Oπτικη της Σπενσερ
Οι μέρες στο γραφειο κυλλουσαν αρμονικα οι νομικες δουλειες μας ειχαν ξεκαθαρίσει κι ολα κυλλουσαν ρολοι... Ολα ομως.. Γι εκεινο το πρωι ειχα μια παράξενη αισθηση... Κατι δεν θα ηταν οπως πριν.. Κατι θα γινοταν και θα με ταραζε.. Ημουν βεβαιη γι αυτο.. ακομα βεβαια δεν ηξερα τι θα ηταν αυτο... με τον Τομπυ διατηρουσαμε την σχεση αφεντικου και υπαλληλου.. Υπήρχαν φορες ναι ηθελα να ζησω κατι απο τα παλλια αλλα η θέση μου και μονο δεν μου το επετρεπε.. Οχι μονο να το τολμήσω ουτε για πλάκα να το σκεφτω.. Ηταν το αφεντικο μου και ημουν η υπαλληλος του... Και ως εκει.. αν εστω και κατα λαθος δαινόμουν μαζι του συναισθηματικα θα επαιρνα την κατρακυλλα και αντε να με μαζεψεις μετα... Κοιταξα το ρολοι... Ειδα την ημερομηνία και στραβοκατάπια... Εμεινα για λιγα λεπτα ακομα στο μαξιλάρι μου... Σκεφτόμουν.. 18-10.. Σαν σημερα αν ειμασταν μαζι με τον Τομπυ θα κλειναμε σχεδον 9 χρονια.. Πόσο αδοξα ειχαμε τελειωσει? Πόσο άδοξα ΜΑΣ ΕΙΧΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ? σηκωθηκα χωρις να θέλω απο το κρεββατι και κατεβηκα κατω με τις πιτζάμες... σημερα ευτυχως δεν ειχα γραφειο... Ανοιξα στο μεγάλο επιπλο με τα κριστάλινα ποτηρια το κατω ντουλάπι.. εκει συνήθως βαζαμε αλμπουμ με φωτογραφιες.. κοιταξα διαφορα αλμπουμ τακτοποιήμενα και τοτε το βρηκα ηταν εκεινο το αλμπουμ γεμάτο απο τις φωτογραφίες μας.. Καθισα στον καναπε μου και αρχισα να το ξεφυλιζω.. Ενιωσα το στομάχι μου να γινεται ενας μεγαλος κομπος καθως περνουσα τις σελιδες... Ενιωσα τα ματια μου να υγραίνουν καθως βρηκα εκεινες τις 2 φωτογραφιες.. Στην μια φιλιομασταν.. στην αλλη ειμασταν τυλιγμένοι μεσα σε λευκασεντόνια αγκαλια μετα την πρωτη μας φορα... Εκλεισα το αλμπουμ και το αφησα στον καναπε διπλα μου.. Σκουπισα τα δακρυα μου και σηκωθηκα..
Ανεβηκα και ανοιξα βιαστικα την ντουλάπα μου.. Εβγαλα απο μεσα ενα παντελονι φορμας ενα φουξια κολλητο φανελακι τα αθλητικα μου.. Εβγαλα τις πιτζάμες μου γρηγορα και αρχισα να ετοιμαζομαι.. Κοιταχτηκα στον καθρέφτη και επιασα μια προχειρη κοτσιδα τα μαλλια μου... Πηρα μια βαθεια ανασα και ξεκινησα.. Πηρα τα κλειδια του σπιτιου μου και τουαυτοκινητου κλειδωσα.. Μπηκα στο αμαξι και αρχισα να οδηγω με ταχυτητα.. Μου πηρε μερικα λεπτα να φτάσω στον προορισμο μου αφου ο δρομος ευτυχως δεν ειχε κινησει πράγμα περιεργο για Σαββατο πρωι... Παρκαρα το αμαξι μου κι βγηκα.. Κλειδωσα και το ματι μου επεσε στην ασημι εκεινη καμπριο BMW,,Εψαξα τα κλειδια.. Ανοιξα την πορτα και ανεβηκα την μεγαλη σκαλα...
VOUS LISEZ
Sex Lessons
Roman d'amourEμπνευσμένο απο τις 50 αποχρώσεις του γκρι και φυσικά απο την λατρεμένη οργιώδη φαντασία μου!