"Ne yani öylece çekip gitmiş mi?""Hiç mi giderken fark etmedin oğlum?"
"Dikkatim dağınıkken gitmiş işte. Biliyo tabi, bugün onlara yemeğe gideceğim ya şikayet edemeyeceğimi. Gerçi sinsi sinsi uzaklaşmasından anlamalıydım. "
Okul çıkışı Soobin, Yuna ve ben okula yakın bir parka gelmiştik. Onlara dünkü cezamdan bahsediyordum.
Bugün. Akşam yemeğinde. Müdürle birlikte.
Dünkü cezam bunun yanında hiçbir şeydi. Bugün okulda tüm gün düşünmekten doğru düzgün ders dinleyememiştim. Çok can sıkıcı bir şey..
"Hey Yeonjun baksana, bizim sınıfın ayrılmaz üçlüsü değil mi şunlar? Saat dokuz yönü. "
Soobin'in söylediği yöne baktım. Yeji, Ryujin ve Beomgyu birlikte sodalarını içerken konuşuyorlardı. Yanlarında bir oğlan daha vardı.
"Hey baksanıza, şu kırmızılı da galiba onlarla. O kim bileniniz var mı? "
Yuna gözlerini hafif kısıp oğlana gözünü dikti.
"Aa evet. Ismi Taehyun, bizim sınıfta. Hatta sınıfın birincisi. Dur.. yoksa okul birincisi miydi? Amaan zeki çocuk işte anladınız siz."
|Soobin'in ağzından|
Üçümüz aynı anda onların olduğu tarafa gözlerimizi dikmiş bakarken bakışlarımızı ilk olarak Yeji fark etmiş, ardından onlar da bizim bulunduğumuz tarafa gözlerini dikmişti.
Yuna numara meselesinden Ryujin'e hâlâ sinirli olmalıydı ki gözlerinden sinir ve nefret saçılıyordu. Yeonjun ve Beomgyu arasındaki bakışların da ondan eksik kalır yanı yoktu.
O sırada Yeji ve Taehyun'un da bana sert bir şekilde baktığını fark ettim.
nE ? Cidden onları doğru düzgün tanımıyordum bile!
Gerildiğimi hissettim ve hızla ayağa kalktım. Yuna ve Yeonjun'un da kollarından kavradım.
"Kalkın gidiyoruz, bu saçma sapan atmosfere daha fazla katlanamayacağım. "
Ayağa kalktıklarında bu iki salağı evlerimizin olduğu mahalleye doğru sürüklemeye başladım. Orada kalmaya devam etsek bir 15 dakika daha öylece bakışır, ardından kavgaya girişirlerdi.
Aslında birbirlerine saç baş girişen Ryujin ve Yuna'yı izlemek zevkli olurdu. Ama sonrasında işin dozu iyice kaçar, araya girmem gerekir ve olan gene bana olurdu.
Bu olayların benzerlerini bizzat deneyimlediğimden biliyordum.
Yeonjun ve Yuna'nın küçüklükten beri yapmadıkları haylazlık kalmamıştır. Ailelerimiz biz üçümüz arasında her zaman beni sorumlu kişi görür, sürekli beni tembihlerlerdi. Bu ikisi yüzünden ne olduğunu bilmediğim kaç olaya giriştim inanın hatırlamıyorum.
"Kıza bak kıza, hem bana yanlış numara veriyor hem de uzaktan pis pis sırıtıyor!"
"Sen asıl Beomgyu'nun yüzünü görecektin. Sinsi şeytan...-"
"Yeter artık cidden! Susun!! Şu andan itibaren başka bir şey konuşuyoruz."
En azından sözümü dinliyorlardı.
Sustular.
15-20 saniyecik falan."Ah bu arada Yuna, dün şu seninkini gördüm."
Yuna dirseğini Yeonjun'a geçirdi ve ona kaş göz yapıp beni işaret etti. Beni işaret ettiği sırada göz göze gelmemiz dışında hiçbir sorun yoktu.
"Siz ikiniz benden bir şey saklıyorsunuz.. Şu seninki dediğiniz kişi kim?"
Yuna hafif endişeli bir sesle konuştu.
"Seninki derken benim sınıfımdaki birini demek istedi herhalde, değil mi Yeonjun?"
"Hıı evet" bana döndü "adı Kai, tuhaf bir çocuk. Merak etme bir şey sağladığımız yok."
"Evet evet. Kendisi bugün gördüğümüz kırmızılının arkadaşı. "
Yuna tedirgin olmuşa benziyordu.
"Her neyse benim gitmem gerek sonra görüşürüz. "
Hızlı adımlarıyla bizden uzaklaştı ve evinin olduğu yöne doğru ilerlemeye başladı.
"Ne oldu ki buna birdenbire?"
Yeonjun omuz silkti.
Şu Kai dedikleri çocuğu merak etmiştim. Tam Yeonjun'a onun hakkında soru soracaktım ki telefonum çaldı.
Arayan annemdi, eve gelmemi istiyordu.
" Her neyse Yeonjun, fazla takma kafana. Kötü bir şey olmayacak emin ol." Ona uzandım ve omzunu sıvazladım. "İyi şanslar"
Şansın ona hiçbir faydasının dokunmayacağının ikimiz de farkındaydık.
_____________
•●•Bu bölüm biraz bu üçlünün aralarındaki ilişkiyi anlama bölümü gibi bir şey oldu.
Yuna kuzum sen Soobin öğrenmesin diye uğraşıyorsun o kadar da Yeonjun nasıl öğrendi acaba? Hmmm
Ehehe sonraki bölüm Min Yoongi'nin evine konuk oluyoruz. ;)
Duyduğuma göre bu bölüm 12 oy olmadan yeni bölüm gelmeyecekmiş. :(
Neyse Sizi seviyorum :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FESTİVAL | Yeongyu
FanficBeomgyu'ya nefret dolu mesajlar yollayan Yeonjun, yazdıklarını okul müdürü Min Yoongi'nin okuduğundan habersizdir. Okuldan atılacağını düşünen Yeonjun, farklı bir teklifle karşı karşıya kalır. #1yeongyu #1sookai