Kapıyı açtığımda PDnim gelmişti. Hepimiz derin bir oh çektik.
EH: Bir şey mi oldu PD'nim? Hayırdır?
PD: Hiç çocuklar. Sadece sizinle bir konu hakkında konuşmak istiyordum. Şirketimiz birazcık çöküşte. O yüzden şirkette olan grupları 3 er 3 er yurtlara yerleştiricez. Size de haber vermek istedim. Siz GOT7 ve ITZY ile aynı yurtta kalacaksınız. Eun Hae kız olduğu için ITZY' i de getirdik. Sorun olmaz değilmi?
BC: Hayır PD'nim. Haber verdiğiniz için teşekkür ederiz.
PD: Yarın izinli olucaksınız. Yurtlara rahat bir şekilde yerleşin diye. Sabah saat 9-da araba sizi almaya gelecek. Hazır olsanız iyi olur.
LK: Tamam PD'nim.
PD: Hadi size iyi geceler.
SM: Sizede.PD gittikten sonra sevinç çığlıkları atmaya başladım. Çünkü hem ITZY'i hemde GOT7'ı çok seviyordum. Hemen çantalarımızı hazırlamaya başladık. Ve sonrada uyuduk.
Sabah olmuştu. Hemen hazırlandık. Kahvaltı yapıp masayı topladık. Topladıktan sonra araba sesi duyduk. Hemen bavullarımızı alıp bagaja yerleştirdik. Arabayada oturduktan sonra yurda gittik. Arabadan inince arkamızda 2 tane daha arabanın olduğunu gördük. Yurdun anahtarı bendeydi. Diğer gruplarda arabadan indikten sonra yurda girdik. Yurt saray gibiydi. 4 katlıydı ve birde çatı katı vardı. İlk katta 3 oda bir banyo birde pratik odası, ikinci katta 2 oda bir banyo bir pratik odası, üçüncü katta 3 oda 2 pratik odası 2 banyo, alt kattaysa 2 oturma odası, bir banyo bir mutfak vardı. Bahçe genişti. Hamak filan vardı.Yuna: Kim kiminle hangi odada kalacak?
Ryujin: Bilmem ki.
Eun Hae: Ben gördüm. Odaların kapılarının üzerinde yazıyordu. İlk katta GOT7, ikinci katta ITZY, üçüncü kattaysa biz kalıcaz. Hadi yerleşelim.
BamBam: Tamam hadi.
Han: Hey durun. Burada görev tahtası var. Okuyorum. Mark ve Bambam hyung GOT7 odalarını temizlemekle sorumlu, Jinyoung, Jackson hyung, Yeji noona siz yemekten sorumlusunuz. Youngjae hyung, Chaeyong kıyafetlerden sorumlu, JB ve Yugyeom hyung, Ryujin masayı toplamaktan sorumlu, Yuna ve Lia unnie ITZY odalarını temizlemekle sorumlu, Eun Hae, Jeongin , Felix STRAY KIDS odalarını temizlicek, Minho hyung, Hyunjin hyung bulaşıklardan sorumlu, geri kalanlar evi temizlicek. Neden ama yaaaa? Niye ben temizlicem evi? Offf. Neyse, görevler anlaşıldı mı?
Her kes: Evet anlaşıldı.Her kes kendi odalarına çekildi. Ben, Felix oppa ve Bang Chan oppa bir odada, Hyunjin oppa, Jeongin oppa, Seungmin oppa bir odada, Changbin oppa, Minho oppa ve Han oppa da bir odada kalıyoruz.
ITZY Yuna unnie, Ryujin unnie ve Lia unnie bir odada, Chaeyong unnie ve Yeji unnie bir odada kalıyorlar.
GOT7 JB ve BamBam oppa bir odada, Mark ve Jackson oppa bir odada, Jinyoung, Youngjae ve Yugyeom oppa bir odada kalıyorlar.Bölüm sorusu: En sevdiğiniz oyuncular kim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just You♡||Hwang HyunJin||
AléatoireMerhaba!Ben Cha Eun Hae.Evet adımdanda gördüğünüz gibi abim Cha Eun Woo.2001.07.05 Gunpo doğumluyum. Hikaye abimin benden istediği şeyden sonra başladı Ve bu yüzden ona her zaman minnettar olucam. *Başka insanlarında dilinden anlatım olabilir. *Hika...