Part 9

349 5 0
                                    

Ik sta in het schuurtje een beetje om mij heen te kijken. Ik vind het namelijk best akward om met hem zo hier te staan. Sem denkt daar volgensmij heel anders over, hij lijkt het zelfs leuk te vinden. Ik hoor hem rustig ademen, we staan best wel dicht bij elkaar, het schuurtje is namelijk niet zo groot want er staan veel spullen van de camping in.

"Duss, wat gaan we doen om de tijd een beetje te doden?" vraagt hij na een minuut. Ik schrik op uit mijn gedachten door zijn plotselinge vraag. "Uhh, geen idee" antwoord ik. "We kunnen wel een vragenrondje gaan doen" zegt hij. "oke ik begin" "Hoelang kom je hier al op de camping?" vraag ik. "Eigenlijk al sinds dat ik heel klein ben, we komen hier heel vaak. Mijn moeder heeft hier een vakantiehuisje gekocht dus we kunnen heen gaan wanneer we willen" antwoord hij. Ik knik.

"Nu mag ik, wil je een relatie met Tim?" vraagt hij. Ik kijk hem geschrokken aan. Waarom wilt hij dat zo graag weten? "Nou, uhmm, geen idee, we zijn gewoon nog even aan het kijken, ik wil niet te snel een beslissing nemen" antwoord ik eerlijk. "Zou je dan ook bij een andere jongen kunnen kijken of dat wat kan worden?" vraagt hij terwijl hij een stap in mijn richting zet. Mijn hart begint sneller te kloppen.

Waarom word ik opeens zo zenuwachtig? Ik weet toch zeker dat ik Tim leuk vind? Ja dat weet je Mila, zeg ik tegen mijzelf. Maar waarom voel ik mij dan zo? "Misschien" zeg ik terwijl ik hem recht in zijn bruine ogen aan kijk. Bij mijn woorden glinsteren zijn ogen een beetje. Hij zet nog een stap dichterbij. Onze gezichten zijn nu nog maar een paar centimeter van elkaar af.

"Hoe zorg ik ervoor dat je kijkt of het ook wat met mij kan worden?" vraagt hij nu wat zelfverzekerder. Eigenlijk doet hij dat nu al, ik begin te twijfelen aan Tim, dat is nooit goed. "Sem" zeg ik zachtjes. Hij kijkt me hoopvol aan. "Dat doe je al" zeg ik eerlijk. Een glimlach verschijnt rondom zijn lippen. Hij komt nog dichterbij, als dat nog mogelijk is. Ik voel zijn warme adem op mijn lippen. Ik weet wat hij wilt, maar ik kan het niet...

————————————————————————
Ahhh, dit is denk ik echt mijn favoriete hoofdstuk tot nu toe!
Sorry voor deze cliffhanger, morgen weer een nieuw deel!
Vergeet niet om een vote achter te laten, en om te commenten!
~ 384 woorden (10-06-2020)

Found by the river (spaze)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu