Κεφάλαιο 7

14.6K 534 7
                                    

Την κρατουσε κολλημένη στον τοίχο καθως τα χειλη του βρισκόταν στα δικα της... Φιλιόντουσαν με παθος βαθια ερωτικα αγρια.. Δάγκωσε βιαστικα το χατω χειλος της και ανοιξε το στόμα της προθυμα.. Η Γλωσσα του βρηκε την δικη της.. εξερευνουσε ξανα το στομα της... Την επιασε απο τα μπουτια και την τυληξε επανω του.. Τα χερια της τυλήχτηκαν γυρω απο το σβέρκο του.. Την κρατησε καλα σφιχτα επανω του και την πηγε στην κρεββατοκάμαρα.. επεσαν βιαστικα στο κρεββατι ενω δεν εσπασαν το φιλι ουτε για μισο δευτερόλεπτο.. Τα χειλη του αφησαν τα δικα της.. Πηραν και οι δυο μια ανασα... Κατεβασε τα χειλη του στον λαιμο της και εκεινη αναστέναξε ενω εμπλεξε τα δαχτυλα της μεσα στα μαλλια του.. Τα φιλια του ηταν καπως αγρια. ρουφουσε το λαιμο της βιαστικα... Αφηνε σιγουρα μελανιες μα δεν την ενοιαζε.. το μονο που ηθελε ηταν να ζησει αυτη την στιγμη εκει μαζι του.. Να αφησει πισω τα λαθη τα σωστα απλα να αφεθει στο κορμι του τα χαδια του.. Τα χερια του κατεβηκαν στο φανελάκι της και το πεταξε βιαστικα απο πανω της καθως το κεφάλι του βυθίστηκε αναμεσα στο στηθος της.. Λιγα δευτερα μετα το σουτιεν της βρεθηκε πεταμένο στο πατωμα... τα χειλη του επαιζαν με την μια της θυλη αργα.. την ειχε μεσα στα χειλη του.. την τραβηξε απαλα και αρχισε να την πιπιλάει.. Εκεινη βογγηξε και του εβγαλε το φανελακι... τα χειλη του επαιζαν βασανιστικα αργα ποτε με την μια ποτε με την αλλη της θυλη και εκεινη αναστέναζε.. τα χερια του κατευθύνθηκαν αργα στο παντελονι της και το τράβηξε το πεταξε στο δωματιο.. Η διαδρομη των χειλιων του παρεμενε σταθεση αναμεσα στο λαιμο και το στηθος της ενω το χερι του ετριψε αργα την περιοχη της.. Αυξανε την ταχυτηκα καθως οι αναστεναγμοι της δυναμωναν... Εβγαλε το εσωρουχο της βιαστικα αλλα το χερι του μετακινήθηκε απειροελαχιστα.. με δυο δαχτυλα ετρειψε την κλειτορίδα της ενω τα χειλη του κατέβαιναν αργα προς το στομαχι της... Συνεχιζε να παιζει με την κλειτοριδα της.. Εκεινη πιαστηκε απο τα σεντόνια οταν τα χειλη του αγγιξα την ερεθισμένη και υγρη περιοχη της.. Μολις η γλώσσα του πέρασε απο εκει βογγηξε δυνατα το ονομα του... Ηταν ενα γλυκο μαρτύριο για εκεινη.. τα ματια της ηταν ερμητικα κλειστα... απολάμβανε τις κινησεις του.. αρχισε να ανεβαινει... τον γυρισε και τωρα το παιχνίδι ηταν καθαρα δικο της.. εκεινος χαμογέλασε προστυχα ενω εκεινη φιλουσε το λαιμο του..Εκλεισε τα μάτια του και την αφησε για λιγο.. ξεκουμπωσε και πεταξε μακρυά το τζιν του καθως τα χειλη της φιλουσαν το λαιμο του.. Κατεβαινε αργα αργα προς τα κάτω περνόντας απο το στηθος του.. Το φουσκωμένο του μοριο δήλωνε ξεκάθα την στυση του.. Εβγαλε το μποξεράκι και το επιασε στα χερια της.. το επαιξε για μερικα λεπτα ως που το εβαλε στο στομα της...Χαμογέλασε ενω ξαφνιαστηκε ευχαριστα.. το χερι του μπλέχτηκε στα μαλλια της δινωντας της ρυθμο.. Πριν τελειωσει την τραβηξε και βρεθηκε παλι απο πανω της.. τα χέρια του χουφτωσαν τους μοιρους της αργα καθως και παλι τυληξε τα ποδια της κοντά του.. Μπηκε αργα μεσα της αλλα με δυναμη.. Εκεινη εριξε το κεφάλι πισω φωνάζωντας το ονομα του.. Οι κινησεις του ηταν αργες και σιγα σιγα δυναμωναν.. Οι ανασες τους καυτες βαριες.. η δικη της πιο αργη και η δικη του πιο γρηγορη... Ηταν και οι δυο παραδωμένοι στην δύνη του παθους... Ο ιδρωτας ποτιζε τα σεντονια και τα σωματα πάλωνταν στο δικο τους ρυθμο.. τα χειλη του αφηναν σημαδια στο λαιμο της και τα δαχτυλα της μικρές γρατζουνιες στην πλάτη του.. Εφτασαν κοντα στην κορύφωση με μερικα λεπτα διαφορα.. βογγηξε το ονομα του τεντώνοντας το κεφάλι της προς τα πισω και κατέρρευσε με ανασα βαρια στα κρυα σεντόνια.. Ακολουθησε κι αυτος μετα απο μερικα δευτερα...  

Μπηκε και το επομενο κεφάλαιο.. Οπως βλέπετε Τομπυ και Σπένσερ εζησαν μερικες στιγμές παθους.. Τι τροπή λετε να παρει μετα απο αυτο η ιστορία? Περιμενω τις ψηφους και τα σχολια σας!

Sex LessonsOnde histórias criam vida. Descubra agora