Part 2

492 9 0
                                    

Mila's Point of View

Als ik eenmaal weer binnen kom in het huisje sta ik oog in oog met mijn moeder, ze kijkt me met een glimlach aan, "wie was die jongen?" Vraagt ze. Waarop ik antwoord "ooh gewoon iemand die hier ook op vakantie is!". En ik loop naar mijn kamer toe om mijn koffer uit te pakken, als ik me bedenk dat ik tim nog een berichtje moet sturen, ik stuur hem dus een berichtje. Ik leg mijn telefoon weg en kijk naar mijn dichte koffer die op het bed licht. Ik zucht, maar begin toch maar met uitpakken totdat ik opeens mijn telefoon hoor. Ik loop er na toe en zie dat Tim een berichtje terug heeft gestuurd. (BEKIJK DE FOTO)

Ik loop snel naar beneden en vraag aan mijn moeder of ik vanavond naar het kampvuur mag

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik loop snel naar beneden en vraag aan mijn moeder of ik vanavond naar het kampvuur mag. "Hoelaat is dat dan?" Vraagt mijn moeder, en ik antwoord "om 20:00". Ze twijfelt en zegt dan "ik weet het niet hoor Mila, "Je wou toch dat ik vrienden ging maken?, dit is het perfecte moment!" Zeg ik. Ze kijkt me vragend aan en zegt vervolgens "vooruit dan, maar ik wil dat je voor twaalf uur thuis bent, EN GEEN DRANK DRINKEN JONGEDAME!". "Dankjewel mam" zeg ik, en ik geef haar een knuffel. Ik loop vervolgens weer naar mijn kamer en ga verder met uitpakken!
Om 5 uur schuif ik een pizza in de oven en ga me vervolgens klaar maken voor vanavond. Ik heb wel twee uur voor de spiegel gestaan, maar heb uiteindelijk toch een simpele outfit gekozen. Ik ga douchen en wanneer mijn moeder, vanuit de woonkamer roept dat ik moet opschieten, stap ik uit de douche en wikkel een handoek om mij heen en in mijn haar. Ik loop naar mijn kamer en loop naar binnen, ik hoor dat achter mij de deur dicht gaat. Ik schrik en kijk om...

Found by the river (spaze)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu