Oπτικη Σπένσερ..
Μετα απο μια εξαντλητικη μερα στα μαγαζία με την Βερο και στο γραφειο με τις υποθέσεις γυρισα επιτέλους σπιτι μου... Με το που εκλεισε η πορτα του σπιτιου μου πεταξα τις γοβες μου και αρχισα να γδυνομαι με κατεύθυνση το μπάνιο.. Ναιι αυτο που χρειαζόμουν αυτη την στιγμη ηταν ενα μπανάκι να χαλαρώσω ολο το στρες.. Και ναι εγω η Σπένσερ Στιβενς που δεν αγχωνομαι σχεδόν ποτε ειχα μολις αγχωθει και μαλιστα αρκετα.. Δεν ηξερα που θα βρεθω.. Το ενστικτό μου μου έλεγε οτι θα με περίμενε κατι που δεν ειχα ιδέα.... Δεν πηγαινε το μυαλο μου...Εντάξει βυθύστηκα στην μπανιέρα με το ζεστό νεράκι και τα αιθέρια ελαια και αμεσως ενιωθα ολη την κουραση της μέρας να εξαφανιζεται απο πανω μου ως δια μαγειας.. αυτο ηταν το ιδανικο.. να ειμαι ξεκουραστη.. Μετα απο κανενα 20λεπτο βγηκα απο το μπανιο τυλυγμένη με το ροζ παλ γουνινο μπουρνουζι μου και εδεσα μια πετσέτα στα μαλλια μου... Απλωσα το ταλαιπωρημένο μου κορμι στο κρεββατι και ανοιξα την τηλεόραση... Επαισα επανω στην αγαπημένη μου αισθηματικη ταινια.. The Notebook εβαλα ενα ποτηρι λευκο κρασι και ενα μπολ μεγάλη σαλατα και καθισα να χαζεψω...Τελικα πριν τελειωσει η ταινια ειχα καταφέρει επ αξια να κοιμηθω..
Οι αχτινες του ηλιου που εμπαιναν απο την τζαμαρια εκαναν τα ματια μου να τρεμοπαίξουν... Τα ετριψα και τα ανοιξα.. κοιταξα την ωρα στο ρολοι.. Πωωω γαμωτο.. η ωρα ηταν 8.30 ισα που προλάβαινα να κανω ενα γρήγορο ντουζάκι να φαω κατι στα γρηγορα και να ξεκινησω για την συναντηση μου... Κατεβηκα να φαω ενα αργόσυρτο καλο πρωινο...Οταν κοιταξα την ωρα ηταν ηδη 9 και 10 ετσι παρελειψα το ντουζ. αλλωστε ημουν ηδη μπανιαρισμένη απο το προηγουμενο βραδυ... Ανεβηκα και ανοιξα την ντουλαπα μου.. εβγαζα και απέριπτα ενα ενα τα συνολάκια μου το ενα μετα το αλλο.. στο τέλος βρηκα τι θα φορουσα.. εβγαλα την κρεμμαστρα και επιασα στα χέρια μου το φορεμα...Το κοιταξα και ενα μικρό χαμογελο σχηματίστηκε στα χειλη μου... Ελυσα το μπουρνουζι μου και ανοιξα το συρτάρι.. φορεσα ενα μαυρο δαντελοτό εσώρουχο και ενα μαυρο σουτιεν.. επειτα εβαλα ενα καλσον στο χρώμα του ποδιου.. Για καποιο λογο το ενστικτό μου με πρόσταζε να βαλλω φορεμα... Εβγαλα το φορεμα απο την κρεμμαστρα και το φορεσα.. ενα μαυρο φορεμα με λιγο ντεκολτέ σε στενη γραμμη λιγο πιο πανω απο το γονατο με ενα ζευγάρι μαυρες ψηλοτάκουνες γοβες ηταν ιδανικο.. εβαλα ενα μαυρο σακακι και πηρα την τσάντα μου... Φορεσα τα γυαλια μου και πηρα το αμαξι μου...
ESTÁS LEYENDO
Sex Lessons
RomanceEμπνευσμένο απο τις 50 αποχρώσεις του γκρι και φυσικά απο την λατρεμένη οργιώδη φαντασία μου!