Eenmaal aangekomen bij het stadje besluiten we om eerst naar een kleine boutique te gaan. Sofie zegt namelijk dat daar altijd wel leuke jurken zijn.
"Dus, hoe zit het nou met jou en Tommy?" vraag ik haar terwijl we aan het wandelen zijn. Sofie word gelijk zo rood als een tomaat. "Ja ik vind hem wel leuk, maar ik weet niet of hij mij nou wel zo leuk vind" "ik heb het gevoel dat hij het alleen voor 1 keer leuk vond" zegt ze een beetje verdrietig. Ik kijk haar aan met medelijden. "Nou als Tommy jou niet leuk vind, dan is hij echt een hele domme jongen" "je bent een hartstikke leuk en lief meisje" Sofie glimlacht van mijn woorden.
Als we eenmaal angekomen zijn bij de boutique kijk ik mijn ogen uit. Sofie had gelijk. Er zijn echt hele leuke jurken hier. Ik kijk rond en heb al snel een stuk of 5 jurkjes in mijn hand. Als Sofie ook wat jurkjes heeft gevonden lopen we naar de paskamer. Sofie heeft snel al een jurkje gevonden maar ik vind die van mij allemaal niet leuk.
"Ik ga nooit een leuk jurkje vinden, kijk hoeveel ik er al heb gepast" zeg ik wanhopig. "Kom op, je hebt nog één jurkje om te passen, misschien is die wel super leuk!" antwoord Sofie.
Ik draai me om en loop de paskamer weer in, als ik uit de paskamer loop staart Sofie mij met open mond aan. "Wat? Is het zo lelijk?" vraag ik. "Tuurlijk niet, hij is prachtig Miel" antwoord ze. Ik glimlach, als ik mij omdraai om zelf in de spiegel te kijken sta ik ook met open mond te kijken. Het jurkje is perfect. Mijn figuur is super mooi te zien in het jurkje en de kleur staat prachtig bij mijn ogen.
"hij is perfect" zeg ik, Sofie maakt een gilletje van blijdschap en nadat we hebben afgerekend lopen we met onze ellebogen in elkaar gehaakt door naar de Mac Donalds om nog even wat te eten.
Eenmaal als we ons eten hebben blijkt het dat het nog best lastig is om een plekje te vinden. We zoeken even en zien dan opeens 2 bekende gezichten druk in gesprek aan een tafeltje niet veel verder op...
———————————————————————
Sorry dat ik al een lange tijd niet heb gepost maar bedankt voor de 2k reads! Ik ben echt super dankbaar :) ik ga nu ook weer proberen om wat vaker te posten.(377 woorden) posted 25-02-2021
JE LEEST
Found by the river (spaze)
FanfictionWat als je verliefd word op de jongen die je ontmoet op het vakantiepark? Maar er gebeuren rare dingen die erop duiden dat jullie niet bij elkaar mogen zijn? (Fanfiction over Spaze) Sem, Semmie, Melle, Tim, Khalid, Tommy en Alessio. Ik heb dit gesch...