.5.

2.9K 216 16
                                    

Sessiz ve boş okul koridorlarında kalın topuklu botlarının sesi yankılanıyordu.Büyük sınıf kapısı tıklandı ve açıldı.

"Dersinizi böldüm lütfen affedin."

"Diana seni görmek ne süpriz.Yeni bir bölüme mi başlayacaktın ?"

"Sizi de öyle profesör .Ne yazıkki okuduklarım benim için yeterli. Buraya Peter Parker adında birini almak için geldim."

"Bir sorun mu var?"

"Ailesi ile ilgili bir konu efendim.Bu da dekandan aldığım izin belgesi buyrun.Izninizle...Parker!"

Peter ailesi kısmında kalmıştı. Halasına geriye kalan son kan bağına bir sey mi olmuştu.

"Profesör...?"

"Çıkabilirsin Parker."

"Iyi günler efendim."

Eşyalarını büyük bir hızla topladı ve hemen Diana'nın ardından çıkışa doğru ilerledi.

"Hey sen dükkana gelen kızsın değil mi?Halama bir şey mi oldu?"

"Sakin ol böcek kafa halan iyi."

"O zaman sen niye..?"

"Kes sesini ve takip et!"

Peter ani çıkışı karşısında şaşırdı ve sustu.Dışarı çıktıklarında Diana elini kulaklığına attı.

"Kapının önündeyim arabayı getir."

Sag taraftan gelen araba sesiyle Peter o tarafa döndü.Araba gelip önlerinde durduğunda Diana sürücü koltuğuna geçti ve kapıyı kapattı.Peter şaşkın şekilde ona bakarken cam açıldı ve Diana'nın sert ve otoriter sesi duyuldu.

"Çabuk bin vaktim yok!"

"Ta-tamam."

Dedi titrek bir sesle ve ön koltuğa geçti.

"Araba kendi kendine mi hareket ediyor?"

Diye sordu ancak Diana ona cevap vermeden gaza bastı.Elini yeniden kulaklığına götürdü.

"Çocuğu aldım geliyorum.Biri kapıya gelsin."

"Çocuk derken aynı yaştayız sanmıştım.Ayrıca niye aldım dedin ki ailevi bir meselem yoktu ama sen... Yoksa beni kaçırıyor musun?!"

Diana yine de çıkarmadı onun yerine Kyle'nin sesi duyuldu.

"Merhaba Bay Parker adım Kyle. Kaçırılmıyorsunuz bu yüzden sakin olabilirsiniz ancak çok fazla dikkat dağıtmamanızı öneririm su an müsait bir zaman değil."

Ne olduğunu anlamamış şekilde dışarı baktığında yan aynadan, onları takip eden bir araba olduğunu farketti.

"Kemerin bağlı mı?"

"Ne?Şey...ah evet.Niye ki?AAAAAA!!! "

Diana birden gaza bastı.Bir sağa bir sola dönerek pesindekilerden kurtulmaya çalışıyordu.Bu trafik ışığına geldiğinde Peter korkmaya başladı.

"Hey kırmızı...Kırmızı yanacak!!!"

Diana onu takmıyordu.Hızla ışıklardan gecti ve tam onlar geçtikten sonra ışık kırmızı oldu. Peter rahat bir nefes aldı ama Diana hala dikti.

"Beni nereye götürdüğünü söylemeyecek misin?"

Bu sözden sonra araba bir anda durdu.Peter ileri savruldu eğer kemeri olmasaydı camdan fırlardı.

"Ne yapıyorsun??!!"

Diana yine onu dinlemiyordu camı açtı.Wanda oraya geliyordu.Peter onun bu umursamaz tavrına kızsa da kafasını kaldırmasıyla karşılaştığı manzara onu şoka soktu.

Light In The Dark  (Daughter of Stark)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin