Part 4

456 8 3
                                    

Mila's point of view
Ik draai me om en kijk recht in de bruine ogen van een hele aantrekkelijke jongen. "Sorry dat ik zo laat ben mensen! Er was weer gezeik thuis" zegt hij en neemt plaats naast mij op het bankje. De jongen kijkt naar mij en glimlacht. Ik zie Tim aan de andere kant van mij jaloers kijken. Iedereen vervolgd zijn gesprek weer, en opeens steekt de jongen naast mij zijn hand naar mij uit "Hey, volgensmij ken ik jou nog niet, Ik ben Sem" zegt hij, ik schud zijn hand en zeg, "Hoi, Ik ben Mila, ik ben vandaag aangekomen op het vakantiepark". Het is een gezellige avond maar rond tien uur begint het toch wel een beetje koud te worden, ik wil mijn jasje pakken maar als ik kijk bij de plek waar ik hem had neergelegd is hij weg. Sem zag me zoeken en vraagt "is er iets?" "Nee hoor" antwoord ik "ik kan mijn jasje gewoon niet vinden en ik heb het een beetje koud". "Je mag mijn trui wel aan" zegt Sem en nog voordat ik antwoord kan geven trekt hij zijn trui over zijn hoofd, waardoor zijn T-shirt ook een beetje mee om hoog gaat. Ik kan het niet laten om even naar zijn sixpack te kijken. "Geniet je een beetje van het uitzicht Mila?" Hoor ik Merel lachend zeggen. Shit, ik zat te staren, ik zie dat Sem naar mij kijkt en mijn wangen beginnen een beetje rood te kleuren. Hij geeft mij de trui aan en glimlacht. Ik bedank hem en trek de trui over mijn hoofd, de trui ruikt naar hem, en stiekem vind ik het best wel lekker ruiken.

Als ik wat later op mijn telefoon kijk zie ik dat het al tien voor twaalf is "SHIT" roep ik, en iedereen kijkt me aan "wat is er?" Vraagt Tim, "ik moet om 12 uur thuis zijn!!" antwoord ik. Tim kijkt me aan en zegt "ik loop wel mee, het is al donker en ik wil niet dat er wat gebeurt" ik zie Sem bedroefd kijken en negeer het maar. Ik zeg iedereen gedag en loop snel met Tim naar huis, Sem roept nog "ik haal mijn trui wel een keer op!". Ooh ja, ik heb zijn trui nog aan. Ik glimlach naar hem en loop snel door. Als we eenmaal thuis zijn zeg ik gedag tegen Tim en voordat ik het weet drukt hij een kus tegen mijn wang, voor een moment ben ik zo verbaasd dat het net voelt alsof mijn hele lichaam versteend is. Als ik eindelijk weer een beetje normaal kan denken loop ik zo snel mogelijk naar binnen en doe de deur achter me dicht. Wat heb ik gedaan?, Denk ik bij mezelf. Straks denkt hij dat ik hem niet leuk vind. Wacht vind ik hem leuk? Nou ja hij is wel knap, en lief en geweldig. OMG! Ik vind hem leuk. Maar ja ik maak nu natuurlijk geen kans meer, waarschijnlijk heb ik het nu helemaal verpest. Ik loop naar boven, doe mijn pyjama aan en ga in bed liggen. En met de gedachten aan Tim val ik in slaap...

Found by the river (spaze)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu