Part 6

394 6 0
                                    

p.o.v. Mila

"Hey" zeg ik zachtjes. "Hoi" antwoord hij. "Zullen we boven praten?, dan hebben we wat meer privacy" vraag ik hem duidend op mijn moeder. Hij knikt en we lopen samen de trap op.

Als we op mijn kamer aankomen ga ik op bed zitten. Er valt een stilte. "Dusss" zeg ik. "Waarom liep je weg?" vraagt Tim opeens. "ik dacht dat je mij ook wel zag zitten". "Ik vind je wel leuk, ik raakte gewoon in paniek" zeg ik eerlijk terwijl ik mijn wangen voel gloeien. Ik kijk verlegen weg. Hij lijkt een beetje verbaasd te zijn.

"Dusss" zegt hij nu. "Ik wil best wel een relatie, maar ik wil je eerst wat beter leren kennen" zeg ik eerlijk "ik ken je pas één dag". Hij knikt begrijpend. "geen relatie totdat we weten wat we er nou van vinden?" vraagt hij. Ik glimlach, "ja is goed". "Pinky promise?" Vraag ik terwijl ik mijn pink omhoog steek. Hij haakt zijn pink in die van mij. Ik huiver een beetje bij zijn aanraking. "pinky promise" zegt hij. Ik geef hem een knuffel.

"Kom je vanavond ook weer bij het kampvuur?" vraagt Tim. "Ja tuurlijk, zullen we samen heengaan?" zeg ik. Hij grinnikt, "tuurlijk, ik moet wel je hand vasthouden, al die jongens bij het kampvuur kijken veel te veel naar je" zegt hij lachend. Ik glimlach.

Time skip

Ik ben mij inmiddels aan het klaarmaken voor het kampvuur. Ik doe wat warme kleding aan, het is namelijk best wel een regenachtige dag. Wanneer ik de badkamer uitloop zie ik een trui. De trui van Sem. Ik zou hem zijn trui nog teruggeven. Ik pak de trui van de stoel en wikkel hem om mijn middel en loop vervolgens naar beneden. Mijn moeder wenst mij nog veel plezier en herhaalt voor de 20ste keer de regels voordat ik eindelijk de deur uit mag lopen om naar Tim te gaan.

Eenmaal bij Tim kijkt hij mij vragend aan. "Zie ik er niet goed uit ofzo?" vraag ik hem plagend. Hij kijkt naar de trui. "Waarom heb je de trui van Sem om?" vraagt hij lichtelijke jaloers. Ik lach. "Rustig maar, ik geef hem alleen terug, dat heb ik hem beloofd" zeg ik. Zo lopen we hand in hand verder naar het kampvuur...

———————————————————————
Is Tim nou jaloers? Morgen komt het volgende deel online. Vergeet geen vote achter te laten en te commenten als je het leuk vind!
~ 322 woorden (30-05-2020)

Found by the river (spaze)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu