"Vuhhu!!"
Diye bağırdı Diana neşeyle ve jetin sürücü kısmına geçti ancak arkadan gelen Clint onu rahat bırakmak niyetinde değildi."Oranın senin yerin olmadığını biliyorsun Liz.Hadi kalk da gidelim artık."Dediğinde Diana gözlerini kıstı önce."Hayır bu sefer ben süreceğim."Diye yanıtladı. Clint derin bir nefes verdi ve tekrar aynı şeyi söyleyecakken "Dinle legolas.Beni bir daha buradan kaldırmaya çalışırsan tursularını da fıstık ezmelerini de yakarım."tehdit dolu keskin sesiyle Diana söze girdi.Clint ise duyduğu şeyle şaşırmıştı.Natasha gelip transa girmiş Clint'i yerine oturttu."Evet bayanlar baylar kemerlerinizi bağlayın. Diana hava yolları sağlıklı yolculuklar diler."deyip gülerek jeti çalıştırdığında Tony de gülüyordu. Tabi kimse görmemiş ya da duymamıştı.Gidecekleri yere vardıklarında Diana jeti yere indirdi ve son kez eşyalarını kontrol etti.Tamam olduğuna karar verdiğinde diğerleri ile birlikte jetten ayrıldılar.Bina ana binaya bağlı iki ayrı kısımdan oluşuyordu. Sağa Wanda-Clint,sola Steve-Natasha ve ana kısma ise Tony-Diana saldıracaktı.Herkes yerlerine geçtiğinde binanın içinden onlara koşan adamları görünce Diana güldü.
"Sanırım bize karşılama komitesi göndermişler."Dediğinde elindeki bilye büyüklüğündeki bombayı adamların arasına fırlattı.Bomba yere değdiğinde oluşan patlama Stark'ı gülümsetti. "Bak bunu baya sevdim."
Dediğinde Diana da güldü ve gelen diğerlerine de saldırmaya başladılar.Yarım saat boyunca dövüştüklerinde ortalık temizlenmisti."Burası temiz. Sizde durum nasıl?"Dedi Tony.O ekiptekilerle konuşurken Diana da etrafı inceliyordu ki gördüğü şey ile dona kaldı.
Tony arkasından aynı anda gelen iki farklı silah sesiyle hemen arkasına döndü. Yaklaşık elli metre uzakta bir adam yere yığılmış ve Diana da tam arkasında duruyordu.Diana bir an sendeleyince Tony hemen onu yakaladı ve kendine çevirdi.
"Diana!"Diye bağırırken gördüğü şey nefesinin kesilmesine neden oldu.
"Sanırım benim çelik yelegimi delecek kadar güçlü bir silahları varmış." Dedi buruk gülümsemesi yüzünde yayılırken dudağının kenarından kan geliyordu."Şey bunu hiç böyle hayal etmemiştim."Zorlukla çıkan sesiyle konuşmaya çalışırken."Shh sessiz ol birazdan gelirler ve sen de iyi olursun tamam mı sakin ol."Dedi ancak kendi sözüne ters bir şekilde endişeli çıkan sesi ile.Diana yavaşça kollarını zırhın boynuna doladı. Tony ilk başta anlamasa da o da bir eliyle Diana'nın
belinden ötekiyle sırtından tuttu. Diana hafifçe gülümsedi. "Seni seviyorum." Baba. Dedi ve gözleri kapandı.Gözleri kapanması ile zırha dolanmış kolları çözüldü ve düşmeye başladığında Tony onu tuttu."Diana!!
Hey Diana!!Liz uyan!!!Uyan bana bak! Gözlerini aç!!"Tony bağırırken diğerleri de gelmişti.Wanda gördüğü şeyle hemen gözlerini kapatıp arkasını döndü.Tony ise hala onu uyandırmaya çalışıyordu. Herkes ne kadar üzgün olursa olsun Steve"Tony hastaneye götürmemiz gerek." dediginde Tony bir anlığına durdu ve maskesi kapandı.Son hız havalanıp hemen bir hastaneye götürdü onu. Diğerleri de onu jetle takip ettiler. Tony'nin hastaneye girmesi üzerine herkesde bir telaş oluştu.Diana'yı hemen tedaviye aldılar. Diana sedyenin üstünde bir odaya götürülürken diğerleri de hastaneye gelmişti. Bruce yardım etmek için Diana'nın götürüldüğü odaya girdi. Diğerleri ise kenarkadi oturma alanlarındaydı.Wanda ağlıyor, Natasha ise onun omzunu sıvazlıyordu ki aglamasa bile kendisi de aynı durumdaydı.Clint ve Tony de karşıda oturmuş Tony kafasını elleri arasına almıştı.Steve ise ayakta endişeleniyordu.Bir süre sonra içerden bir hemşire çıkınca Tony hemen ayaklandı."Hasta fazla kan kaybetmiş elimizde ise ona yetecek kadar yok.Şimdilik elimizdekileri getireceğiz ama yenilerinin gelmesi en az bir saat sürer."hemşire dediğinde"Kan grubu ne?"hışımla sordu Tony."A-A ."Kekeleyerek söylemişti kadın."Benimki de A benden al."Dedi bu sefer Tony. Diğerleri ise olaya şaşıramayacak kadar Diana'yı düşünüyordu.Kadın kafasını sallayıp Tony'yi kan almak için bir odaya götürdüğünde baska birine hemen ellerinde ne kadar varsa götürmesini söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Light In The Dark (Daughter of Stark)
Фанфик'Lütfen beni affet bir tanem.Seni hep ondan uzak tuttum ama unutma lütfen o hazır değil.Senin baban olmaya hazır değil bir tanem.' _______________________________ 25.02.2021 ..................🌟🌟🌟🌟...................