Doğum günü hazırlıkları

160 8 1
                                    

Yazarın anlatımından

Sabahtı. Her kes yavaş-yavaş kalkıyordu. İlk olarak Eun Hae kalkmıştı. Geceyi uyuyamayan Eun Hae banyoya gidip elini-yüzünü yıkayıp kıyafetlerini değişti. Banyodan çıkıp aşağıya indi.

Aşağıya indiğinde kimse uyanık değildi. Biraz mutsuz hissetmişti. Sabah olmasına rağmen kimse onu aramamış, kimse onu tebrik etmemişti. Ancak abisi her yıl doğum gününde onu sabah arardı. Eğer boştuysa birlikte bir gün geçirirdiler. Kendini toparlamaya çalıştı. Bütün her kes için kahvaltı hazırlamaya başladı. Nihayet, YoungJae ile BamBam kalkmıştı. Günaydınlaşıp banyoya gittiler. Her kes teker-teker kalkıyordu. Nihayet her kes kalkmıştı. Tek Mark'tan başka. Hiç kimse onu uyandırmaya gitmediğini gören Eun Hae kendisi yukarı çıktı. Mark'ın mışıl-mışıl uyuduğunu gören Eun Hae onu izlemeye başladı. Mark Tuan gerçekten isminin hakkını veriyordu. Birinin onu izlediğini hisseden Mark gözlerini yavaşça açıyordu. Eun Hae Mark'ın uyandığını görüp telaşlandı.

Mark: Eun Hae? Ne işin var burda?

Eun Hae: Ohh... Oppa... Ben.. Aslında.. Şey... Iııı

Mark: Eeee?

Eun Hae: Ben seni uyandırmak için gelmiştim. Ama uyuduğunu görünce bir an gözüm takıldı. (O sırada esner)

Mark: Görüyorum ki sende uykulusun. Benimle uyumak istermisin? (Yazarınızın Mark'a olan sevgisi artıyoree. Yazarınız Mark'a aşık olduuğ)

Eun Hae: Çocuklar yanlış anlar.
O sırada Mark Eun Hae'nin elini tutar ve yatağa çeker. Mark gözünü kapatır. Ama bir yandan da elini Eun Hae'nin beline sarar. Eun Hae abisini çok özlediği ve ona kızgın olduğu için sakinleşmek istedi. O yüzden sorun çıkarmadı ve başını Mark'ın göğüsüne yasladı.

Eun Hae'nin gelmediğini gören Felix endişelendi.

Felix: Hyung, Eun Hae gelmedi. Acaba gidip baksanmı? Ne de olsa sizin odanız. Girmeye cesaret edemem.

Jackson: Tamamdır Felix. Ben gidip bakarım.

Felix: Teşekkür ederim hyung.

Jackson: Önemli değil.

Jackson merdivenlere doğru yürüdü. Merdivenleri çıkıp odasına doğru geldi. Odasına girince Mark ve Eun Hae'nin üstleri açık uyuduğunu gördü. Onların bu halini sevimli bulup üstlerini yorganla örttü. Eun Hae'nin yanağına öpücük kondurup odadan çıktı.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Felix: Oh, Hyung, Eun Hae nerde? Buldun mu?

Jackson: O iyi. Mark'la birlikte uyuyorlar.

Hyunjin: Ne? Neden Mark Hyungun yanında?

Jackson: Sanırım uyuya kalmış.

Felix: O zaman kaldırmalıyız ve hazırlıkları yapmalıyız.

JB: Ne hazırlıkları?

Chris: Bu gün Eun Hae'nin doğum günü.

Yuna: Gerçektenmi? O zaman çok iyi olmalı. Bizimle geçirdiği ilk doğum günü.

Chaeryong: Haklısın. Ama nasıl yapıcaz?

Lee Know: Önce Mark hyungu uyandıralım. Sonra hepimiz ortaya bir şeyler atarız.

Jackson: Tamam. Gidip uyandırayım.

Jackson Mark'ı uyandırmak için odasına tekrar döndü. Mark hafif uyuduğu için Jackson dürtüklediğinde hemen uyandı. Eun Hae'ye dikkat ederek yataktan kalktı. İkiside birlikte aşağı indiler. Kahvaltı yaptıktan sonra konuşmaya başladılar.

Mark: Evet. Ne yapıcaz?

Felix: O çok büyük şeyleri sevmez. O yüzden sade olmalı.

Yugyeom: Hmm. Birisi onunla dışarıda olmalı ki, biz buraları hazırlıya bilelim.

Hyunjin: Eğer isterseniz, ben yaparım.

Chris: Hayır olmaz.

Han: Neden Hyung?

Chris: Çünki o Hyunjin'le çok takılamaz. Sıkılır.

Lia: Peki kim olmalı?

Seungmin: Bence Mark ya da Jackson hyung olmalı. En çok onlarla iyi geçiniyor.

Changbin: Seungmin haklı. Ama hanginiz gitmek istiyorsunuz hyung?

Yeji: Bence ikisiyle de gitmeli. Daha az düşünür.

Felix: Katılıyorum.

Mark: Tabi ki. Sakıncası yok.

Jackson: Tamam. Bende varım. Ama ne bahaneyle çıkartıcaz?

Chris: Onu ben düşündüm.

Üyeler biraz daha konuştuktan sonra hemen uygulamaya başladılar. Şimdi role başlamak zamanıydı.

Bölüm sorusu: En çok kullandığınız sosyal uygulama?

Just You♡||Hwang HyunJin||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin