6. Adevăr sau provocare?

1.7K 91 5
                                    

De ce am venit aici?

Nu ar fi trebuit să vin. Un joc de adevăr și provocare...poate că e prea mult pentru mine.

"Hope!"

Tresar la auzul numelui meu. De ce mă întrerup din gândit?

"Adevăr sau provocare?" Mă întreabă Ethan, unul dintre cei trei băieți din celălalt grup.

"Adevăr. " răspund repede.

"Normal. Nu cred ca ai fii în stare sa faci o provocare." spune Luke și toată lumea îl aprobă.

"Bine! Aleg provocare!"

"Așa mai merge!" Spune Ethan și îi văd pe ceilalți zâmbind puțin. "Te provoc să faci roata. Simplu."

"Dar nu pot sa fac roata. Port fustă. Dă-mi alta!"

"Bine....fie...atunci fă schimb de tricouri cu Luke."

"Ce?!?!?!!! Nuuuuuuuuuuuu! Nu schimb tricourile cu un băiat! "

" Dar va trebui. Deja ai refuzat o provocare."

"Ethan...nu exagera....Spune ceva mai ușor. " îl ceartă Luke pe Ethan.

Îi spun "mersi" zâmbindu-i sincer.

"Bine fetițelor, atunci, Hope, du-te să te schimbi în pijama și apoi te întorci, ca să continuăm jocul. Și nu accept încă un refuz. "

Mă uit supărată la Ethan dar n-am încotro și accept provocarea. Alerg cât de repede pot spre apartament, mă împiedic pe scări și mă ciocnesc de ușa. Trebuie să mă grăbesc ca să nu se supere ceilalți.

Ajunsă în cameră, pun pe mine prima pijama pe care o nimeresc și regret imediat. Purtam un tricou roz deschis ce avea o pisică din puf ca model, sub care era scris "Miau!"și o pereche de pantaloni albi, trei-sferturi cu pete pufoase roz. Cum aș putea să mă duc așa la ceilalți? Când m-am m-am uitat la ceas și am văzut ca deja trecuseră aproape 10 minute m-am hotărât să nu mă mai schimb.

"Oooo! A venit Hoooope!" Spuse zâmbind Anastasia. "Cât de drăguță ești! Și...şi uite ce ochi mari are, v-am spus că are ochii mari."

Simțeam cum mi se înroșesc obrajii la complimentul Anastasiei, dar am mers mai departe și m-am așezat în cerc. Știam că toți ochii erau pe mine și am început să profit de șansa asta.

"Acum e rândul meu." am spus eu zâmbind. "Ethan, adevăr sau provocare? "

" Provocare"

" Te provoc să îți pui și tu pijamaua ta."

"Refuz. Alta."

" Dar de ce? Nu e o provocare ușoară? "

"Nu."

" Așa deci.... bine! Te provoc să îmbrățișezi persoana din stânga ta."

În stânga lui se afla o fată mica și blondă, cu părul tuns scurt și serioasă. Am observat că se tot uită la ea așa că de ce să nu îi dau provocarea asta?

Când Ethan a îmbrățișat-o pe fata respectivă nu am putut să nu observ un mic zâmbet pe fața ei.

"Văd că începe să se prindă de jocul ăsta în sfârșit. " o aud pe Roxi comentând.

"Rândul lui Luke. " spune un băiat.

"Hope." nu m-am putut abține să nu tresar puțin când l-am auzit strigându-mi numele. Luke vrea să mă provoace ceva? "Te provoc să te..."

Spre mirarea tuturor, Savanna ne întrerupse.

"Gata? Maine aveți ore de dimineață. Sper că nu vă deranjează să vă continuați jocul mâine la prânz, nu?"

" Nu, chiar nu ne deranjează. " răspunde drăguț Anastasia.

*****************************
Hey!
O să încerc să public un capitol la două zile , pentru că vreau să le fac mai lungi și durează puțin mai mult.

Thank you all
-- Giulia

Internatul...(Luke Hemmings)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum