/Kristína/
Posledné dni som sa cítila zle. Naozaj zle. Dominik lietal po koncertoch a ja som sedela doma. Bola som ako uzol nervov a už ma to naozaj nebavilo.
Bola sobota a ja som sedela v kuchyni pri stole s plným tanierom pred sebou. Dominik bol na koncerte a ešte ani raz sa mi neozval. Písala som aj Jakubovi, ale ten sa mi tiež neozval.
Zakrútila som hlavou, aby som tieto myšlienky vytesnila z hlavy. Ono nešlo o to, že by som to Dominikovi nepriala ja som len..mala strach.
Jedlo som nechala na stole s tým, že si ho dojem neskôr a odišla som do sprchy. Keď som sa osprchovala, tak som šla to jedlo dojesť a potom som šla do postele. Nechcela som Dominikovi volať prvá. Nechcela som sa mu vnucovať alebo ho nejako obmedzovať.
Zaspala som ani neviem ako.
-
Na ďalší deň som si v telefóne nenašla ani jednu jedinú správu. Ani, že vyrazili domov alebo, že sú v poriadku. Nevedela som nič. Mali sa vrátiť asi až dnes večer, ale pochybujem, že Dominik príde ku mne. Musela by som ho najprv zavolať.
Celý deň som sedela za počítačom a hľadala nejakú vhodnú prácu pre mňa. Už niekoľko mesiacov som ignorovala správy, ktoré mi chodili od mami a od Kristiána. Ani som nevedela čo sa v nich píše, pretože som ich ani neotvárala. Nepotrebovala som sa ešte stresovať aj s nimi.
Z mojej činnosti ma vyrušilo štrngotanie kľúčov v zámku. Od môjho bytu má kľúče jedine Dominik, takže to musel byť on. Bolo už jedenásť hodín večer a ja som si myslela, že už nepríde.
Keď sa ani po niekoľkých minútach dvere neotvorili, tak som sa postavila a otvorila som ich ja. Bol to opitý Dominik, ktorý sa snažil odomknúť dvere, ale očividne mal zlý kľúč.,,Ty si pil?" Vyletelo zo mňa.
,,Trošičku." Usmial sa a opilým krokom vošiel dovnútra.
Zatvorila som dvere, zhluboka som sa nadýchla, aby som sa ukľudnila, a otočila som sa naňho.
,,Čo si vyvádzal, prosím ťa? Prečo si sa mi neozýval?" Spýtala som sa ho a následovala som ho do spálne.
,,Můžeme si o tom promluvit jindy?" Ohrnul spodnú peru a následne sa pobavene usmial.
Mlčala som a iba som ho skenovala pohľadom. Niečo mi na ňom nesedelo. Dala som si ruky v bok a ďalej som ho pozorovala.
,,Pojď ke mně." Natiahol ku mne ruky a stiahol si ma do objatia.
Brutálne smrdel od cigariet a alkoholu. Začal ma bozkávať na krku a tlačiť k posteli.
,,Dominik, stačilo." Začala som sebou krútiť a dúfala som, že ma pustí.
,,Prestaň." Odstrčila som ho a odtiahla som sa od neho.
,,Nebuď nepříjemná, chyběla si mi." Znovu si ma k nemu pritiahol.
,,Veď aj ty mne, ale nezavolal si." Povzdychla som si.
Nechcela som s ním teraz riešiť nejakú vážnu tému, pretože keď bol opitý, tak vážne nehovoril. Proste sa to nedalo.
,,Nooo to víš, neměl jsem čas." Mykol plecami a hlavu si položil do môjho lona.
Zatvárali sa mu oči a vyzeralo to, že sa mu chce už naozaj spať.
YOU ARE READING
Taká je láska
FanfictionDá mu všetko, čo len chce a nemyslí vôbec na seba, pretože on je pre ňu všetkým. - Niekedy láska nie je vždy rozprávková. Niekedy sú to bolesť,slzy,smútok a trápenie. V našom prípade to bola bohužiaľ tá druhá možnosť. V našej láske boli aj svetlé ch...