Beomgyu ve Yeonjun okula koştur koştur geldikten sonra hızla sınıfın olduğu kata çıkmışlardı. Yeonjun elindeki anahtarla kilitlediği kapıyı açtığında ise kesinlikle Woosan ikilisini öpüşürken yakalamayı beklemiyordu.
"Ohaa biraz daha geciksek sizi ne halde yakalardık acaba?"
"İsterseniz biz sizi bölmeyelim diyeceğim de, yaklaşık 10 dakika sonra okul kilitlenecek. Haydi sonra devam edersiniz."
Wooyoung da San da kızarmış bir şekilde hızla kendilerini sınıftan dışarıya attılar. Ardından Wooyoung bir şey hatırlamış gibi hemen Yeonjun'a döndü ve kısık sesle konuştu. "Normalde bu kadar geciktiğin için aklımda seni haşlamak vardı ama iyi ki gecikmişsin. " göz kırpıp güldükten sonra San'ın yanına gitti ve elini tutup birlikte uzaklaşmaya başladılar.
Beomgyu ve Yeonjun da birbirlerine bakıp gülüştükten sonra okuldan ayrıldılar.
***
Aradan uzun zaman geçmişti, Yeonjun ve Beomgyu'nun arası her geçen gün daha iyi oluyordu. Tabiki de çevresindekiler buna bayağı şaşkındı, yıllarca birbirlerinden nefret etmiş gibi görünen iki çocuğun birden bire aralarının iyi olduğunu görmeyi beklemiyorlardı.
Geçmişteki gerginlikler de festival hazırlığı yoğunluğundan dolayı kimsenin aklına gelmiyordu.
"Ah hayır, bu kupkekler hamur olmuş!"
"Öncekileri de yakmamış mıydın Yuna?"
"Hayır hayır onlar yalnızca kavruk oldu, öyle seven de var bir kere!"
"Tamam demedim bir şey." Festivale yalnızca birkaç gün kalmışken herkes kendine düşen işlere yetişmeye çalışıyordu. Büyük günün en önemli kısmından sorumluyduk: yiyecek ve içecek.
Ayrıca o gün şarkı söyleyecek birkaç grubun içine de yazılmıştık, ama grubumuz ilk düzene uygun kalmamıştı. Beomgyu'gil ile grupları birleştirmiştik. Ben, Beomgyu, Kai, Taehyun ve Soobin şarkı söyleyecektik. Biz söylerken aynı zamanda Beomgyu gitar çalacaktı.
kızlar ise kendi aralarında bir şarkı için kareografi yapmış, ona çalışıyorlardı.
Birdenbire içeriye ellerinde yiyecek içecek malzemeleriyle giren Beomgyu ve arkadaşlarına şaşkınca baktım.
"Madem grupları birleştirdik, bunları da birlikte yaparız diye düşündük."
"Hoş geldiniz!"
"Soobin, bu limonata fazla mı ekşi olmuş ki?" Soobin Tadına baktıktan sonra anında yüzünü ekşitti.
"Eğhw, hiç şeker atmadin mi buna??"
"Attıım, bak."
Huening tezgahtaki kavanozu gösterdikten sonra hepimiz kahkaha atmaya başladık, kahkahamın arasında zorla konuşabildim.
"Kai, o tuz!"
O gün hep birlikte eğlenerek işlerimizin çoğunu hallettik. Diğerleri giderken Beomgyu ben ne kadar gerek yok desem de evi temizlemeye kalmakta ısrar etti.
Bir süre sessizce etrafı toparladıktan sonra birden yüzüme gelen unla şaşkınca Beomgyu'ya baktım. "Nee, süpürmeden eğlenelim dedim."
o konuşurken unu avuçlayıp kafasına fırlattım. Ardından büyüyen un savaşımızı tahmin edebiliyorsunuzdur. Savaşın bitmeyeceğini anladığımda Beomgyu'nun kollarını tutacak bir şekilde ona sarıldım.
"N..Ne yapıyorsun?"
Sarılmamı gevşeterek ona baktım "Barış ilan ediyorum, kabul ediyor musun."
Gülümsedi. "Ediyorum."
O an aramızda oluşan atmosfer çok farklı hissettiriyordu, ikimiz de ne yaptığımızın farkında bile olmadan dudaklarımızı yakınlaştırırken mutfağa birden bire dalan annemle birlikte hızla birbirimizden ayrıldık.
"Bu mutfağın hali ne böyle!?!!"
***
2. temizliğimiz sırasında fazla konuşmadık, ikimiz de biraz önce aramızda geçenleri düşünüyorduk sanırım. İşler bittiğinde Beom bana döndü "Bugün çok eğlendim."
"Ben de öyle."
"Yarınki provayı unutma sakın."
"Unutur muyum sence, Jimin Hocaya sesimin senden daha iyi olduğunu göstermem için harika fırsat."
"Tamam hadi izin veriyorum, Festival günü benim sesimin daha iyi olduğu ortada olacak zaten."
ikimiz de güldükten sonra konuştum "Öyleyse görüşürüz."
Beomgyu birden uzanıp yanağımı öptü. "Görüşürüz."
Ve ardında şaşkın bir ben bırakarak uzaklaştı.
-------
KİTABI BİTİRMEK İÇİN GERİ DÖNDÜÜMM!!!
Sonraki bölüm final olucak büyük ihtimal. Görüşürüzzz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FESTİVAL | Yeongyu
FanfictionBeomgyu'ya nefret dolu mesajlar yollayan Yeonjun, yazdıklarını okul müdürü Min Yoongi'nin okuduğundan habersizdir. Okuldan atılacağını düşünen Yeonjun, farklı bir teklifle karşı karşıya kalır. #1yeongyu #1sookai