Senin Yüzünden...

109 5 2
                                    

Yorubun, önceki bölümü okuyun. Küçük bir şey  ilave ettim. 

Sonra karışıklık çıkmasın


Eun Hae: Oppa, b-burda n-ne arıyorsunuz?


Bi bu eksikti. Hyunjin tuvaletten çıkınca artık gerçekten boku yemiştim.


Eun Hae: H-Hyunjin?

Hyunjin: Bana ne zaman söylemeyi düşünüyordun? Bunu böyle öğrenmem senin için daha mı iyi oldu? (Bağırarak) HA EUN HAE?! BUNU BÖYLE ÖĞRENMEM SENİN İÇİN DAHA MI HOŞ OLDU?! BEN SENİN İÇİN NEYİM EUN HAE? GEREKSİZ BİR ÇÖPMÜYÜM? BENİ DÜŞÜNMEDİNMİ HİÇ? NASIL HİSSEDECEĞİMİ DĞÜŞÜNMEDİNMİ?

Eun Hae: (Ağlayarak) Hyunjin ben sana söyleyecektim. Cidden..


Yazarın anlatımından...


Eun Hae Hyunjin'in elini tutmak isterken Hyunjin elini çekti. Hyunjin'in bağırışına her kes toplanmıştı. Şaşkınlık ve yorgunlukla onları izliyordular.


Hyunjin: Beni bu kadar gereksiz gördüğün için teşekkür ederim.


Hyunjin ayakkabısını giyip yurttan çıktı. Eun Hae Hyunjin'in arkasından bakarken gözleri karardı. Ardından bayıldı. Tam düşecekken Chris hemen Eun Hae'yi tuttu. Ağlayarak hemen hastaneyi aramalarını söyledi. Ambulans gelince hemen Chris Eun Hae'yi bindirdi ve kendiside yanında oturdu. Elini tutmuş ağlıyordu. Onu iyi koruyamadığını, iyi bir abi olamadığını düşünüyordu. İçten-içe kendini sövüyordu.

Hastaneye varınca Eun Hae'yi sedyeye yatırdılar. Kalp atışının aşırı şekilde azaldığını gördüler. Bir sıra yoklamalardan sonra Eun Hae'nin beyin kanaması geçirdiğini, acilen ameliyata alınmasını gerektiğini söylediler. Eun Hae'yi ameliyathaneye aldılar.


5 saat sonra...


Ameliyat bitmek bilmiyordu. Hyunjin dışında her kes ordaydı. Astro, Stray Kids, ITZY, GOT7 hatta ATEEZ bile buradaydı. Sürekli doktorlar girip çıkıyor, Eun Hae'nin durumu hakkında hiç bir şey söylemiyorlardı. Eun Woo durmadan ağlıyordu. Aslında çocuklar ona söylememeyi düşünmüştüler. Ama Eun Woo durmadan Eun Hae'yi aradığı için söylemek zorunda kaldılar.

Nihayet doktorlar çıktı. Herkes doktorun etrafına toplanıp Eun Hae'yi sormaya başladı.



Eun Woo: Nolur kardeşim iyi deyin.

Doktor: Durumu ne iyi, ne de kötü. Hastamız beyin kanaması geçirdiği için komaya girdi. Şimdi yapmamız gereken tek şey uyanıp uyanmayacağını beklemek.


Doktor gittikten sonra Eun Woo dizlerinin üzerine düştü. Avazı çıktığı kadar bağırmaya, ağlamaya başladı. Chris ona sarılıp sakinleştirmeye çalıştı, ama kendiside ağlamaya başladı. Ordaki herkes gözyaşlarına tutulmuştu.




Her kes JYP yurduna gelmişti. Eun Woo çok ağladığı için uyuya kalmıştı. Chris'le Felix onu yataklardan birine yatırıp aşağıya inmiştiler. Aşağıda ağlayan kim, odaya çekilip kendini suçlayan kim.. Aradan 1 buçuk saat geçtiğinde Eun Woo aşağıya indi. 



Eun Woo: Benim kardeşim sağlıklıydı. Beyin kanaması geçirmesi için aşırı üzgün olması gerekiyor. Ne oldu? Neden kardeşim hastalandı?

Jackson: Eun Woo, önce sakin olmalısın.

Eun Woo: Ben sakinim. Söyleyin hadi.



Jackson Eun Woo'yu odasına götürdü ve olanların hepsini anlattı.


Eun Woo: Demek her şeyi öğrendiniz. Ben ona söylemiştim üyelere anlat, senden duysunlar diye. Korktu o... Çok korktu... Çünki her şeyin çok farklı olacağını biliyordu.



O sırada kapı çalmıştı. Gelen Hyunjin'di. Herkesin perişan olduğunu görüp telaşlandı. 


Hyunjin: Ne oldu? Herkes neden üzgün? Eun Hae nerde?


Hiç kimseden ses dahi çıkmıyordu..

Hyunjin: Neden konuşmuyorsunuz? Nerde Eun Hae?

...

Hyunjin: NERDE DEDİM EUN HAE? BİRİNİZ BİR ŞEY SÖYLEYİN

Jackson: (Ağlayarak) Senin yüzünden hastanede komada...

Hyunjin: Ne? K-Komada mı?

Jackson: (Bağırarak) EVET SENİN YÜZÜNDEN  ŞU AN ORDA BENİM KARDEŞİM. DİNLEMEDEN BAĞIRDIN ONA. NEDEN İLK SANA SÖYLEMEDİĞİNİ DÜŞÜNDÜNMÜ? ÇÜNKİ SENİ KAYBETMEKTEN KORKTU. TEKRAR ONU SEVMEMENDEN KORKTU. ANLIYORMUSUN?

Hyunjin: SUS, SUS. DİNLEMEK İSTEMİYORUM

Jackson: Dinlemek istesende istemesende gerçek bu. Hepsi senin yüzünden oldu.


Hyunjin kulaklarını tutmuş bir biçimde ağlıyordu. Sonra hemen yurttan ayrılıp hastaneye koştu...




Bölüm sorusu: En sevdiğiniz fic hangisi?



Just You♡||Hwang HyunJin||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin