Kai sınıfa neşeli bir şekilde girip sırasına ilerlerken asık suratı ile ona bakıp başını hızla ters tarafa çeviren sıra arkadaşı Taehyun'u görmesi sabah neşesinin solmasına sebep oldu.Bir şey demeden sırasına oturdu ve çantasını kenara astı.
Her sabah susmadan bağıra bağıra konuşan arkadaşlar şimdi birbirlerinin yüzüne bile bakmadan sessizce oturuyorlardı. Taehyun en sonunda dayanamadı ve önündeki deftere göz gezdirirken lafa girdi:
"Onlarla ne kadar süredir arkadaşsın?"
Kai sinirle Tae'ye baktı.
"Onlarla arkadaş değilim! Belki şu uzun boylu yakışıklı oğlan hariç... ohom her neyse. Cidden buna katılmaya mecbur kaldım.!"
Taehyun Kai'ye dönmüş, başını eğerek ona bakmıştı.
"Ne demek mecbur kaldın?"
"Bayan Chaemin'in peluşumu aldığı zamanı hatırlıyor musun? Yeonjun; şu sarı saçlı olan oğlan, ben peluşumu kurtarmak için okula gizlice gireceğim zaman beni gördü. Bu pis işlerine alet etmek için birilerine ihtiyacı olunca da beni tehdit etti hemen fırsatçı herif."
Tae kahkaha attığında Kai kaşları çatık bir şekilde ona baktı.
"Ee senin açıklaman ne peki??"
"Şey.. zaten o üçü ile arkadaş olduğumu biliyorsun, Beomgyu bu işi bana açıkladığında ben de pek bir şey anlamamıştım. O zamanlar sana anlatmam mantıksızdı. En azından öğretmen ile konuşup bir şeyleri kafamızda oturttuğumuzda sana anlatmayı düşünüyordum. Gerçi her şey hâlâ belirsiz ama.."
Kai'nin çatık kaşlarının yerini yavaş yavaş tatlı bir gülümseme aldı.
"Hmmm. Tamam affedildiin kölem." Kai tek gözünü kırptı ve Taehyun'a böyle baktı işte.
"Peh, affetmişmiş. Neyse.." Taehyun oturduğu yerden Kai'nin üzerine doğru eğildi ve sinsice sırıttı. "Şu uzun boylu yakışıklıdan biraz daha bahset bakıyım."
*)*)*)
❤
187 beğeni 🗨67 yorum
ning.ning02: Onunla asla küs kalamıyorum ^.^
King_Tae.hyun: Neden eski fotoğraflarımızı atıyorsun?
↪ning.ning02: yenisini çekmek istediğimde beni sürekli başından savdığın için olabilir mi?cho_young_: Ne, kavga mı etmişlerdi de? Olayı bilen var mı??
↪27 diğer yanıtı görChoi.soo.binnie: Sevimlii
↪ning.ning02: 😶💚secretuser124: Uff acayip yakışıklı😍 büyüdükçe daha da afet oluyor bu çocuk. @namelessuser125 kanka bana bunu ayarlıyorsun sözün vardı zaten
↪ shin_yuna44: @secretuser124 Sen kimsin kızım fake hesaptan elin oğluna yavşıyorsun?? Büyüdükçe daha afetmişmiş çocuğu mu takip ediyorsun sen!!?
↪Secretuser124: @shin_yuna44 sanane be git işine
↪Shin_yuna44: bak valla delirtme beni @secretuser124
↪Shin_yuna44: seni bulur...-|
↪Chaeryoong65: @shin_yuna44 YUNAA KENDİ HESABINDAN YAZMIŞSIN SİL ÇABUK SİL SİL
↪Shin_yuna44: NE
↪Shin_yuna44: UF HAYIR CİDDEN...-|
Bu mesajı sildiniz.(×3)
*^^^^^^^*
"Yeonjun, Huening Kai şu geçenki gün tartıştığı çocuk ile barışmış. Woah aralarının bozulmadığına sevindim."
Soobin telefonunun ekranını gösterirken Yeonjun kaşlarını çatarak ekrana baktı.
"Yuh Siz ne ara takipleşmeye başladınız?"
Soobin Yeonjun'un sorusunu görmezden geldi ve gönderinin altına yazdığı mesaja Kai'nin verdiği cevaba gülümseyerek baktı. Yeonjun ise göz devirdi.
"Fazla ümitlenme bence Soobin, şu yanındaki çocukla bayağı yakın duruyorlar ohom."
"Ne? Hayır arkadaş oldukları çok belli. Değil mi.?"
"Bilemiyorum, geçen günkü karı-koca atışması beni biraz düşündürmedi değil. "
Yeonjun kaşlarını havaya kaldırmış Soobin ile dalga geçiyordu. Soobin ise onun dalga geçtiğini anlayamamış somurtarak ekrana bakıyordu.
"Peh, banane ki zaten daha doğru düzgün tanımadığım çocuğun ilişkisinden." Bakışlarını ekrandan kaldırdı, bir kaç saniye öylece durduktan sonra göz ucuyla tekrar ekrana baktı.
"Hiç yakışmazlar zaten."
__■___■___■___
Tarafınızı seçin:
Tyunning
Sookai
Taebin
galp💙bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FESTİVAL | Yeongyu
FanficBeomgyu'ya nefret dolu mesajlar yollayan Yeonjun, yazdıklarını okul müdürü Min Yoongi'nin okuduğundan habersizdir. Okuldan atılacağını düşünen Yeonjun, farklı bir teklifle karşı karşıya kalır. #1yeongyu #1sookai