Bir az zaman geçmişti. Ama çok az geçmişti. Hepimiz sıkılıyorduk. O yüzden pratik yapmaya karar verdik. Pratik odalarından birine gittik. Bir kişi çıkacaktı. Diğerleride hangi pratiği yapmalıydı onu söylüyorlardı. Han oppa çıktı. Ona Twice-TT verdiler. Çook komikti. Görmeliydiniz. Chaeyong unnie çıkınca ona BigBang- Bang Bang Bang verdiler. Ama o güzel oynamıştı. Bende çıktım. Bana Hwasa-Maria verdiler. Oynamaya başladım. Aynaya bakarak oynadığım için arkadakilerin yüzlerini göre biliyordum. Hepsi ağzı açık bana bakıyordu. E yani. Güzelliğe bakmak sevaptır. Neyse yerime geçtikten sonra arkadaşlar birazda oynadı. Sonra havaya baktık. Nedenmi? Çünkü bir şimşek çakması duydum ve korkmaya başladım. O yüzden havaya bakmaya gittik. Havaya bakınca yağmur yağıyordu, gök gürlüyüp şimşek çakıyordu. O sırada da elektrikler gitti. Her kes odalarına dağıldı. Ama ben uyuyamıyordum. Bende yarı uyanık bizimkilerden birinin odasına girdim. Ve uyuya bilirmiyim? Diye sordum. Kim olduğunu bilmiyordum. Sarhoş gibiydim. Uyumak isteyince biri beni durdurdu ve dedi. Eğer uyumak istiyorsan beni öpmelisin. Evet. Bunu diyenin hala kim olduğunu bilmiyordum. Bende aklımı kullanarak yanağından öpmek isticekken o yanağını çevirdi ve dudaklarımız birleşti. Gözlerimi kocaman açınca Hyunjin'in olduğunu gördüm. Ama o gözlerini kapamıştı. Bende gözlerimi kapayıp karşılık vermeye başladım. Bu çok güzel bir hissti. Ama bu gerçek değildi. Bu bir rüyaydı. Uyandığımda her kesin etrafımda toplandığını gördüm. Kalktım.
Eun Hae: Noluyor? Neden burdasınız?
Bang Chan: Bayıldın. Sonrada sayıklamaya başladın.
Eun Hae: Ne? Bayıldımmı? Ama ben hatırlamıyorum. Kimi sayıklıyordum peki?
Yuna: Hyunjin hyungu.
Eun Hae: B-Başka bir şey sayıklıyormuydum?
Hyunjin: Hayır. Sayıklamadın.
Eun Hae: İyi o zaman.
Jackson: Hadi o zaman. Her kes odalarına. Zaten Eun Hae'de yoruldu.Her kesle vedalaştıktan sonra bizimkilerde yataklarına yattı. Ben tavana bakıp düşünüyordum. Acaba bu rüya gerçek olucakmı? Bunu asla bilemezdim. Hem yarından itibaren sıkı antrenman yapıcağımız için iyi dinlenmeliydim. O anda uykuya daldım.
Alarmımın çalmasıyla gözlerimi açtım. Ama bir de ne göriyim? Hyunjin hyungla yatakta birlikte uyuyoruz. Ama o nasıl gelmişti? Kalkmak isterken bana izin vermedi.Hyunjin: Biraz daha uyuyalım. Merak etme gecikmeyiz.
Eun Hae: Sen benim yanıma nasıl geldin? Ben yine ne yaptımda yanıma geldin? Sen beni öldürmek mi istiyorsun? Bu daracık yere nasıl sığdık?-Daha bitiremeden Hyunjin benim dudağıma küçük bir öpücük kondurdu.
Hyunjin: Nihayet sustun. Şimdi uyuya bilirim.
Bense şok olmuş şekilde onun suratına bakıyordum. O gözleri kapalı bir şekilde uyumasına rağmen:
Hyunjin: Ne o? Çok mu yakışıklıyım? Tabi ki öyleyim. Nede olsa kızlar bana karşı koyamıyor.
Eun Hae: Ne demezsin.İşte yine o egolu Hyunjin. Ama bir yandan bakarsak haklıda. Egolu olmaya hakkı var. Yine yüzüne bakmaya devam ettim. Gerçektende çok yakışıklıydı. Birden o gözlerini açınca afalladım.
Eun Hae: Ben sadece şeye bakıyordum. Aslında sana bakmıyordum. Sana niye bakayım ki. Nede olsa yakışıklı değilsin-
Off Hyunjin bey. Bana neden bunu yapıyorsun? Neden beni öldürmek istiyorsun? Bu seferde öptü. Biraz bana gülümsedikten sonra üstüme çıktı. Bana yavaş yavaş yaklaşıyordu. PAT. O sırada Seungmin oppa öksürmeye başladı.
Chris: Hey siz ne yapıyorsunuz?! Bilmiyormusunuz ilişki yaşamak yasak. Eğer atılmak istiyorsanız şirkete gidin.
Bunu dedikten sonra çıktı. Bende çabucak Hyunjin'i üstümden atıp kalktım. Banyoya gittim. Nefes nefeseydim. Gerçekten çok korkmuştum. Çünkü Chris oppa.... Neyseç Kıyafetlerimi değişip aşağıya indim. Chris oppa ve Hyunjin yan yana oturmuştu. Onları görünce durdum ve odaya gidecekken:
Mark: Nereye Eun Hae? İyi misin?
Eun Hae: Evet iyiyim oppa. Ben odamdayım aç değilim.Bunu söylerken Hyunjinin sırıttığını gördüm. Gıcık. Hemen odama çıktım. Kulaklıklarımı takıp gitmeye hazırlandım.
O sırada aşağıda
Her kes oturmuş kahvaltı yapıyordu. Ama Hyunjin'in sırıtması durmuyordu. Bunu gören Lee Know ona sordu:
Lee Know: Noluyor Hyunjin? Eun Hae niye yemek yemedi? Hem sen neden sırıtıyorsun?
Bunu söylerken Chris daha da kızmıştı.
Hyunjin: Yok bir şey hyung. Eun Hae'ye ne olduğunu bilmiyorum.
Lee Know: Sizde bir haller var ama. Neyse. Hadi kahvaltınıza devam edin.Nasıl bölümdü? Heyecanlımıydı?
Bölüm sorusu: En sevdiğiniz Youtuber?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just You♡||Hwang HyunJin||
De TodoMerhaba!Ben Cha Eun Hae.Evet adımdanda gördüğünüz gibi abim Cha Eun Woo.2001.07.05 Gunpo doğumluyum. Hikaye abimin benden istediği şeyden sonra başladı Ve bu yüzden ona her zaman minnettar olucam. *Başka insanlarında dilinden anlatım olabilir. *Hika...