Ik kijk hem aan in zijn mooie ogen en weet dat hij gelijk heeft. Tim leunt naar voren en zijn gezicht is nu nog maar een paar centimeter bij mij vandaan. Ik sla mijn armen om zijn nek heen en dat zorgt bij hem voor een soort van bevestiging. Zijn lippen raken die van mij. Het lijkt alsof de tijd stil staat terwijl we steeds heviger beginnen te zoenen.
Ons moment word verstoord door een deur die openvliegt. Ooh ja, we staan nog steeds in het steegje. Tim en ik kijken op zij en zien iemand met tasjes staan. Waarschijnlijk pizza gehaald bedenk ik mij. Als ik beter kijk zie ik dat het niet zomaar iemand is, HET IS SEM.
Hij loopt met een boze blik achter ons langs het steegje uit. "Wat heeft hij nou weer?" vraagt Tim geïrriteerd. "geen idee" lieg ik terwijl ik kijk hoe Sem steeds verder uit mijn ogen verdwijnt. Tuurlijk weet ik precies waarom hij is weggelopen, hij wilt mij, en om mij dan met Tim te zien zoenen was waarschijnlijk niet wat hij wou zien vandaag.
Ik zucht. Tim heeft door dat ik kijk naar Sem die steeds verder weg loopt. Hij probeert mij weer een kus te geven maar ik druk hem weg. Dat is nou echt het laatste waar ik nu zin in heb.
"zullen we weer naar Tommy en Sofie gaan?" vraag ik dan maar.
"ja is goed" zegt Tim een beetje teleurgesteld.
Ik pak zijn hand vast en samen lopen we naar het tafeltje waar we de twee hadden achtergelaten. Sofie ligt tegen Tommy zijn schouder aan terwijl ze druk aan het praten zijn. Ik glimlach. Eenmaal aangekomen bij het tafeltje praten we nog even en besluiten dan om allemaal naar huis te gaan.
We moeten ons immers nog allemaal klaar maken voor het uitgaan vanavond. Tim en Tommy nemen afscheid van ons en Sofie en gaan ook weer naar huis...
P.o.v Sem
Ik loop het steegje in naar de afhaalplek van de pizzeria. Mijn moeder en Lizzy, mijn zusje, hadden zin in pizza en ik ook wel. Wie zegt er nou nee tegen pizza?
Ik had voorgesteld het op te halen in de hoop dat ik Mila nog tegen zou komen, ik had namelijk op Snap gezien dat ze met Sofie in de stad was, maar helaas heb ik haar niet gezien. Ze zouden al wel weer naar huis zijn gegaan.
Ik open de deur van de pizzeria en neem plaats op een van de banken die daar staan. Ik besluit maar even achter mijn telefoon te gaan zitten om de tijd een beetje te doden. Na 10 minuutjes is mijn bestelling klaar en neem ik het tasje met de pizza's aan.
Ik loop naar de deur maar als ik deze open, zie ik dat ik hem beter dicht had kunnen laten. Daar is ze, Mila, maar op deze manier had ik haar liever niet gezien, zoenend, met Tim. Ze kijken op, ik kan dit niet langer aan, met een boos gezicht loop ik achter ze langs zonder ook maar iets te zeggen...
—————————————————————
hey allemaal, ik zou het heel aardig vinden als jullie allemaal een vote achter zouden willen laten (dit doe je door op het sterretje te klikken) als je dit nog niet bij de andere hoofdstukken hebt gedaan, zou je dat daar ook kunnen doen (zou heel lief zijn) zo zie ik een beetje dat jullie het verhaal leuk vinden :) <3(515 words) posted 28-02-2021
JE LEEST
Found by the river (spaze)
FanfictionWat als je verliefd word op de jongen die je ontmoet op het vakantiepark? Maar er gebeuren rare dingen die erop duiden dat jullie niet bij elkaar mogen zijn? (Fanfiction over Spaze) Sem, Semmie, Melle, Tim, Khalid, Tommy en Alessio. Ik heb dit gesch...