Part 17

101 2 0
                                    

P.o.v. Sem

Ik en Merel komen tegelijkertijd aan bij de club. Met de anderen erbij zijn we nu helemaal compleet. We besluiten met zijn allen naar binnen te lopen. Ik vang een glimp van Mila in haar jurk en fuckkk wat ziet ze er goed uit. Stop Sem, denk ik bij mijzelf. Je ging afleiding zoeken vanavond. We lopen de club naar binnen en ik besluit maar gelijk aan de bar te gaan zitten. Als ik iets doms ga doen, doe ik het liever dronken. Maar nog voordat ik mijn tweede glas leeg heb komt de afleiding aanlopen, een blond meisje met een ,veel te kort, rood jurkje aan. Ze gaat op de barstoel naast mij zitten. "hey hey" zegt ze met een speelse blik in haar ogen, "hoezo zit een jongen zoals jij, hier alleen aan de bar?". Precies de afleiding die ik nodig heb. "Ik zat te wachten op een mooi meisje, maar volgensmij heb ik haar al gevonden" zeg ik dan, ik walg een beetje van mijzelf. Vroeger deed ik dit soort dingen altijd met gemak, maar nu voelt het zo fout. Het meisje pakt mijn hand en we lopen naar de dansvloer. We dansen een tijdje, en we komen steeds dichter naar elkaar toe. Ze fluistert dan opeens iets in mijn oor "zullen we even naar een rustigere plek gaan?" waarna ze me vervolgens een knipoog geeft. Ik knik, dit was makkelijker geweest als ik dronken was maar ik heb de afleiding nodig. Het meisje pakt mijn hand vast en ik volg haar naar de wc's. Eenmaal bij de wc duiken we een hokje in, ze duwt me met mijn rug tegen de muur en haar lippen crashen op de mijne. Ze haalt haar handen door mijn haar terwijl we steeds heviger beginnen te zoenen. Ik laat haar lippen los en ik begin haar kusjes in haar nek te geven. Ik lijk alles te vergeten en de afleiding lijkt dus prima te werken, totdat ik opeens een stem hoor, "help". Het is zacht maar duidelijk genoeg dat ik het hoor, het is Mila bedenk ik mij dan opeens. Ik duw het meisje van mij af en loop het wc hokje uit. Het meisje blijft verbaasd achter, maar het boeit me niet, het enige wat mij nu boeit is Mila. Als ik aankom zie ik een jongen met zwart haar. Hij heeft haar pols stevig vast. Ik weet precies wat hier aan de hand is en twijfel dus ook geen moment om hem een klap te geven. De jongen reikt naar zijn wang en geeft een pijnlijke schreeuw. Ik loop naar Mila en merk dat ze moeite heeft met overeind staan. Ik kijk haar aan in haar mooie ogen. Ze is dronken. "Shit Miel, je bent dronken" zeg ik. Ik vraag haar of ik haar moeder een berichtje moet sturen en ze knikt. Ik neem haar mee door de menigte en zie in mijn ooghoek Tim. Ik kijk beter en zie dat hij aan het zoenen is met een meisje. Hoe dom kan je zijn. Hij heeft het mooiste meisje wat je je kan bedenken en dan ga je alsnog vreemd. En nogsteeds kiest ze voor die klootzak. Als ik merk dat Mila ze ook ziet loop ik snel verder met haar. Ze moet nu eerst naar huis, ik kan het nu niet aanzien om haar hart te zien breken. Daar is ze op dit moment ook veel te dronken voor. Ik bel een taxi en neem haar mee naar mijn vakantiehuisje. Ik til haar langzaam de trap op en leg haar in het bed. Ze valt bijna meteen in slaap. Ik stuur Sofie even snel een berichtje met uitleg en nodig haar uit voor morgenochtend. Als Mila beseft wat er gister is gebeurd heeft ze haar vriendin vast nodig. Ik klik mijn telefoon uit, leg hem op het nachtkastje en trek mijn shirt en broek uit. Misschien moet ik vandaag maar even op het bankje gaan liggen. Ik weet niet of Mila het wel fijn vind als ik naast haar zou gaan liggen. Ik pak en deken en ga liggen op de oncomfortabele bank die er in de kamer staat. Na een tijdje val ik inslaap.

————————————————————
ik wou nog even zeggen dat dit hoofdstuk geen haat is naar Tim. Hij zou dit natuurlijk nooit doen maar het hoort gewoon even in het verhaal. Xxx

Found by the river (spaze)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu