Yeonjun, Kai, Yuna ve Soobin birlikte okuldan çıkmış yürürlerken konuşuyorlardı.
"Ahhh cidden ne yapacağız biz?! Hiç bir şey anlamadım ben! "
"Yardımcı hocanın bu kadar ilgisiz çıkacağını beklemiyordum. Müdür düzenleme işleri sizin derken tamamen bizim üzerimize atmış resmen her şeyi! Yardımcı seçtiği adama bak 5 dakika bile konuşmadı bizimle. "
"Heey, Jimin hocaya laf attırmam! O harika biridir, ayrıca çook da düşünceli.."
Yuna dalgın ve gülümseyerek hocasını övmeye devam ederken Soobin göz devirdi.
"O HOROKO BORODOR. Bak da gör bir şeyler beceremezsek o adam ve müdür bizi okula nasıl rezil ediyor. "
Kai Soobin'in dedikleri ile sesli bir şekilde güldüğünde Soobin kaşlarını kaldırıp ona bakmıştı.
"Ah bu arada biz hâlâ tanışamadık değil mi? Ben Soobin. Choi Soobin"
"Ben de Kai, Kai Kamal Huening."
"Bekle, Koreli değil misin?"
"Yarı yarıya, sadece annem koreli."
Soobin kafa sallayıp gülümseyerek Kai'ye baktı:
"Woaaah havalıymış."
Kai de yumoş olmuş gülümsemesi ile Soobin'e bakıyordu ki Yuna araya girdi.
"Yiyecek içecek demişti değil mi? Limonata standı kurmaya ne dersiniz, önceden hazırlarız ve mini soğutucuların içine yerleştiririz. Buz da götürürüz."
"Eğhh.. limomatayı hazır alsak ve onlara sunsak olmaz mı?"
Soobin Kai'nin dediklerine hızla karşı çıktı.
"Ama bizim emeğimiz olduğunu herkesin görmesi gerekiyor, kolaya kaçarsak kaybetmişiz demektir!"
Kai ani çıkışla şaşkınca Soobin'e baktı.
"Bu şeyi kazanmayı cidden çok istiyor olmalısın. "
Yeonjun gülmüş ve üçüne bakarak konuşmuştu:
"Evet, haydi tüm fikirlerinizi sunmaktan çekinmeyin!"
***
Beomgyu, Taehyun, Ryujin ve Yeji ne yapacaklarını tartışmış; ortak bir şeylere varamayınca da biraz düşünmeye karar verip hepsi evlerine dağılmıştı.
Beomgyu eve geldiğinde babasının evde olmadığını fark etti ve odasına ilerledi. Üzerini değiştirip kendini yatağa attı. Kafası bissürü düşünce ile birlikte karman çorman olmuştu.
Odaklanmaya çalıştıkça aklında Yeonjun'un onunla dalga geçtiği canlanıyor ve tekrar dikkati dağılıyordu.
Yastığı yüzüne bastırdı yatakta dönüp durdu.
"Ahhh cidden!.Odaklan Beomgyu odaklan.!!Debelenmeyi bırakıp bir şeyler düşünmeye çalışmaya devam etti, en sonunda da uykusunun kollarına teslim oldu.
Bugün çok yorulmuştu.
***
Jimin, Yoongi'nin tarif ettiği kafe&bar'a varmıştı.
İçeriye girdi ve etrafa bakındı. Tek başına bir köşeye oturmuş içen arkadaşının görür görmez yanına ilerledi ve karşısına oturdu. Yoongi'nin önündeki şişeyi kendine doğru çekerken konuştu:
"Burada bu saatte tek başına içmen uygun mu?"
Yoongi huysuzca konuştu ve elini boşluğa doğru attı:
"Mmh, çocuk değhilim ben ver şunu.."
Jimin onun bu haline gülümsedi, kendine ve arkadaşına birer bardak doldurup konuşmaya başladı:
"Çocuklara bir kaç şey söyleyip oradan kaçtım ama çoğu şeyi onların üzerine atmak doğru mu?.."
"Aslında bu festivalin okulun düzenlediği bir festival değil de okuldaki herkes için bir kaç öğrencinin fedakarlığıyla hazırlanmış eğlenceli bir şeyler olması daha cazip. Özellikle ikimize. Sonuçta okul idaresinin bu olaydan geç haberi olacak."
Yoongi ve Jimin karşılıklı sırıtmış ve önlerindeki bardaklarını tepeye dikmişlerdi.
"Özellikle o ikiliyi seçme sebebin neydi?"
Yoongi konuşmadan önce biraz düşündü.
"Aralarındaki rekabetten faydalanmak istedim. Ama dürüst olayım kabul edip onlarla birlikte çalışacak kişileri bulmalarının bu kadar kolay olmasını beklemiyordum."
Jimin kahkaha attı
"Okulun lehine bir şekilde nefretlerini başka bir şeye yönlendirdin demek. Ahaha harika!"
Yoongi karşısında neşeyle gülen yakışıklı adama gülümseyerek baktı.
"Eh.,Sayılır."
_____
Kitabın ilerisi hakkında düşüncelerim Beomgyu'nunkiyle aynı.. ühühü kafam karışık biraz..
Neys💙Sizi seviyore💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FESTİVAL | Yeongyu
FanficBeomgyu'ya nefret dolu mesajlar yollayan Yeonjun, yazdıklarını okul müdürü Min Yoongi'nin okuduğundan habersizdir. Okuldan atılacağını düşünen Yeonjun, farklı bir teklifle karşı karşıya kalır. #1yeongyu #1sookai