Κεφάλαιο 5

15.9K 522 3
                                    

Οπτικη Σπένσερ..

Το ξυπνητήρι αρχισε να χτυπάει σαν τρελο... Επρεπε ειτε το ηθελα ειτε οχι να σηκωθω και να παω για δουλεια.. Επρεπε να δω τι θα κανω και με το γραφείο.. Για πρώτη μερα επρεπε να παω στην εταιρία.. Η Ιδέα και μονο οτι επρεπε να δω τον Τομπυ ξανα μου παγωνε το αιμα.. Δε.. δεν γινοταν να τον αντικρίζω καθε μα καθε πρωι.. Ξυπνουσαν μεσα μου αναμνήσεις.. Και.. συναισθήματα και συναισθημαυτα που.. δεν ηταν και τοσο καλα.. και δεν ηταν μονο που μου ξυπνουσαν συναισθήματα.. Μου ξυπνουσαν και αναμνησεις.. και αναμνησεις οχι αυτες οι απλες με βολτες και γέλια.. ΑΠο τις αλλες.. με καυτες νυχτες οπου τα σεντόνια μας επαιρναν φωτια...Κι αυτές τις αναμνησεις δεν μπορουσα να τις διωξω... Φουντωνα και τον ηθελα.. Οπως τον ηθελα παντα.. Πηρα εν τελη την αποφαση να σηκωθω απο το κρεββατι μου.. Προχωρησα αργα ως το μπάνιο και ανοιξα την βρυση.. Εριξα λιγο νερο στα χερια μου και επειτα στο προσωπό μου.. επλυνα τα δόντια μου και χτενισα τα μαλλια μου.. Γυρισα στο δωματιο και ανοιξα την ντουλαπα... Εβγαλα καθαρο σουτιεν και μια φουστα και ενα πουκαμισο.. Κάθισα στο κρεββατι και φορεσα το καλσόν μου στο χρωμα του ποδιου.. Επειτα το αμανικο πουκάμισο μου.. εδεσα την διακριτικη ζωνη γυρω απο την μεση μου και κουμπωσα τα κουμπια.. Φορεσα την στενη μαυρη φουστα μου και επειτα τις γοβες μου..Πλησιασα το μεγάλο καθρέφτη της σηφονιέρας.. εβγαλα τα καλλυντικα μου και εκανα ενα ελαφρυ βαψιμο και επειτα σηκωθηκα.. Πηρα την τσαντα μου και το σακάκι μου και κατεβηκα στην κουζινα. εβαλα στην καφετιέρα μου λιγο καφε και αλειψα 2 φετες με βουτηρο και μελι... Καθισα να φαω το πρωινο μου.. Εβαλα τον καφε μου σε ενα σεικερ φορεσα το σακάκι μου και ξεκινησα για την εταιρία.. Φτάνοντας απ εξω ενιωσα την καρδια μου να χτυπα δυνατα. Παρκαρα το αμαξι μου.. Κοιταχτηκα στον καθρέφτη.. Εφτιαξα το κραγιον μου πηρα μια βαθεια ανασα κια βγηκα.. Ειδα την ασημι bmw εξω απο το επιβλητικο κτηριο πράγμα που σημαινε πως ο Τομπυ ηταν ηδη εδω.. Αρχισα να ανεβαινω τα σκαλια.. Μου ανοιξαν και μπηκα στην εταιρία.. Αρχισα να προχωράω τον μεγάλο διάδρομο προς τα ασανσερ με νευρικότητα.. Ο ηχος απο τα τακουνια μου εκνευριζε ακομα και εμενα την ιδια.. Δεν ηξερα αν ηταν αγχος νευρα στρες η εκεινη η γλυκια προσμονη που τα ματια μου θα αντικρίσουν και παλι τα δικα του και που θα νιωθω ολο μου το σωμα να πυρώνει σαν σιδερο στο ακουσμα και μονο της φωνης του... Μπηκα στο ασανσερ και πατησα για τον οροφο του γραφειου του.. ηταν αυτός που θα με ξεναγουσε στην εταιρία και οχι ο φιλος του... Θα ειχα ευτυχως για μενα λιγο χρονο μαζι του... Οταν καθισα και απαριθμησα τα λαθη μου το μεγαλυτερο ηταν να χωρισω με τον Τομπυ.. τωρα το ειχα μετανιωσει οικτρα... Ποτε εφτασα στον οροφο ουτε που το κατάλαβα. Βγηκα απο το ασανσερ και η γραμματεας τον πηρε να του ανακοινωση την αφηξη μου.. Μου ειπε με ενα γλυκο χαμογελο να περάσω.. εστρωσα το σακάκι και την φουστα μου και ανοιξα την μεγάλη πόρτα του γραφειου του.. Τον ειδα να καθεται στην μεγαλη επιβλητικη καρέκλα του χαλαρος μεσα στο μπλε κουστουμι του... Δαγκωσα βιαστικα το κατω χειλος μου.. Ηταν τοσο γαμημένα σεξυ που με εφτιαχνε.. Ειχε εκεινο το αυστηρο σοβαρο σεξυ βλέμμα που με εκανε να εχω τις πιο βρωμικες σκέψεις που ειχα ποτε στην ζωή μου... Πηρα μια ανασα καθως προχωρησα προς τα μεσα ενω προσπαθησα να δειχνω χαλαρη...

Sex LessonsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora