"sorry, ik kan het niet, ik heb een belofte gemaakt en ik breek geen beloftes" zeg ik zacht terwijl ik hem een beetje van mij afduw. Ik ben niet de persoon die beloftes breekt en Tim en ik hadden belooft dat we niks met iemand anders zouden doen totdat we wisten wat we wouden. Sem kijkt me verdrietig aan. Dan word de deur van de schuur open gedaan door Alessio. "Duss, hebben jullie het gezellig gehad?" vraagt hij lachend. Ik heb op dit moment even geen zin in dat lachende gedoe en Sem al helemaal niet. "We hebben gewoon gepraat" zeg ik tegen Alessio.
Ik loop vervolgens de schuur uit. Tim
komt op mij aflopen met een moeilijk gezicht. Ik geef hem een knuffel. "Er is niks gebeurd" fluister ik in zijn oor. Hij knuffelt mij nog steviger. Ik merk dat hij opgelucht is. Hij tilt mij op en draait even een rondje. Ik lach. Dan lopen we terug naar het kampvuur. Ik zie Sem teleurgesteld kijken. Er gaat een raar gevoel door mijn buik, ik probeer het maar te negeren. Ik ga naast Tim op het bankje zitten en leg mijn hoofd op zijn schouder."Hey, morgen is het vrijdag, laten we met zijn allen uitgaan!" zegt Julia dan opeens. Iedereen stemt in. "Ik zal vragen of ik mag" zeg ik. De rest van de avond hebben we niet zoveel gedaan, gewoon een
beetje gekletst en marshmallows geroosterd.Als het twaalf uur is begint iedereen langzaam naar huis te gaan. Ook Tim en ik. We lopen hand in hand naar het huis. Als we eenmaal bij het huisje zijn komt Tim dichtbij mij staan. "Mag ik?" vraagt hij. De zenuwen gieren door mijn lijf, ik heb nog nooit iemand gezoend. Ondanks dat zeg ik toch ja. Tim leunt naar voren en geeft me langzaam een kus. Zijn lippen voelen zacht aan. Het voelt goed, maar tegelijkertijd ook zo fout. Ik wou Sem niet zoenen, maar nu sta ik hier wel met Tim te zoenen. Waarom denk ik nou de hele tijd aan Sem? Dan haalt hij zijn lippen weer van de mijne. "Tot morgen Mila" zegt hij. "Tot morgen Tim" zeg ik en vervolgens loop ik langzaam naar de voordeur...
————————————————————————
Ik hoop dat jullie dit deel weer leuk vonden! Vergeet geen vote achter te laten en een comment! ❥
~ 371 woorden (10-06-2020)
JE LEEST
Found by the river (spaze)
FanfictionWat als je verliefd word op de jongen die je ontmoet op het vakantiepark? Maar er gebeuren rare dingen die erop duiden dat jullie niet bij elkaar mogen zijn? (Fanfiction over Spaze) Sem, Semmie, Melle, Tim, Khalid, Tommy en Alessio. Ik heb dit gesch...