Κεφάλαιο 19

8.1K 377 5
                                    

Σπενσερ 


Ειχαν περάσει 3 μηνες.. Ειχαμε βρει μια κοινη γραμμη πλεύσης.. εγω ειχα γυρίσει στην εταιρία και δουλευα αλλα παντα πολυ προσεκτικα και παντα κατω απο το αγρυπνο μάτι του Τομπυ.. ειχε μεταφέρει το γραφειο μου στην διπλανη αιθουσα απο το δικο του ετσι ωστε να μπορει να με ελέγχει..


Η κοιλιτσα μου ειχε φουσκώσει και ενιωθα υπερήφανη που επιτέλους θα γινομουν μητέρα και που φυσικα ο Τόμου θα ηταν διπλα μου σε ολα αυτά και δεν θα αναγκαζόμουν να μεγαλωσω ενα παιδάκι μονη μου... 


Αρκουσαν μονο 3 μηνες για να ειναι ο Τομπυ πιο αφοσιωμένος σε μενα απο ποτε, ο Στέφαν και η Βερονικα να ετοιμάζουν το γαμο τους και η αδερφη μου με τον Κρίστιαν να πλέουν σε ευτυχια.. Αυτο πραγματικα ηταν η ζωη που ονειρευόμουν απο τοτε που ημουν παιδι.. Ειχα φουσκωσει ημουν ηδη 5 μηνων και προς μεγάλη μου εκπληξη περιμενα διδυμα.. Οταν το μαθαμε η χαρα μας ηταν απεριγραπτη.. Ο Τομπυ ετοιμαζε στο σπιτι τα παιδικα δωματια με μεγαλη προσυλωση και ηταν υπερπροστατευτικος...


"Σπένσερ αγαπη μου δεν σου ειπα να μην κουράζεσαι?" ειπε καθως με κοιτουσε να κοιτάω κατι χαρτια χωμενη στο γραφειο μου...


"Αγαπη μου δουλευω και το ξέρεις πολυ καλα.. δεν μπορω να κανω κατι τα θεματα της εταιρίας τρέχουν.. θελω πριν φυγω να εχω διευθετήσει τα παντα" απαντησα και σηκωσα το κεφαλι.. εβγαλα τα γυαλια μου και του χαρισα ενα χαμογελο...


"Χμμμ το αποφάσισες δηλαδη θα αφησεις την εταιρία?" ρωτησε και τον ειδα να θλιβεται καπως... σηκωθηκα και τον πλησιασα αγκαλιασα την μεση του


"Ξέρεις πως δεν το θέλω αλλα μερα με την μερα η κοιλιτσα μου φουσκωνει ολο και περισότερο και θα ειναι πιο δυσκολο..αλλωστε σου ειπα θέλω πρωτα να ειμαι συζυγος και μητέρα και μετα επαγγελματιας" χαμογέλασα και εκεινος με φιλησε στα μαλλια... χαιδεψε την κοιλιτσα μου..


"Πιο ησυχα ειναι σημερα τα μωρα μας.. δεν σε εχουν ενοχλησει ετσι?" ρωτησε ανησυχος γιατι συχνα ειχα μερικα πονακια αλλα τις τελευταίες μερες ημουν μια χαρα..


"Αγαπη μου αν νιωσω την παραμικρή ενοχληση να ξερεις θα στο πω... λοιπον ελα ασε με να γυρισω στην δουλεια γιατι σε λιγο θα παω σπιτι να φτιαξω κατι να φαμε και νασε περιμενω" χαμογέλασα και τον φιλησα τρυφερα στα χειλη.. συνεχισαμε για λιγο το φιλι και επειτα με αφησε να γυρισω στην δουλεια..

Sex LessonsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora