.3.

3.3K 212 30
                                    

Clint elinde turşu kavanozu ile koltukta oturmuş boş boş yere bakıyordu.

"Ne oldu da böyle durgunsun sen?"

Diye sorarak yanına geldi kızıl saçlı ajan.

"Neden bilmiyorum ama içimden bir ses bir şeyler olacak diyor."

O sırada diğerleri de tek tek salona geldi.Içeride olmayan tek kişi Tony iken o da kahvesi bittiği için mutfağa gelmişti.

"Içindeki ses o bir şeylerin ne olduğunu da söylüyor mu peki?"

"Hayır hiçbir şey..."

**********

Son olayın üzerinden tam olarak 8 ay geçti.Ben okulumu bitirene kadar her şey normla seyrinde ilerledi ve okul bitince de S.H.I.E.L.D ' e başvuru yaptım.Tabi gönderdiğim CV ye ilk başta abartı olarak baktılar ama yine de beni çağırıp birkaç sınava girmemi istediler ve ben de tabiki hepsini başarı ile geçtim.S.H.I.E.L.D'e girmemdeki tek sebep babam olan Tony Stark'a biraz daha yakın olmaktı. Çünkü yenilmezler ve S.H.I.E.L.D yakından bağlantılı.Kim bilirdi ki Nick Fury' nin beni yenilmezlerin yanına getireceğini?
Yemin ederim bunu beklemiyordum. Yanlarında geçirdiğim 6 ayda benim Ajan Romanof'a kafa tutacak biri olduğumu söylemiş artık yenilmezlerin yanında olacağımı ve onlarla göreve gideceğimi söyledi. Abi ciddi ciddi yenilmezlere katılıyorum ya.Bunu bana sadece iki yıl önce söyleseniz güler geçerdim şimdi ise bu koca binanın karşısında S.H.I.E.L.D üniforması ile çakma Sparrow'u bekliyorum.Yani tabiki dışardan ona böyle demiyorum yani adam hem üstüm hem de yaşlı.Bak yine saçma şeyler düşünmeye başladım.
Ben düşüncelerime dalmışken Fury yanıma geldi ve bana seslendi.

"Acele et asker benim sana direk verdiğim görevler o kapıdan girdikten sonra sona erecek."

"Evet."

Fury önde ben de arkasında binaya girdik.Artık resmen yenilmezlerden biriyim inanamıyorum.

*******

"Patron Bay Fury ve yanında başka biri asansöre bindi."

Friday'in robotik sesi duyulduğunda herkes kafasını asansörün olduğu kısma çevirdi.

"Ben demiştim bir şeyler olacak diye."

Diye sitem etti Clint.Herkes Fury'nin kimi getirdiğini merak ederken asansör kapısının açılması ile içeri giren,saçlarını sıkı şekilde at kuyruğu yapmış olan kızı görünce şok olmuşlardı.Fury'nin arkasından asansörden çıkan kız için hepsinin aklından geçen'Tony'nin kopyası' idi.
Sonra Fury konuşmaya başladı.

"Tanıştırayım yeni takım arkadaşınız Ajan Lizbeth Diana Silver."

"Tanıştığımıza memnun oldum."

Dedi Diana hafif bir baş selamı ile.
Uzun zamandır ajanlık yapan Romanoff kızın mimiklerinden bir şeyler çıkarmaya çalıştı ancak kızın yüzünden hiçbir şey anlaşılmıyordu. Kızıl ajan uzun zamandır hislerini bu kadar iyi saklayan biri ile karşılaşmamıştı.Ama zaten Fury'nin yenilmezler için getirdiği birinin de bu kadar kolay olacağını düşünmüyordu.

"Sorun olmazsa kaç yaşındasın sen?"

"Sorun değil Yüzbaşı iki ay önce on dokuzumu doldurdum."

"Çok genç değil misin?"

Dedi Clint.Dalga geçmekten ziyade şaşırdığını belli eden bir sesle.

"Şu anda üniversite derlerine çalışıyor olman gerekmez mi?"

Diye sordu Tony arkadan ancak o Clint gibi şaşırdığından değildi.

Light In The Dark  (Daughter of Stark)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin