Ali POV
Aku tengah bersiap untuk majlis pernikahan Khai Alicia.Aku temankan Khai dan Iman temankan Alicia.Yang bestnya,aku bakal menjadi seorang ayah sbb Iman tgh sarat mengandungkan anak kami.
POV end
Khai:Wey Ali,kau rasa aku boleh bahagiakan Alicia ke?
Ali:Mestilah boleh!!! Kau dgn dia dah couple selama 3 tahun kot.
(Btw umur diorang semua ialah 24 tahun)
Khai:Aku dah siap ni. Jom!😃😃😃
Meanwhile, Alicia situation,
Alicia:Wey Iman,aku takutlah. Layak ke aku jadi isteri Khai?
Iman:Mestilah!!! Korang dah cpl 3 tahun kot. Mesti boleh terima sisi kelemahan kau.
Tok tok tok!!!
??:Pengantin lelaki dah sampai!!! Cepat siap!!!
Iman:Okay! Alicia jom?
Alicia:Jom!
Majlis itu berjalan dgn lancar.Hanya dgn sekali lafaz,kini Alicia sudah halal bagi Khai.Mereka semua tgh happy² sbb Khai akhirnya sudah kahwin.Kalau tak,asyik ajelah dekat makmal cipta base Ali,buat teknologi 24/7.Tiba²,
Iman:Ali!!! Tolong!!! Sakitnya!!!
Ali:Eh?! Kenapa ni sayang?!
Khai:Ali,kau bawak Iman pergi ke hospital!!! CEPAT!!!!
Ali terus membawa Iman pergi ke hospital.Iman dibawa masuk ke bilik bedah manakala Ali bermundar-mandir di hadapan bilik itu.Selepas Iman dimasukkan kedalam bilik bedah,baru nampak Khai,Alicia dan beberapa orang yang dikenalinya tiba.Khai cuba menenangkan Ali yang masih serabut kepala otak dia.Selepas 2 jam menunggu,doktor yang merawat Iman pun keluar dgn senyuman terukir di wajahnya.
Ali:Doktor,bagaimana dgn isteri saya?
Doktor:Tahniah encik,isteri encik selamat melahirkan kembar tidak seiras!😁😁😁
Ali:Hah?!😯😯😯 Alhamdulillah!!!
Khai:Dah jadu ayah eh kau skrg!!!
Doktor:Isteri kamu perlukan rehat sahaja.Kamu boleh masuk jika hendak melawat.Saya ada sedikit kerja yang perlu dilakukan.Jadi,saya minta diri dulu.
Ali terus masuk ke bilik bedah itu untuk berterima kasih kepada Iman.Kembar yang Iman lahirkan merupakan lelaki dan perempuan.Yang lelaki diberi nama Aiman Ghazali bin Ali manakala yang perempuan pula diberi nama Nurul Alina Amani binti Ali.Kini telah lengkaplah keluarga yang diinginkan oleh Ali.
YOU ARE READING
EJEN ALI:WEAPON MASTER
FanfictionSipnosis tiada kerana kekurangan idea tapi prolog ada idea sendiri:50% idea dri org lain:50% start:22.2.2021 tamat:???? sila -vote -komen -follow