Ay Küresi'4

73 14 6
                                    


Bir süre elimde duran nota ve kutuya baktım. Not da yazılı olan cümleleri anlamaya çalışıyordum. İhtimal bile veremiyordum bunu Şeyda'nın yazmadığına. Ama bir tarafımda onun böyle bir şey için uğraşmayacağını söylüyordu. Telefonumdan yükselen bildirim sesi ile irkildim. Gelen mesaja ufo görmüş masum köylü gibi bakarken neler olduğunu anlamaya çalışıyordum.

Hayatım boyunca Şeyda yüzünden hiç arkadaşım olmamıştı. Beni okulda ve mahallede sürekli ezdiği için insanlarda beni eziyordu. Yani bana birinin mesaj atması demek Justin Bieber'in bana 'hi' yazması kadar şaşırtıcı ve... güzeldi.

aydabulusalim:  Saçların.

Okuduğum mesajla elim istemsizce saçlarıma gitti. Saçlarımda ne vardı ki? 

Saçlarımı karıştırmayı bırakıp şuan en mantıklı olacak şeyi yaptım. Cevap verdim.

geceninenguzeltonu: Anlamadım?

Anında görüldü olması şaşırmama sebep olurken cevap geldi.

aydabulusalim: Gecenin en güzel tonu diyorum,

aydabulusalim: Saçların. 

Bakışlarımı karşımdaki eski kırık dolabın aynasına çevirdim. Saçlarımı incelerken saçımın neresinin güzel olduğunu düşünüyordum. Bakımsız ve karışmış vücudumda ki en sevmediğim yerler tam listesinde zirveyi koruyan saçlarımdan bakışlarımı çekip telefonuma döndüm.

geceninenguzeltonu: Dediklerinden hiç bir şey anlamıyorum desem? Kimsin?

Sorumu es geçerek;

aydabulusalim: Hediyemi aldın mı? Doğduğumdan beri ilk defa ondan ayrılıyorum ona iyi bak olurmu?

Mesajı yatağın üzerinde duran kutunun varlığını hatırlatırken olayları çözmeye başlamıştım. Tabi o zamanlar çözdüğümü sanıyordum. Bilmiyordumki bu olaydan daha karışık şeylerle karşılaşacağımı. Aptal Mira...

geceninenguzeltonu: O kutuyu pencereme koyan sensin! Kimsin sen? Evimi ve numaramı nerden buldun?

Aklıma gelen ihtimallerle hızla yazarken korkmaya başlamıştım. Bu biraz fazla değilmiydi? Evimi biliyordu. Hatta odamın penceresini, en sevdiğim şarkıcıya kadar tanıyordu beni.

aydabulusalim: Sakin ol Mira. Takıntılı bir sapığın değilim. Hatta şuan senle aynı ülkede bile değilim. Sadece, fazla dikkatimi çektin. Arkadaş olmaya çalışıyorum.

Adımı biliyordu?

Hadi ama Mira... Çocuk senin evinden tut en sevdiğin şarkıcıya kadar biliyor ve sen adını bildiğinemi takılıyorsun?

İçimdeki Mira'ya karşı olan Mirayı susturup yazmaya başladım.

geceninenguzeltonu: Dikkat çekebilecek biri değilim. Dediklerin pek inandırıcı gelmiyor yani. Her şeyimi bilmen ürpertici... Aynı ülkede değiliz dedin? Kutuyu kuşlar mı koydu?

aydabulusalim: Kendini fazla küçümsüyorsun Mira. Aksine sen çok dikkat çekici birisin.Kuş olayına gelirsek... Kutuyu pencerenin önüne koyduktan yarım saat sonra Yeni Zellanda uçağına bindim.

Cevap vermeden profiline girdim. 

Alp Bozoğ...

Profilinde ki linke tıklayıp Tumblr hesabına gittiğimde bugünki kaçıncı şaşırışım olduğunu umursamayıp bir daha şaşırdım.

𝓐𝔂 𝓚𝓾𝓻𝓮𝓼𝓲'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin