Οπτικη Σπένσερς
Ολη μερα καθόμασταν με την Βερο και μιλουσαμε ειχαμε τοσα πολλα να πουμε.. ο Αρραβωνας της απο την Αντονυ ειχε χαλάσει.. Δεν ταιριάζανε καθόλου και μεταξυ μας και γω δεν τον συμπαθουσα.. ενας κακομοιρης ηταν.. εκεινη ηταν μια ομορφη γυναικα.. Οχι ιδιαιτερα ψηλη με συμετρικο κορμι μακρυες σπαστες ξανθές μπουκλες και ματια καταγαλανα.. εκεινος ηταν καπως αγριανθρωπος... Αν με ρωτουσε κανεις θα νομιζα πως ηταν νταβατζης.. με τρομαζε πολυ... Αφου αναρωτιομουν πως τα ειχε μαζι του.. Απο την επομενη κι ολας μερα ανοιξα το γραφειο μου.. δεν γινοταν να μην το ανοιξω.. Ηθελα να στρωθω στην δουλεια... Σηκωθηκα το πρωι... Κατεβηκα στην μεγαλη κουζινα και εφτιαξα τον καφε μου.., τον εβαλα σε ενα ποτηρι πλαστικο και ανεβηκα να ντυθω.. Ανοιξα την μεγαλη ντουλαπα μου.. εψαξα εκει που ειχα τις φουστες.. Βρηκα μια μαυρη στενη με πισω σκισιμο.. επειτα εψαξα ενα πουκαμισο αλλα το μετανιωσα.. ενα νεανικο αέρινο τοπ θα εδινε αλλον αέρα.. Αλλωστε ημουν ακομα νεα κοπελα.. αρκετα πένθηκα για τον χαλασμένο αρραβωνα μου εκει.. εβγαλα και ενα μαυρο σακακι.. επειτα μπηκα στην μεγαλή ντουλάπα οπου ειχα τα παπουτσια μου... Ολων τον ειδων.. Βρηκα ενα ζευγάρι μαυρες ψηλες γοβες... Ανοιξα ενα συρτάρι εσωρουχα και καλσον... Εβγαλα το νυχτικο μου.. Μπηκα στο μπάνιο.. Ανοιξα το ντουζ και μπηκα απο κατω.. Παντα με βοηθάει να σκεφτω και να ανανεωθώ.. Εκανα το μπανιο μου και αρχισα να ντυνομαι... Ημουν αρκετα επιβλητικη με αυτό το λουκ.. ενα λουκ που η Βερο θα ελεγε οτι ξυπνάει στους αντρες ολες τις κρυμμένες φαντασιωσεις.. Βαφτηκα ελαφρα... Πηρα την τσάντα μου και κατεβηκα.. Πηρα στο χερι τον καφε.. Κλειδωσα το σπιτι και αφου πηρα το κόκκινο audi ξεκινησα για το γραφειο μου.. Ο πατέρας μου και η μητέρα μου ηταν και οι δυο δικηγόροι ετσι πηρα την πελατεία και των δυο μιας και η αδερφή μου δεν σχετίζεται με την καμμια με το επαγγελμα... Το γραφειο μου ηταν σε ενα υπερσύχρονο κτηριο στο κεντρο της πολης.. Επιτέλους.. ειδα την ταμπέλα με το ονομα μου και χαμογέλασα.. Παρκαρα εξω απο το γραφειο μου και βγηκα.. Κλείδωσα.. προχώρησα προς την πορτα του γραφειου.. Ανεβηκα την σκαλα και ξεκλειδωσα την εξόπορτα.. Πηρα το ασανσερ και ανεβηκα στον πρωτο οροφο οπου στεγαζόταν το γραφειο.. Ανοιξα και μπηκα μεσα.. εριξα μια σχολαστικη ματια στον χώρο γυρω μου,. Ολα εμοιαζαν συνδεδεμένα αρμονικα και ομορφα.. Αφησα το σακάκι μου στην κρεμμαστεα και καθησα στο γραφειο.. ανοιξα το λαπτοπ και φορεσα τα γυαλια μου.. Το γραφειο επάνω είχε κατι φακέλους.. Οι πρωτες μου υποθέσεις για να ξεκινησω...Δουλευα αρκετη ωρα οταν ακουσα το τηλέφωνο να χτυπα.. Το σηκωσα.. Απο την αλλη γραμμη ακουστηκε ενας σοβαρος κυριος...
YOU ARE READING
Sex Lessons
RomanceEμπνευσμένο απο τις 50 αποχρώσεις του γκρι και φυσικά απο την λατρεμένη οργιώδη φαντασία μου!