.1.

5.6K 204 8
                                    

Lizbeth Diana Silver (Stark)

Lizbeth Diana Silver (Stark)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yaş :18
Boy:1.70
IQ:280
Kestane rengi saçlı ve derin deniz mavisi gözleri var.
Ilgi alanları:Gitar çalmak,yazılım yapmak,bozuk ve çalışmayan parçalardan yeni şeyler yapmak, bilgisayarını ve telefonunu parçalayarak geliştirmek, merak ettiği ona ilginç gelen şeyleri incelemek.
Dövüş sanatları,silahlar,okçuluk.
Resim çizmek, müzik dinlemek.

Sevdikleri:Kahve,hamur işi,çikolata, cheese burger,fındık ezmesi, marshmallow ve şekerleme.(önüne ne konursa her şeyi yer-sebze yemekleri dışında.)Et yemeklerine bayılır.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Diana tam kahvesini doldurmuş salona ilerliyordu ki Kyle'nin tatlı robotik sesi duyuldu.

"Efendim kapıda biri var."

"Sağ ol Kyle."

"Ne demek."

Diana kapıya ilerleyip açtığında elini kapıyı çalmak için kaldırmış şaşkın postacıyla karşılaştı.Adam olayın şokunu atlatana kadar bekledi Diana ve adam çantasından bir zarf alıp ona uzattı.

"'Lizbet Diana Silver'?"

"Evet benim?"

"Bu sizin için lütfen şurayı imzalayın."

Diana adamın ona uzattığı kağıdı imzalayıp kapıyı kapattı ve zarfı incelemeye başladı. Üzerindeki ismi görmesi ile ise heyecandan yerine çakılmış gibi hissetti.

'Maria Moon Silver'

Bu neredeyse bir yıl önce kaybettiği annesinin adıydı.Elleri titremeye başladı.Yoksa bir hata mı olmuştu? Annesi yaşıyor muydu?Hızla zarfı açtı ve annesinin güzel,düzenli el yazısını okumaya başladı.

Sevgili kızım Diana
Nasılsın? Iyi misin?Umarım iyisindir çünkü eğer bu mektubu okuyorsan ben artık senin yanında olamayacağım demektir.Bu sıralar içimde tuhaf bir his var.Başıma bir şey gelecek galiba o yüzden bu mektubu yazmak gereği duydum ve postaya bir yıl sonra adrese teslim edilecek şekilde verdim.
Seni ne kadar sevdiğimi bu mektuba sığdıramam belki ama senin şimdiye kadar en çok merak ettiğin sorunun yanıtını vereceğim.Ne kadar şaşıracaksın bilmiyorum ama bunu yapmam gerek en azından kim olduğunu bilmek senin de hakkın.
Babanla bir uçurumun kenarında tanıştık.O gün oldukça sinirliydim ve rahatlamak için oraya gitmiştim.Bir ağaç vardı ve onun arkasına oturdum.
Bir süre sonra ayak sesleri duymaya başladım.Aklıma ilk gelen şey'neden bir insan buraya gelsin?'di. Haha.
Sonunda onunla karşılaştım.Seninki gibi kestane rengi saçları ve kahve gözleri vardı.O an sanki zaman durmuş gibiydi.Neyse uzatmayacağım. Şu an takıyor musun bilmiyorum ama benim sürekli taktığım kolyeyi de o hediye etmişti. (...)

Diana elini kalpli yakut kolyeye attı.
Demek bu kolye babamdan,dedi kendine.

(...)Bir süre birlikte olduk ama sonra beklenmedik bir çok olay oldu ve ayrıldık.Ayrılmamızın üzerinden iki ay geçmişti ki sana hamile olduğumu öğrendim.Diyebilirsin ki neden ona söylemedin ama yapamadım ışte.Sen onun bana hatırası idin.Sana her baktığımda onu gördüm.Bir tanem biliyor musun gözlerin dışında onun tamamen kopyasısın.Sanki fotoğrafını çekip kadına dönüştürülmüş gibi.
Şimdi bu kadar anlatınca merak etmişsindir.Onun adı
'Anthony Edward Stark' herkes onu Tony Stark olarak bilir gerçi. Eminim şu anda çok büyük bir şok yaşıyor olmalısın.Üzgünüm bebeğim daha önce söylemediğim için özür dilerim.

Lütfen beni affet birtanem.Seni ondan hep uzak tuttum ama unutma lütfen o hazır değil.O sana baba olmak için hazır değil.Sen küçüklüğünden beri babanı merak edip durdun ve şimdi öğrendin de,ama eğer gidip bunu ona söylersen kalbini kıracak olduğundan endişeliyim.Bir anda böyle şeyleri kabullenmek kolay değildir.
Lütfen kendine dikkat et bebeğim seni her daim sevdiğimi bil.
Umarım hayatın artık her zaman mutlulukla dolu olur.

Seni her şeyden çok seven annen.

Diana hala şaşkın gözlerle okuduğu kağıda bakıyordu.Tekrar tekrar aynı satırı okuyordu.Tony Stark onun babası mıydı? Diana buna ihtimal vermiyordu.Bunun saçma bir şaka olduğunu düşündü bir an ama bu kesinlikle annesinin el yazısıydı ve kolye bile icinde geçiyordu.Diana sakinliğini korumaya çalıştı.Elini attığı kupasını ağzına götürdü ancak zaten bittiğini fark edince kağıdı ve kupayı önündeki sehpaya bırakıp ayağa kalktı.Odasına doğru adımlarken seslendi.

"Kyle 15 dakika içinde tezimi ve ilgili dosyaları aç...Bugün sabahlıyoruz."

"Nasıl isterseniz."

Su an Diana'nın kesinlikle bir duş alıp kafasını verecek bir şeylere ihtiyacı vardı.

🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃

Bu bölüm giriş bölümüydü umarım beğenmişsinizdir.Diana ile ilgili diğer detaylar sonraki bölümlerde verilecek.Hikayenin senaryosu ve film senaryosu kesişmeyebilir ki kesişmeyecek büyük ihtimal. Söyleyeyim dedim.

Diana'nın kolyesi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Diana'nın kolyesi

25/02/2021

Light In The Dark  (Daughter of Stark)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin