler. Hemen hazırlanıp sahneye çıktılar. Onlar bir yıldız gibi parlıyordular. Her kes Stray Kids'i çağırıyordu. Çok güzeldi.

Şov bittikten sonra her kes kıyafetini değiştirdi. Makyaj odasından ilk çıkan Eun Hae oldu. Arabaya doğru giden Eun Hae bir el tarafından sürüklendi. Şov binasının kullanılmıyan bir yerine gelmiştiler.


Eun Hae: Hey! Sen ne yapı-
X: Sakin ol. Benim.

O sırada kapşonlusunu ve maskesini çıkardı. Eun Hae şok olmuş bir şekilde ona bakıyordu. O...





Merhaba! Bne geri döndüm:) Beni özledinizmi? Millet bu yıl çok önemli bir sınava giricem. Bu benim hayatımı belirlicek. Yani giremeye bilirim. Hoşça kalın, Stray Kids'le kalın!!!

Bölüm sorusu: En sevdiğiniz Drama hangisi?

Just You♡||Hwang HyunJin||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin